2012 Yeni Yıl Banner Yarışması
Sayfaya git: 1, 2, 3, Sonraki

Anime Manga Forum -> Etkinlikler

 
Yazar Mesaj
prenses serenity
Emekli Yönetici



Yaş: 34
Kayıt: 18 Arl 2006
Mesajlar: 2,840
Tanıtımlar: 1367
Teşekkür: 2076

Durumu: Çevrimdışı

2012 Yeni Yıl Banner Yarışması Konu: 2012 Yeni Yıl Banner Yarışması Alıntıyla Cevap Gönder
Arkadaşlar, millet, Hey ahali^-^'''' Yine bir yeni yıl... Önceden de yapmıştık iki banner olarak tasarlayacağız yine. Birisi site birisi ise bu forum için olacak. İsterseniz farklı farklı resimler kullanın isterseniz yaptığınız bannerin aynısını boyutları sadece değiştirerek yapın ve buraya koyun.


Kurallar:

-Yılbaşı temasını içerecek.
-Herkes bir bannerle katılacak.
-Herkes buraya koyacak bannerlerini...
-28 Aralık Çarşamba günü saat akşam 10'da yarışma bitiyor.
-Jpg, png olmasını takmıyorum, ama jpg olarak kaydedip koyarsanız daha kolay olur benim için.

Spoiler:
Bu arada wallpaper yani duvar kâğıdını kesip üstüne bir iki yazıyla geçiştirmeyin. Üstünde oynamalar yaparak kendinizden bir şey katın ki yarışmanın anlamı çıksın. Zaten yapılmış bir şeyin aynısını koymak sizin eseriniz olduğunu göstermez ve bunu yapanlar öğrenildiği takdirde yarışmadan elenir biline.



Forum banneri 795X200 boyutunda olacak.

Örnek:




Site banneri ise 900 x 150 boyutunda olacak.

Örnek:



İki bannerde vivi'den çalıntı yalnız Kahkaha Atıyor


Unuttuğum bir şey varsa buradan şey edersiniz Normal

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et Anime Listesi 16 Arl 2011 23:46, Değiştirme: 28 Arl 2011 23:30 (Toplamda 2 kere)
Bu mesaja teşekkür edenler (2 kişi): Crimson_Butterfly, Justyce

Justyce
Otaku (Level 3)
Otaku (Level 3)



Yaş: 26
Kayıt: 04 Ksm 2009
Mesajlar: 229
Cinsiyet: Erkek
Nerden: Kocaeli Edirne arasında gelip gidiyor :D
Teşekkür: 196

Durumu: Çevrimdışı

2012 Yeni Yıl Banner Yarışması Konu: Yanıt: 2012 Yeni Yıl Banner Yarışması Alıntıyla Cevap Gönder
2.sini değiştiririm belki sonradan. Kahkaha Atıyor


__________________________________________________________



Yaptığı imza için vivi ye teşekkürlerimi sunuyorum.
“Her bilge adamın korktuğu üç şey vardır: fırtınalı bir deniz, aysız bir gece ve yumuşak başlı birinin öfkesi.”
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder MSN Messenger 17 Arl 2011 1:26
Bu mesaja teşekkür edenler (7 kişi): Gama_Sennin, Birisi, prenses serenity, Pyskhe, -erzascarlet-, Desdemona, vivi

kuinşi
Mangaka
Mangaka



Yaş: 34
Kayıt: 24 Ekm 2010
Mesajlar: 2,867
Favori Anime & Manga: Gintama
Teşekkür: 4876

Durumu: Çevrimdışı

2012 Yeni Yıl Banner Yarışması Konu: Yanıt: 2012 Yeni Yıl Banner Yarışması Alıntıyla Cevap Gönder
ikincisini beğendim halbüsü Çok Mutlu

bu arada japonların dediği gibi: hayay! bu ne hız böyle Kahkaha Atıyor

challange accepted

Değildim men sana mail, sen ettin aklımı zail/Mene tan eyleyen gafil, seni görgeç utanmaz mı?

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 17 Arl 2011 1:28
Justyce
Otaku (Level 3)
Otaku (Level 3)



Yaş: 26
Kayıt: 04 Ksm 2009
Mesajlar: 229
Cinsiyet: Erkek
Nerden: Kocaeli Edirne arasında gelip gidiyor :D
Teşekkür: 196

Durumu: Çevrimdışı

2012 Yeni Yıl Banner Yarışması Konu: Yanıt: 2012 Yeni Yıl Banner Yarışması Alıntıyla Cevap Gönder
Can sıkıntısı Çok Mutlu


Yaptığı imza için vivi ye teşekkürlerimi sunuyorum.
“Her bilge adamın korktuğu üç şey vardır: fırtınalı bir deniz, aysız bir gece ve yumuşak başlı birinin öfkesi.”
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder MSN Messenger 17 Arl 2011 1:29
vivi
Mangaka
Mangaka



Yaş: 29
Kayıt: 06 Tem 2010
Mesajlar: 3,162
Tanıtımlar: 6
Teşekkür: 4637

Durumu: Çevrimdışı

2012 Yeni Yıl Banner Yarışması Konu: Yanıt: 2012 Yeni Yıl Banner Yarışması Alıntıyla Cevap Gönder
vayy *-* ikisi de çok güzel olmuş ama ikincisi daha bi hoş soft falan u.u
süpersin!

"ilk önce kalbin kırılır, sonra çürümeye başlarsın... (C.S.)"


En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et Anime Listesi 17 Arl 2011 2:07
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): Justyce

Justyce
Otaku (Level 3)
Otaku (Level 3)



Yaş: 26
Kayıt: 04 Ksm 2009
Mesajlar: 229
Cinsiyet: Erkek
Nerden: Kocaeli Edirne arasında gelip gidiyor :D
Teşekkür: 196

Durumu: Çevrimdışı

2012 Yeni Yıl Banner Yarışması Konu: Yanıt: 2012 Yeni Yıl Banner Yarışması Alıntıyla Cevap Gönder
vivi yazmış:
vayy *-* ikisi de çok güzel olmuş ama ikincisi daha bi hoş soft falan u.u
süpersin!

Sen daha süpersin. Dil Çıkartıyor


Yaptığı imza için vivi ye teşekkürlerimi sunuyorum.
“Her bilge adamın korktuğu üç şey vardır: fırtınalı bir deniz, aysız bir gece ve yumuşak başlı birinin öfkesi.”
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder MSN Messenger 17 Arl 2011 2:29
Vinnie~
Mangaka
Mangaka



Yaş: 23
Kayıt: 13 Hzr 2010
Mesajlar: 556
Tanıtımlar: 10
Teşekkür: 1322

Durumu: Çevrimdışı

2012 Yeni Yıl Banner Yarışması Konu: Yanıt: 2012 Yeni Yıl Banner Yarışması Alıntıyla Cevap Gönder
Justyce ben farklı olarak 1. sini beğendim*-*
katılanlara ve katılacak olanlara başarılar. :)


En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 17 Arl 2011 11:23
Barkın
Otaku (Level 4)
Otaku (Level 4)



Yaş: 22
Kayıt: 10 Ağu 2010
Mesajlar: 468
Cinsiyet: Erkek
Teşekkür: 62

Durumu: Çevrimdışı

2012 Yeni Yıl Banner Yarışması Konu: Yanıt: 2012 Yeni Yıl Banner Yarışması Alıntıyla Cevap Gönder
bu yazıyı unutmuşsun prenses

Bu arada wallpaper yani duvar kâğıdını kesip üstüne bir iki yazıyla geçiştirmeyin. Üstünde oynamalar yaparak kendinizden bir şey katın ki yarışmanın anlamı çıksın. Zaten yapılmış bir şeyin aynısını koymak sizin eseriniz olduğunu göstermez ve bunu yapanlar öğrenildiği takdirde yarışmadan elenir biline.


En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 17 Arl 2011 13:45
kuinşi
Mangaka
Mangaka



Yaş: 34
Kayıt: 24 Ekm 2010
Mesajlar: 2,867
Favori Anime & Manga: Gintama
Teşekkür: 4876

Durumu: Çevrimdışı

2012 Yeni Yıl Banner Yarışması Konu: Yanıt: 2012 Yeni Yıl Banner Yarışması Alıntıyla Cevap Gönder
kırmızıdan gidelim:





Değildim men sana mail, sen ettin aklımı zail/Mene tan eyleyen gafil, seni görgeç utanmaz mı?

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 18 Arl 2011 15:54
Bu mesaja teşekkür edenler (4 kişi): fawn, prenses serenity, Desdemona, -erzascarlet-

-erzascarlet-
Mangaka
Mangaka



Yaş: 21
Kayıt: 16 Nis 2011
Mesajlar: 1,561
Cinsiyet: Kız
Teşekkür: 1720

Durumu: Çevrimdışı

2012 Yeni Yıl Banner Yarışması Konu: Yanıt: 2012 Yeni Yıl Banner Yarışması Alıntıyla Cevap Gönder
Bende Bunla katılıyorummmm Çok Mutlu





Herkese Başarılarrrrr Çok Keyifli


En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 18 Arl 2011 16:35
Bu mesaja teşekkür edenler (12 kişi): >Tempesta<, Zerinda, Monkey D. Garp, Birisi, fawn, Justyce, prenses serenity, Pyskhe, Nami, vivi, Desdemona, kuinşi

 
Yeni başlık gönder   Bu başlık kilitlendi: mesajları değiştiremez ya da cevap yazamazsınız Sayfaya git: 1, 2, 3, Sonraki
1. sayfa (Toplam 3 sayfa) [ 22 mesaj ]
Geçiş Yap:   

 
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız