İsim daha yok :D
Sayfaya git: 1, 2, Sonraki

Anime Manga Forum -> Fan Fiction

 
Yazar Mesaj
Vampire Princess
Mangaka
Mangaka

Avatar

Yaş: 25
Kayıt: 17 Ksm 2007
Mesajlar: 506
Teşekkür: 3

Durumu: Çevrimdışı

İsim daha yok :D Konu: İsim daha yok :D Alıntıyla Cevap Gönder
Akura kendi halinde,hayatından memnun bir kızdı.Aynı zamanda okul birincisiydide.Okulda herkes onu çok severdi.Kendisi çokta güseldi.Daha 13 yaşındaydı ama hem hareket ve tavırları hemde karakter ile harikaydı.Öğretmenleri ilede nasıl konuşacağını biliyordu.
-Günaydın öğretmenim.Nasılsınız ?
-Sanada günaydın Akura.Saol sen nasılsın ?
-Teşekkür ederim bende iyiyim.
-Hadi müzik sınavına geç kalmadan git.
-Sağolun.İyi günler.
İşte böyle sevilen bir kızdı Akura.Müziğe gerçekten yeteneği vardı.Yan flüt çalıyordu ve okulda en iyisiydi.Müzik öğretmeni onu müzik yarışmasına sokmak istiyordu.Sözlü bitti;
-Akura 1 dk gelirmisin ?
-efendim öğretmenim?
-Seni mğzik sözlüsüne sokmak istiyorum 13 yaşında olmana rağmen harikasın ne dersin ?
-Çok sevindim öğretmenim.İnanın ne kadar mutlu olduğumu anlatamam...
-Peki o zaman yarın gerekli belgeleri veririm ben sana.
-Tamam öğretmenim.İyi günler.
Akura gerçekten çok sevinmişti.Bu anı uzun süredir bekliyordu.Bir an önce anne ve babasına mutlu haberi vermek istiyordu.Zaten çıkışada Akurayı almaya gelmişlerdi.
-Anne,baba müzik yarışmasına gidiyorum.Öğretmenim çok güsel flüt çaldığımı söyledi.Çok sevindim hep bu günü bekliyordum...
Bişey vardı ortada.Akura annesine baktı,sanki telaşlanmış ortada olmaması gereken bişey varmış gibi babasına bakıyordu.Sonra babasına baktı,o da öyleydi.
-Anne,babda ne oluyor ? hiç sevinmediniz.
-Olurmu kızım hiç çok sevindik.
-Evet çok sevindik nerden çıkardın şimdi ?
-Hayır.Sevinmediniz işte.Zaten son günlerde çok acayip davranıyorsunuz hiç çıkışıma gelmezken hergün gelmeye başladınız,en yakın arkadaşıma ders çalışmaya bile yollamıyorsunuz.Dışarı çıkıyorum parka gidiyorum benimle geliyorsunuz...Anne ne oluyor bilmek istiyorum artık..Üstüne bide okulun yakınında işe başlıyorsunuz.Kafam iyice karıştıı Anne bişey söyle ne oluyor size ???Baba ! bari sen bir şey söle..
-Kızım biz senin sadece iyiliğini düşünüyoruz.
-Ama baba ya bunu her dakika başımda durarak yapamzsnız.Ben parka gitmek istiyorumm...
-Tamam bu sefer seninle gelmeyeceğiz ama geç kalma lütfen aklımız sende kalmasın.
Evet..Akura en sonunda yalnız kalmıştı.h,Hemde çok yalnız...Park boşboştu ve havada karanlık.Biraz korktu nede olsa daha küçüktü ve şuan yanında hiç kimse yoktu.Ama korkusu uzun ssürmedi.Gitti ve salıncağa oturdu.Çok severdi bu parkı.Her okul çıkışı gelirdi.
Kendi kendine düşünmeye başladı..Neden böyleydi anne ve babası..Neden her dakika peşindeydiler..Sokağa bile çok çıkamıyordu..Kafası gerçekten çok karışıktı.Birisiyle konuşmaya gerçekten ihtiyacı vardı.Tam o sırada bir ses duydu.Biri onu çağırıyordu...Korktu..Kim korkmazdıki orralıkta hiç kimse yokken bir ses duyuyorsunuz.Hem de o ses size sesleniyor...Ses iyice yaklaştı ama Akura yerinden bile kıpırdamadı.Korkmuyordu aslında öyle görünmeye çalışıyordu.Çok cesaretliydi.İşte o sesi tekrar duyduğunda yanındaydı..Yanındaki salıncakta.Salıncak bile sallanmaya başlamıştı oysaki rüzgar yoktu.Tekrar aynı ses ve artık bitti.Bir süre sessizlik oldu.Akuranın kafası şimdi iyice karışmıştı.Neler oluyor diye tekrar düşündü.en sonunda dayanamadı ve sen kimsin diye bağırdı.


İşte birazcık yazdım sizce nsıl gidiyor ?? Şaşırmış Durumda Bide şu flüt konusu onu değiştirmek istiyorum ama kalsamı ki Şaşırmış Durumda

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 17 Oca 2008 22:56, Değiştirme: 17 Oca 2008 23:12 (Toplamda 1 kere)
cutepoet
Otaku (Level 4)
Otaku (Level 4)



Kayıt: 20 Ağu 2007
Mesajlar: 454
Teşekkür: 4

Durumu: Çevrimdışı

İsim daha yok :D Konu: Yanıt: İsim daha yok :D Alıntıyla Cevap Gönder
Alıntı:
Sokağa bile çok çıkabiliyordu..

sokağa bile çıkamıyordu demek istedin heralde neyse düzeltirsin cnm..
heyy ilk yorumu ben yapıyorum..canımcım bak şekerim hikaye güzel olmuş yan flütte fena değil değiştirme ama kemanda yapabilirsin ama ben kendi açımdan söledim tabi hayalim keman çalmakta Şaşırmış Durumda devamını biraz daha heyecan katarak yap biraz sade bi giriş olmuş o zaman daha güzel olcak=))devam ett=)

Ben SaiLoR_MooN:)

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 17 Oca 2008 23:09
Vampire Princess
Mangaka
Mangaka

Avatar

Yaş: 25
Kayıt: 17 Ksm 2007
Mesajlar: 506
Teşekkür: 3

Durumu: Çevrimdışı

İsim daha yok :D Konu: Yanıt: İsim daha yok :D Alıntıyla Cevap Gönder
evt yha orası yanlış olmuş saol uyardıın için hmn düzeltiorum evet aslında keman güsel bi düşünüyim yatarken Kahkaha Atıyor Devamınıdaha heycanlı yazmaya çalışacağım söz Kayan Gözler

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 17 Oca 2008 23:11
Vampire Princess
Mangaka
Mangaka

Avatar

Yaş: 25
Kayıt: 17 Ksm 2007
Mesajlar: 506
Teşekkür: 3

Durumu: Çevrimdışı

İsim daha yok :D Konu: Yanıt: İsim daha yok :D Alıntıyla Cevap Gönder
Birazcık devam ettrdim ama ben yazarken aklıma başka bişe geliyo o daha cazip geliyo ama diğerinide kıyamıyom ikisini karıştırıp bişeler yapıom Çok Mutlu
herneyse devamını geitrdim biraz işte

Ses yoktu...Evet bu sefer akura gerçekten korktu.Hemen oradan uzaklaşmak istedi,eve gitmek için yerinden fırladı.İşte tam koşturduğu sırada birisi elinden tuttu.Duraksadı..Arkasına bakıp bakmamak arasında karasız kaldı..Ya arkasındaki iyi biri değilse,ya kafasını çevirse şuankinden daha beter olursa..Ama cesaretini topladı ve arkasına döndü..Boşunaymış..Bütün bu korkular boşunaymış gibi hissetti..Orada,tam arkasında güzel bir kız duruyordu.Ama o kadar güzeldi insanın kanı ilk gördüğünde ısınıyordu..Sanki etrafına pozitif bir enerji saçıyordu.
-Sen...Senn.Sende kimsin ?!?!!?
-Anlatıcam sadece gitme..Bekle..
-Peki ama biraz çabuk ol..Zaten kafam okadar karışıkki!!
Akura bir salıncağa diğeri bir salıncağa oturur ve konuşamaya başlarlar.Akura kendi kendi '' bu kızda kim acaba,ne kadar ilginç şeyler oluyor..Ama hepsinin yaptığı tek şey kafamı karıştırmak..'' diye düşünrken çok derin bir sessizlik olmuştu.Ama bu sessizliği bozdu..
-Söylesene Kimsin ? Nerden çıktın ve beni nerden.nasıl biliyorsun ?
-Chiri.Bugünden sonrada hep senin yanındayım..Hep..
-Ama neden ?? Ben hayatıma tek başımaa..Ailemlede devam edebilrmm..
-Dinlemiyorsun..Sözümü kesme anlatıcam.Uzun yıllar önceydi..Osmoz diye bi gezegen vardı ben ve ikizim Chou birlikte duruyorduk..Konuşuyorduk..Tam bu sırada..
-Osmoz mu !?!??!
-Dinle sadece dinle..Bizim düşman gezegen olan Shi gezegeni yaşayanları tarafından saldırıya uğradık..Daha küçüktük ve o sırada yalnızdık..Yapacak hiçbir şeyimiz yoktu..Saklanmak dışında..Birbirinden hiç ayrılmayan biz o günden sonra bi daha görüşemedik.Ben saklanmıştım ama o yakalandı..


Nasıl ?? eksikler lütfen Çok Mutlu Bu ilk hikayem ve eksik mutlaka vardır ve bende bu eksiklerimi telafi etmek istiyorumm... ????

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 19 Oca 2008 1:26
Kyo Kusanagi
Misafir

Avatar





İsim daha yok :D Konu: Yanıt: İsim daha yok :D Alıntıyla Cevap Gönder
çok güzel cnm..Korkma eleştiriler için... Göz Kırpıyor bence gayet güzel ve anlamlı bir hikaye olmuş..Devamı gelirse memnun olurum cnm Göz Kırpıyor Hayranlık Besliyor

En Yukarı Git
19 Oca 2008 10:19
marvelgirl
Mangaka
Mangaka

Avatar

Yaş: 28
Kayıt: 20 Arl 2007
Mesajlar: 654
Cinsiyet: Kız
Teşekkür: 15

Durumu: Çevrimdışı

İsim daha yok :D Konu: Yanıt: İsim daha yok :D Alıntıyla Cevap Gönder
hoşuma gitti devam et Kayan Gözler

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 19 Oca 2008 10:53
fawn
Mangaka
Mangaka



Yaş: 28
Kayıt: 04 Ksm 2007
Mesajlar: 1,706
Tanıtımlar: 29
Teşekkür: 1169

Durumu: Çevrimdışı

İsim daha yok :D Konu: Yanıt: İsim daha yok :D Alıntıyla Cevap Gönder
aynen devam devam!!!!! Hayranlık Besliyor akura yı gözümün önünde canlandırıp okuyorum Çok Mutlu Çok Mutlu Çok Mutlu çok şeker bi kız hayalimdeki

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Anime Listesi 19 Oca 2008 12:33
Vampire Princess
Mangaka
Mangaka

Avatar

Yaş: 25
Kayıt: 17 Ksm 2007
Mesajlar: 506
Teşekkür: 3

Durumu: Çevrimdışı

İsim daha yok :D Konu: Yanıt: İsim daha yok :D Alıntıyla Cevap Gönder
teşekkür edeerim yorumlar içinn Kayan Gözler en yakın zamanda devamıda gelecek inşallah Kayan Gözler

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 19 Oca 2008 14:40
fawn
Mangaka
Mangaka



Yaş: 28
Kayıt: 04 Ksm 2007
Mesajlar: 1,706
Tanıtımlar: 29
Teşekkür: 1169

Durumu: Çevrimdışı

İsim daha yok :D Konu: Yanıt: İsim daha yok :D Alıntıyla Cevap Gönder
aman bizi fazla merakta bırakma haaa Çok Mutlu

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Anime Listesi 24 Oca 2008 18:12
cutepoet
Otaku (Level 4)
Otaku (Level 4)



Kayıt: 20 Ağu 2007
Mesajlar: 454
Teşekkür: 4

Durumu: Çevrimdışı

İsim daha yok :D Konu: Yanıt: İsim daha yok :D Alıntıyla Cevap Gönder
oww güzel olmuşş ama sanki bi yerden tanıdık gelio hikaye ya..nese hoş devamını beklioruz..^^ Göz Kırpıyor Göz Kırpıyor

Ben SaiLoR_MooN:)

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 24 Oca 2008 19:48
 
Yeni başlık gönder   Başlığa cevap gönder Sayfaya git: 1, 2, Sonraki
1. sayfa (Toplam 2 sayfa) [ 17 mesaj ]
Geçiş Yap:   

 
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız