Itachi ve Gerçekler
Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3, 4, 5, Sonraki

Anime Manga Forum -> Fan Fiction

 
Yazar Mesaj
vivi
Mangaka
Mangaka



Yaş: 29
Kayıt: 06 Tem 2010
Mesajlar: 3,162
Tanıtımlar: 6
Teşekkür: 4639

Durumu: Çevrimdışı

Itachi ve Gerçekler Konu: Yanıt: Itachi ve Gerçekler Alıntıyla Cevap Gönder
wuhuu Çok Mutlu güzel bi bölümdü Kahkaha Atıyor

devamını bekliyoree Gülücük Dağıtıyor daha uzun ve ekşınlı olsun *-* çok çabuk okudum Kahkaha Atıyor

"ilk önce kalbin kırılır, sonra çürümeye başlarsın... (C.S.)"


En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et Anime Listesi 13 Oca 2011 14:51
Misa Amane
Otaku (Level 3)
Otaku (Level 3)



Kayıt: 12 Oca 2011
Mesajlar: 126
Favori Anime & Manga: kaichou wa maid sama, naruto, sekirei, dance in the vampire bund, vampire knight, shugo chara, nana vs.
Nerden: 88 No'lu UFO'dan O.o
Teşekkür: 28

Durumu: Çevrimdışı

Itachi ve Gerçekler Konu: Yanıt: Itachi ve Gerçekler Alıntıyla Cevap Gönder
çok güzel Hayranlık Besliyor
başka bi siteden takip ediyodum xD
ama burdada varmış^^
devamını bekliyorum Şık


By Me
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 13 Oca 2011 20:33
nurunknown
Otaku (Level 4)
Otaku (Level 4)



Kayıt: 19 Ağu 2010
Mesajlar: 471
Cinsiyet: Kız
Nerden: İstanbul
Teşekkür: 272

Durumu: Çevrimdışı

Itachi ve Gerçekler Konu: Yanıt: Itachi ve Gerçekler Alıntıyla Cevap Gönder
Gama, yaaaaaa sen baya baya yazıyormuşsun ya.. İnanamıyor! ben seni yazmaktı filan pek ilgili alakalı sanmıyordum ama müthiş İnanamıyor!

ve vet... Itachi Hüzünlü aslında ben..ıhm Itachi'yle ilgili bir şey okumak bir yana resmini görünce bile bi duygusallaşıp aptallaşan insan modeli oluveriyorum *buna rağmen telefononun temasında Itachi'yi koyar* ilk başta okusam mı okumasam mı böyle bi kararsız kaldım ama okuyunca ona olan özlemim..Itachi T__T sanki o gitti Naruto'da finali yaptı.. Üzgün ya da Ağlıyor iyiki iki partı da yazmışsın, okudum. O tekrar var, Itachi... Kayan Gözler

asdkjh kendi kafa seslerimi yazmazsam daha iyi olacak sanırım Kahkaha Atıyor kısa ve net onun geçtiği bölümlerdi vs ben tekrarını daha da onun açısından okuyarak böyle iyice bi mutlu oldum. Ellerine sağlık.

把兄弟
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 14 Oca 2011 0:51
EiJi
Otaku (Level 3)
Otaku (Level 3)



Yaş: 24
Kayıt: 11 Ksm 2010
Mesajlar: 100
Favori Anime & Manga: Herşey!
Cinsiyet: Erkek
Nerden: Ben kimim?Senkimsin?Burası neresi?
Teşekkür: 5

Durumu: Çevrimdışı

Itachi ve Gerçekler Konu: Yanıt: Itachi ve Gerçekler Alıntıyla Cevap Gönder
Evet harbiden güzel

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 14 Oca 2011 11:25
Misa Amane
Otaku (Level 3)
Otaku (Level 3)



Kayıt: 12 Oca 2011
Mesajlar: 126
Favori Anime & Manga: kaichou wa maid sama, naruto, sekirei, dance in the vampire bund, vampire knight, shugo chara, nana vs.
Nerden: 88 No'lu UFO'dan O.o
Teşekkür: 28

Durumu: Çevrimdışı

Itachi ve Gerçekler Konu: Yanıt: Itachi ve Gerçekler Alıntıyla Cevap Gönder
yeni bölüm ne zaman? Üzgün ya da Ağlıyor


By Me
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 15 Oca 2011 14:10
Gama_Sennin
Mangaka
Mangaka



Yaş: 28
Kayıt: 22 Eyl 2009
Mesajlar: 4,619
Tanıtımlar: 46
Teşekkür: 2672

Durumu: Çevrimdışı

Itachi ve Gerçekler Konu: Yanıt: Itachi ve Gerçekler Alıntıyla Cevap Gönder
angel yazmış:
gayet güzel olmuşlar okurken hiç sıkılmadım

Law yazmış:
eline saglık gama Gülücük Dağıtıyor itachiyle durmak yok yola dewam gama dewamını bekliyorum ona göre

Lost Control yazmış:
Devamını beklemekteyiz gama

Rangiku-sama yazmış:
Devamını bekliyorum Çok Mutlu Eline sağlık

Turquaz yazmış:
wuhuu Çok Mutlu güzel bi bölümdü Kahkaha Atıyor

devamını bekliyoree Gülücük Dağıtıyor daha uzun ve ekşınlı olsun *-* çok çabuk okudum Kahkaha Atıyor

Misa Amane yazmış:
çok güzel Hayranlık Besliyor
başka bi siteden takip ediyodum xD
ama burdada varmış^^
devamını bekliyorum Şık

nurunknown yazmış:
Gama, yaaaaaa sen baya baya yazıyormuşsun ya.. İnanamıyor! ben seni yazmaktı filan pek ilgili alakalı sanmıyordum ama müthiş İnanamıyor!

ve vet... Itachi Hüzünlü aslında ben..ıhm Itachi'yle ilgili bir şey okumak bir yana resmini görünce bile bi duygusallaşıp aptallaşan insan modeli oluveriyorum *buna rağmen telefononun temasında Itachi'yi koyar* ilk başta okusam mı okumasam mı böyle bi kararsız kaldım ama okuyunca ona olan özlemim..Itachi T__T sanki o gitti Naruto'da finali yaptı.. Üzgün ya da Ağlıyor iyiki iki partı da yazmışsın, okudum. O tekrar var, Itachi... Kayan Gözler

asdkjh kendi kafa seslerimi yazmazsam daha iyi olacak sanırım Kahkaha Atıyor kısa ve net onun geçtiği bölümlerdi vs ben tekrarını daha da onun açısından okuyarak böyle iyice bi mutlu oldum. Ellerine sağlık.

EiJi yazmış:
Evet harbiden güzel

Misa Amane yazmış:
yeni bölüm ne zaman? Üzgün ya da Ağlıyor


Hepinize teşekkür ederim arkadaşlar. Hafta sonu yeni bölümü yazacağım inş. ^^"

Spoiler:
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et Anime Listesi 04 Mar 2011 13:25
Balera Silence
Mangaka
Mangaka



Yaş: 23
Kayıt: 11 Ağu 2010
Mesajlar: 878
Favori Anime & Manga: elfen lied - soul eater - death note - code geass - bleach - FMA - katekyo hitman reborn - durarara!!!...
Teşekkür: 386

Durumu: Çevrimdışı

Itachi ve Gerçekler Konu: Yanıt: Itachi ve Gerçekler Alıntıyla Cevap Gönder
heyecanla bekliyorum gama!!! Çok Mutlu
sonunda devam ediyor bu ff! keşke benim ff'lerimde böyle yorum alsa Üzgün ya da Ağlıyor
yazarım yazarım bi yorum 40 yıln başı ancak bir yorum falan gelir Üzgün ya da Ağlıyor
başka söze gerek yok ben beklerim gene de Madde

Gidiyorum. Uzun bir süre de dönmeyeceğim. Umarım özlemezsiniz. Fic ve art sayfalarımı da sildiriyorum. Ha bi de sere umarım bunu görürsün, zira gitsem de resmimi yarışmaya dahil etmeni istiyorum. Hatıra olsun.
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder MSN Messenger 04 Mar 2011 18:38
"Kira"
Mangaka
Mangaka



Yaş: 24
Kayıt: 20 Ağu 2010
Mesajlar: 759
Favori Anime & Manga: Anime: Naruto , Naruto shippuden , Death note, Bleach Manga: The Breaker, Ai Kora, Naruto , Gantz , Doubt
Cinsiyet: Erkek
Teşekkür: 101

Durumu: Çevrimdışı

Itachi ve Gerçekler Konu: Yanıt: Itachi ve Gerçekler Alıntıyla Cevap Gönder
çok güzel olmuş devamını bekliyorum Çok Mutlu

Ridwald
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder MSN Messenger 04 Mar 2011 19:03
M.E.S.
Yasaklı Üye



Yaş: 24
Kayıt: 07 Tem 2010
Mesajlar: 1,561
Favori Anime & Manga: 1-Naruto 2-Death Note 3-Hellsing 4-Basilisk 5-Black Lagoon
Cinsiyet: Erkek
Nerden: M.İ.T. Müsteşarının Ofisi
Teşekkür: 159
Uyarı: 3

Durumu: Çevrimdışı

Itachi ve Gerçekler Konu: Yanıt: Itachi ve Gerçekler Alıntıyla Cevap Gönder
Hiç fena değil.Devamı gelirse okurum... Gülücük Dağıtıyor

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et 04 Mar 2011 19:07
Gama_Sennin
Mangaka
Mangaka



Yaş: 28
Kayıt: 22 Eyl 2009
Mesajlar: 4,619
Tanıtımlar: 46
Teşekkür: 2672

Durumu: Çevrimdışı

Itachi ve Gerçekler Konu: Yanıt: Itachi ve Gerçekler Alıntıyla Cevap Gönder
Teşekkür ederim arkadaşlar *-* İyileşeyim yazıcam ^^

@bulusan
Yorum gelmiyor ya da az geliyor diye üzülmene gerek yok ^^"

Spoiler:
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et Anime Listesi 05 Mar 2011 14:20
 
Yeni başlık gönder   Başlığa cevap gönder Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3, 4, 5, Sonraki
3. sayfa (Toplam 5 sayfa) [ 42 mesaj ]
Geçiş Yap:   

 
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız