ANİME ve MANGA Festivali
Sayfaya git: 1, 2, 3, 4, 5, Sonraki

Anime Manga Forum -> Anime Manga Yardım

 

Türkiyede anime-manga festivali olsa sizce ilgi görür mü?
evet
80%
 80%  [ 41 ]
hayır
19%
 19%  [ 10 ]
Toplam Oylar : 51

Yazar Mesaj
MXKA
Otaku (Level 2)
Otaku (Level 2)

Avatar

Yaş: 32
Kayıt: 23 Hzr 2007
Mesajlar: 78
Favori Anime & Manga: Naruto,BLood+, cowboy bebop
Cinsiyet: Erkek
Nerden: M16 kartal nebula
Teşekkür: 1

Durumu: Çevrimdışı

ANİME ve MANGA Festivali Konu: ANİME ve MANGA Festivali Alıntıyla Cevap Gönder
Dün büyükçekmeceye gittim..sahil kenarında sanat festivali için mermerlerden heykel yapmak için dünyanın dört bir yanından insanlar gelmiş..

Ben düşündüm ki zaten istanbul dünyanın gözde bir yeri.. İstanbulda anime-manga festivali yapılsa nasıl olur yani düşünsenize bir.. dünyanın her yerinden anime-manga hayranları festivale geliyorlar... Çok Mutlu Anime gösterimleri oluyor ayrıca yapılan kısa animelerden seçilip ödül falan verilir..Bir sürü standlar olur insanlar çizimler falan yapar.. Anime karakterlerinin elbiseleri falan satılır.. Buna japonyada ki yapımcılarında destek vereceğine ben inanıyorum .. :036: Yani hem bu türkiyede anime-manga nın yayılmasında büyük bir adım olurdu... Çok Mutlu Çok Mutlu Çok Mutlu Çok Mutlu

(Bunları yazdım ama umarım bilmediğim bir festival yoktur Şaşırmış Durumda Yani film festivalleri hariç bu başlı başına anime-manga festivali olacak.. )

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 02 Tem 2007 12:26
desert-B
Otaku (Level 2)
Otaku (Level 2)

Avatar

Yaş: 29
Kayıt: 05 Nis 2007
Mesajlar: 97
Favori Anime & Manga: naruto,one piece,elfen lied,death note,KİBA,ouranH.C.,bleach,black cat,dnangel ve daha fazlası yazmaya yer yeter mi bilmem
Cinsiyet: Kız
Nerden: ayın kalbinden

Durumu: Çevrimdışı

ANİME ve MANGA Festivali Konu: Cevap: ANİME ve MANGA Festivali Alıntıyla Cevap Gönder
ya uuuuufff harika bi hayal ama dediğim gibi sadece hayal bu olmicak bi şey değil ancak bunun gerçekleşmesi için bütün anime forum sitelerinin ortak çalışması lazım ayrıca kostüm mostüm ödül gibi şeyler içinde maddi destek lazım valla param olca veirrdim Şaşırmış Durumda ancak çok güsel bi proje olrdu gizel bi düşünce herkes sevdiği anime karakterini görüyo canlı canlı kostüm falan ama çok heycen verici istediğin animenn kılığına girr üüü harika fakat uzun hikaye Madde

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder MSN Messenger 02 Tem 2007 13:16
MXKA
Otaku (Level 2)
Otaku (Level 2)

Avatar

Yaş: 32
Kayıt: 23 Hzr 2007
Mesajlar: 78
Favori Anime & Manga: Naruto,BLood+, cowboy bebop
Cinsiyet: Erkek
Nerden: M16 kartal nebula
Teşekkür: 1

Durumu: Çevrimdışı

ANİME ve MANGA Festivali Konu: Cevap: ANİME ve MANGA Festivali Alıntıyla Cevap Gönder
Hüzünlü yaw hiçbir festivalin maliyetini tek bir kişi karşılamıyor ki... Eminim buna para yatıracak kişiler olur ki bi de dünya çapından olacak bir şey...... Ünlem Madde

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 02 Tem 2007 14:28
Bellow
Otaku (Level 4)
Otaku (Level 4)

Avatar

Yaş: 34
Kayıt: 19 Nis 2007
Mesajlar: 262
Tanıtımlar: 1
Favori Anime & Manga: Hellsing, Dbz
Cinsiyet: Erkek
Teşekkür: 1

Durumu: Çevrimdışı

ANİME ve MANGA Festivali Konu: Cevap: ANİME ve MANGA Festivali Alıntıyla Cevap Gönder
tek sorun ülkemizde manga, çizgi roman şeylerine hala çocuk işleri gözüyle bakıyorlar Gülücük Dağıtıyor . Bende böle bir şey olmasını çok isterim ama sanmıyorum Çok Mutlu

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 02 Tem 2007 15:08
MXKA
Otaku (Level 2)
Otaku (Level 2)

Avatar

Yaş: 32
Kayıt: 23 Hzr 2007
Mesajlar: 78
Favori Anime & Manga: Naruto,BLood+, cowboy bebop
Cinsiyet: Erkek
Nerden: M16 kartal nebula
Teşekkür: 1

Durumu: Çevrimdışı

ANİME ve MANGA Festivali Konu: Cevap: ANİME ve MANGA Festivali Alıntıyla Cevap Gönder
İnanın 20-25 yaş üstü bir çok bir sürü anime hayranı tanıyorum.. Bir çok kişiyide ben alıştırdım Çok Mutlu Adamlar bi tane izledimi tüm bölümleri 2 günde bitirmeden kalkmıyorlar başından.. Kahkaha Atıyor Kahkaha Atıyor Artık arada bir tk bi tane dvd veriyorum nasıl yalvarıyorlar gerikalanı için.. Dil Çıkartıyor Kahkaha Atıyor yaw nasıl kötüyüm.. :033:

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 02 Tem 2007 15:17
desert-B
Otaku (Level 2)
Otaku (Level 2)

Avatar

Yaş: 29
Kayıt: 05 Nis 2007
Mesajlar: 97
Favori Anime & Manga: naruto,one piece,elfen lied,death note,KİBA,ouranH.C.,bleach,black cat,dnangel ve daha fazlası yazmaya yer yeter mi bilmem
Cinsiyet: Kız
Nerden: ayın kalbinden

Durumu: Çevrimdışı

ANİME ve MANGA Festivali Konu: Cevap: ANİME ve MANGA Festivali Alıntıyla Cevap Gönder
bende kaç forum sitesi animeci tanıom hepside katılır Çok Mutlu ama gel gör ki teşfik lazım reklam lazım para lazım lazım da lazım öle bişy olsa ben bi çok kişiden destek çekerim çevrem var 8) yaneee bi sürü forum sitesi var bura kadar ilgili değilm oralara yanlış anlamayın Şaşırmış Durumda ama hepsinede yayarım öle bişy olursa Hayranlık Besliyor

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder MSN Messenger 02 Tem 2007 15:37
MXKA
Otaku (Level 2)
Otaku (Level 2)

Avatar

Yaş: 32
Kayıt: 23 Hzr 2007
Mesajlar: 78
Favori Anime & Manga: Naruto,BLood+, cowboy bebop
Cinsiyet: Erkek
Nerden: M16 kartal nebula
Teşekkür: 1

Durumu: Çevrimdışı

ANİME ve MANGA Festivali Konu: Cevap: ANİME ve MANGA Festivali Alıntıyla Cevap Gönder
Yani para lazım ama iyi bir organızasyonla bu işe sponsorlar ve destekçiler bulunabilir... Düşünsenize bir koç'un veya sabancı'nın manga hayranı olduğunu of beeh alsana para ondan sonra. Çok Mutlu

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 02 Tem 2007 16:11
@serdar@
Otaku (Level 3)
Otaku (Level 3)



Yaş: 32
Kayıt: 02 Nis 2007
Mesajlar: 162
Favori Anime & Manga: favori mangam oyun karekteri olan tifa
Cinsiyet: Erkek
Nerden: artıkın izmir
Teşekkür: 2

Durumu: Çevrimdışı

ANİME ve MANGA Festivali Konu: Yanıt: ANİME ve MANGA Festivali Alıntıyla Cevap Gönder
eğer bedava bişeyler verilirse ilgi çok olur Çok Mutlu
şaka bi yana insanlardan ilgi beklemek için anime hakkında bilgi vermeliyiz

manga anime sevmek konu dışında hengi müziği dinliyon kısmını takip etmek deildir Madde
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger 02 Tem 2007 18:30
anime-manga fan
Otaku (Level 4)
Otaku (Level 4)



Yaş: 25
Kayıt: 19 Nis 2007
Mesajlar: 391
Tanıtımlar: 1
Favori Anime & Manga: Lovely Complex Kimi ni Todoke Koukou Debut Hana-Kimi~
Teşekkür: 2

Durumu: Çevrimdışı

ANİME ve MANGA Festivali Konu: Cevap: ANİME ve MANGA Festivali Alıntıyla Cevap Gönder
gerçekten bilgi verilmeli anime ve manga hakkında.yani ben aslında cosplay partileri yapılmasını çok istiorum arkadaşlarıma da sölüorum yapsak mı die ama saçma diyip duruolar benim de hevesimi kırıolar böle şeyler olsa hayat daha bi canlanır bence Hayranlık Besliyor Çok Mutlu Kahkaha Atıyor


By anime-manga fan~!!
Aoi~*.* <3<3

http://crystalmanga-ka.deviantart.com/
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 02 Tem 2007 19:05
koukousei_17
Otaku (Level 1)
Otaku (Level 1)

Avatar

Yaş: 29
Kayıt: 08 Eyl 2007
Mesajlar: 36
Cinsiyet: Kız
Nerden: japonya :))

Durumu: Çevrimdışı

ANİME ve MANGA Festivali Konu: Yanıt: ANİME ve MANGA Festivali Alıntıyla Cevap Gönder
bencede bilgi verilmeli. daha anime ve manganın ne olduğunu bilmeyenler var. önce küçük bi adımla başlarız sonra gerisi gelir, yani heralde İnanamıyor!

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 11 Eyl 2007 1:42
 
Yeni başlık gönder   Başlığa cevap gönder Sayfaya git: 1, 2, 3, 4, 5, Sonraki
1. sayfa (Toplam 5 sayfa) [ 41 mesaj ]
Geçiş Yap:   

 
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız