sırların gizemi
Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3, Sonraki

Anime Manga Forum -> Fan Fiction

 
Yazar Mesaj
Begüm
Mangaka
Mangaka



Yaş: 27
Kayıt: 12 Nis 2008
Mesajlar: 612
Favori Anime & Manga: sailor moon, basilisk, shaman king,candy candy,...
Cinsiyet: Kız
Nerden: limon bahçesinden:P

Durumu: Çevrimdışı

sırların gizemi Konu: Yanıt: sırların gizemi Alıntıyla Cevap Gönder
Çok Mutlu bencede gayet iyi olmuş ama konuşma bölümlerini tırnak işaretiyle belirtirsen karışıklık olmaz gibi Şaşırmış Durumda bu arada 38 yaşında mısın Soru


süpersin yaXD hadi üç ayı tin tin tin XD
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 21 Tem 2008 12:07
animecikızım
Otaku (Level 3)
Otaku (Level 3)

Avatar

Kayıt: 10 May 2008
Mesajlar: 118
Favori Anime & Manga: saliormoon

Durumu: Çevrimdışı

sırların gizemi Konu: Yanıt: sırların gizemi Alıntıyla Cevap Gönder
hayır canım 18 yaşındayım nerde 39 yazıyor ya teşekkür ederim yorumun için ole yapmaya çalışırım sağol canım Gülücük Dağıtıyor

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 21 Tem 2008 19:09
Begüm
Mangaka
Mangaka



Yaş: 27
Kayıt: 12 Nis 2008
Mesajlar: 612
Favori Anime & Manga: sailor moon, basilisk, shaman king,candy candy,...
Cinsiyet: Kız
Nerden: limon bahçesinden:P

Durumu: Çevrimdışı

sırların gizemi Konu: Yanıt: sırların gizemi Alıntıyla Cevap Gönder
yaş kısmında öyle yazıodu yada bana öyle geldi bilmiyorum Gülücük Dağıtıyor ok cnm devamını bekliyoruz Kahkaha Atıyor


süpersin yaXD hadi üç ayı tin tin tin XD
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 21 Tem 2008 19:16
animecikızım
Otaku (Level 3)
Otaku (Level 3)

Avatar

Kayıt: 10 May 2008
Mesajlar: 118
Favori Anime & Manga: saliormoon

Durumu: Çevrimdışı

sırların gizemi Konu: Yanıt: sırların gizemi Alıntıyla Cevap Gönder
beğendiysen gelicek geceleyin daha iyi yazdığımı keşfettim geceyi bekliyorum canim ok Gülücük Dağıtıyor Kahkaha Atıyor dün gece yazdığımı unuttum yollıyım dedim

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 21 Tem 2008 19:24, Değiştirme: 21 Tem 2008 20:01 (Toplamda 1 kere)
animecikızım
Otaku (Level 3)
Otaku (Level 3)

Avatar

Kayıt: 10 May 2008
Mesajlar: 118
Favori Anime & Manga: saliormoon

Durumu: Çevrimdışı

sırların gizemi Konu: Yanıt: sırların gizemi Alıntıyla Cevap Gönder
Yiğiti üniverste kapısında beklemeye başladı yiğit çok zayıf olduğundan kaslı olduğu belli olmuyordu ama baya güçlü bir yapısı vardı. Ayrıca dikkat etmemişti ama gözleri ender bulunan renkten koyu yeşildi saçlarının simsiyah olması ayrı bir özellik katıyordu sanki.Serin birden yiğitin kendisine baktığını hissetti .Yiğit:” korkuyor musun serin? Benden “dedi
Serin de “hayır sadece yaşadıklarımdan korkuyorum” dedi .Beraberce yürümeye başladılar Serin nereye gittiklerini bilmiyordu .”Ama artık geri dönemem “dedi .Yiğit tam geldik dediğinde Serinin telefonu çaldı ve arayan yasemindi Serinle aynı saatte genelde evde oldukları için merak etmişti Serini .Serin de” ben biraz geç kalıcam “dedi. Yasemin de peki o zaman ha unutmadan soliyim belki sen unutmuşsundur derenin yarın doğum günü dedi .Serin bunu gerçekten unutmuştu .Hatırlattığı için yasemine teşekkür etti .Yiğit onu getirdiği yerde biriyle tanıştırdı çok tuhaf bir adamdı bu yaşlı sakallı kel şişman ve de sinirli adam . ona direk “kaç saattir sizi bekliyorum” dedi. Serin de yiğite ona bizi beklemesini mi soledin randevumu aldın yani ? Dedi şaşkınlıkla .Yiğitte evet dicek zannetti ama o hayır kesinlikle solemedim .serin o önemsemediği adamın ne kadar önemli olduğunu şimdi anlamıştı .Serine şole bir baktı.”Hiç hayal gibi zannettğin canavar türü bir şey gördün mü” dedi. “Evet bir kere oldu rüyamda” dedi.Adam birden sinirlendi ve” bana yalan soleme rüyanda olmadı gerçekte oldu” dedi.Serin adamdan korkmaya başladığını anladı ve “özür dilerim.Gerçekten unutmak istediğim için ole dedim”” dedi. “Benim adımı merak mı ediyorsun “dedi adam .Serin şaşkınlıkla evet dedi ama sonra birden sinirlenip düşüncelerimi okumayın dedi . Sonra adam içeri gidince Yiğite sana niye hiçbir şey solemedi dedi.Yiğitte çünkü beyin egzersizi yapıyorum onun yanında hiçbir şey düşünmüyorum dedi.Serinde dikkatli olmayı artık öğrenicekti .Adam içerden bir bardak içinde kesinlikle su zannettiği bir şeyi gördü fakat tadına bakınca su olmadığını anladı .İyi de bu su gibi olan ama su tadı olmayan şeyde neydi .Bunu içtikten sonra Serin birden kara kocaman garip gözlü ve tuhaf vücutlu yaratıklar gördü ne bağırabiliyor ne hareket ediyor ne de birini görebiliyordu .Sadece onları ve Yiğiti aradı gözleri onu bulamayınca gözlerinden yaşın aktığını dudağına gözyaşı değdiğinde hissetti.Yiğitin bağrışını duydu bırak yeter artık daynamıcak deliricek bırakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk yiğit avazı çıktığı kadar bağırdıktan sonra Serinin beyin sallantısı durdu. Ve kendine geldi .Neden konuşamadığını ve bir şey soliyemediğini anladı.O su yüzündendi. Yiğiti peki nasıl duymuştu hiç bir şey hissetmediği halde Yiğit ona beyinen bir iletişim sağlamış olmalıydı. Hem adamla hem kendisiyle beyinen konuşmuşmuydu . Serini eve bıraktı Yiğit. Ve Serin eve geldiğinde kendini bir türlü dünyada yaşıyormuş gibi hissedemedi hala orda olduğunu zannediyor ve çok korkuyordu . banyoya gircekken delircekmişçesine bir his aldı bedenini. Ve sadece zilin çaldığını duydu .Yiğit karşısındaydı ve Serin bornozlaydı.Aceleyle giyindi Serin Yiğitle biraz konuşup kahve içtiler yasemin Yiğite” meraba “diyip direk odasına çıkmıştı .O zaman aklına geldi Serinin Yiğite bir ailesi olup olmadığını sormak Yiğitten hiç beklemediği bir cevap aldı.Yiğit: var tabiyki izmirdeler inanmıyorsam gösteriyim diyince Serin yine olağanüstü bir olay olcak diye korktuğu için hayır dedi. Yiğit küçük kardeşini çok özlediği için Serine “sen benim son görevimsin seninle beraber bende eski güçlerim olmadan önceki halim gibi yaşamak istiyorum Serin beraber iyileşicez” dedi. Güçlerini kullanmak istemiyenler acı çekiyorlar.Oyüzde biz acı çekiyoruz özellikle sen Serin . Serin ben sana destek olucağıma söz veriyorum. Sende bana destek olur musun? Ancak o zaman anladı Serin yiğitin de bu yolda yalnız olduğunu ve korktuğunu ev arkadaşlarına ailesine bile anlatamadığı için çok kötü olduğunu Serin birden ağlamaya başladı Yiğite şu sözcükleri söyledi . çok korkuyorum kendimi hiç burada hissetmiyorum hep ordaymışım gibi geliyor delircek miyim?Yiğit sole dedi . Yiğit: hayır bole bir şey olmıcak . Korkma sana yardım edicem . değişik şeylerle beraber oyalanmaya çalışalım beraber bir tek benim yanımda iyi hissediyorsun şu an kendini dimi? Bir tek ben her şeyi bildiğim için olsa gerek . Onun için yarın bir şeyler yapmamızı ister misin? Dedi Serinde hediye beraber bakabileceklerini ve evde yalnız olmak istemediğini soledi .En sonunda insanların normal insanların yaptığı bir şey olarak sinemaya gitmeye karar verdiler.Şu an Yiğit hep Serine yarım ediyordu ama bilmiyordu ki Serin en az Yiğitin yardım ettiği kadar Yiğite yardım ediceğini …

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 21 Tem 2008 20:01
zarina
Otaku (Level 2)
Otaku (Level 2)

Avatar

Kayıt: 21 Tem 2008
Mesajlar: 66
Favori Anime & Manga: fushigi yugi

Durumu: Çevrimdışı

sırların gizemi Konu: Yanıt: sırların gizemi Alıntıyla Cevap Gönder
sürükleyici bi hikayn var gayet gzl bnce.. ve ilhm gelirse skn bekletme hmn yaz gerçktn yazmnn yeri, saati olmsn o zmn ortaya çk daha gzl şeyler çıkacağına emnm. ve sana katılıyrm gece yazmk gzldir.. Gülücük Dağıtıyor

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 21 Tem 2008 20:37
Begüm
Mangaka
Mangaka



Yaş: 27
Kayıt: 12 Nis 2008
Mesajlar: 612
Favori Anime & Manga: sailor moon, basilisk, shaman king,candy candy,...
Cinsiyet: Kız
Nerden: limon bahçesinden:P

Durumu: Çevrimdışı

sırların gizemi Konu: Yanıt: sırların gizemi Alıntıyla Cevap Gönder
ooo yeni bölümde gelmiş hemen okuyorum heyecanlandım valla Çok Mutlu


süpersin yaXD hadi üç ayı tin tin tin XD
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 21 Tem 2008 21:01
animecikızım
Otaku (Level 3)
Otaku (Level 3)

Avatar

Kayıt: 10 May 2008
Mesajlar: 118
Favori Anime & Manga: saliormoon

Durumu: Çevrimdışı

sırların gizemi Konu: Yanıt: sırların gizemi Alıntıyla Cevap Gönder
teşekkürler arkadaşlar ilerki bölümlerde çok daha heycanlı şeyler olucak ve beklenmedik bir olay daha en öenmlisi galiba bir aşk doğucak ve arkadaşlık ole güzel olucak ki best friend dedirtçek tekrardan yorumlarınız için teşekkür ederim Gülücük Dağıtıyor

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 22 Tem 2008 8:32
animecikızım
Otaku (Level 3)
Otaku (Level 3)

Avatar

Kayıt: 10 May 2008
Mesajlar: 118
Favori Anime & Manga: saliormoon

Durumu: Çevrimdışı

sırların gizemi Konu: Yanıt: sırların gizemi Alıntıyla Cevap Gönder
Serin zilin sesiyle uyandı. Gelen Yiğitti Derene hediye alıcaz dedin ya erkenden geldim bende öğleden sonra da sinemaya gitçez diyip biletleri gösterdi
Serin de birden sevindi.Yiğite teşekkür edip yasemine derene hediye alıcaz diyip çıktı .Yiğit Yasemine kinbarlık icabı olduğunu belli edercesine istersen sende gel hediye almadıysan dedi.Yasemin de ben hediyemi aldım teşekkürler .Erken gelinde partiyi hazırlamama yardım edin dedi. Serin de hemen gelicez dedi. Serinle Yiğit hediye alırlarken Serin birden bir koku duydu .Arkasından özürdilerim diyen Yiğitin sesi bayıltılmıştı. Uyandığın da noluyor nerdeyim ben YİĞİTTTTTTTTTTTTTTT diye bağırdı . Yiğitte sakin ol evden çıkana kadar seni bayıltıp buraya getirmek aklımda bile yoktu Ama bir ses seni bayıltıp buraya getirmemi soledi. Serin gece sana saldıranları bulmanı istiyoruz.Onun için şimdi bir bardak da su zannettiğin şeyden içip uyuycaksın .Bir müddet çok korkunç şeyler olucak Ama ben yanındayım . Serin anlamıyorum Yiğit neden her güvendiğim insandan darbe yiyorum. Hayır bole bir uykuya yatmak istemiyorum .Biraz dinlenmemi soleyen sendin Yiğit: .Evet Serin haklısın ama unutma seni iyileştirmek için buradayım.Bilmediğin bir şey daha var ki uyuduktan sana onu göstericem Ozaman belki bir açıklama yapmış kadar olurum. Serin uyumaya başladığın da bir el hissetti.Üstünde gezinen uyumamış dedi sonra bir ses. Arkasından vücuduna ole birşey yapıştı ki Serin acısından bağırmak istedi ama bağıramadı.Serin sonra kemiklerini kırıldığını damarlarının çkiştirildiğini duydu Aynı zamanda rüyasındaymış gibi kendini görüyor Yiğit imdat imdat diye bağırıyor ama sesi bile çıkmıyordu. Sonra bir şey boğazını sıktı ve bıraktı .Serin sonra kalktı ama çok kötüydü.Ağlamak istedi ağlayamadı.Neden içimden acı çıkarcasına bir şey oldu da benim sesim bile çıkmadı dedi Yiğite daha çok dudakları solemişti sanki.Yiğit: Eğer sen bağırsaydın veya hareket etseydin delirebilirdin veya felç olabilirdin .Serin hayırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr diye bir çığlık attı .Acıyla hayırrr bunlar gerçek değil bu bir kabus uyandırın beni diye bağırdı. Yiğitte Serin hala seni tutuyorlarmış gibi hissediyorsun ama tutmuyorlar Uyandın ve de şizofren değilsin yani hiç biri hayal değil. Serin: Ben bu kadar zor durumdayken sen hala benim düşünceleri mimi okuyorsun? Ya dayanamıyorum neden bana bole bir şey yaptınız? Niçin gerek gördün buna sole! Yiğit Serin seni anlıyorum çok kötü bağırma isteği içerisindesin .Bağır o zaman bana havaya taşa kuşa hatta hastalığına bile bağır özle güçlerine bağır !Yiğit Serin: Beni eve bırakmanı istiyorum Çok korkuyorum lütfen beni eve bırak Yiğt: ilk önce bir şey görüp görmediğini solemen lazım.Hayır hiçbir şey görmedim Yiğit .
Ozaman Serin bir daha bole bir hastalıklı uykuya yakalanabilirsin.Serin: Lanet olsun sana ya beni kurtarıcaksın zannettim daha beter yaptınnnnnn .Artık tutmamış kendini rotasını kaybetmiş gemi gibi sağa sole sallana sallana ağlıyordu Birden bünyesi kaldırmadığı için başı döndü Sonra Yiğit ona bağırmasına rağmen Serini tuttu . Serinin yürümiyeceğini anladığında da kucağında taşıdı ve arabaya bindiler eve geldiler. Yiğit sana gösterceğim bir şey var dedi kapının önüne 30 metre falan varken sana gösterceğim bir şey var demiştim dedi ve kolunu açtı ki Serin ne görsün . Serinin o gün bileğini sıkan ve bu yüzden yara olan bileği Yiğitte de aynı şekilde yara …
Serin :Yiğit boynunu biraz yan çevirir misin ? dedi ve parmak izlerini gördü . Serin bende de aynı yerde var mı dedi . Yiğit evet dedi senin boynunda var . Serin birden Yiğit yani sen ben her acı çektiğim de acı mı çekiyorsun? Sen beni özel olarak mı seçtin? Serin biraz daha beynini zorladıkça daha başka şeyler soliceğini anladı.Senin kardeşin de mi hasta?
Yiğit birden bağırarak evet ama ben senin yanına geldim kardeşim yerine dedi . Serin için vurucu darbe olmuştu bu . Serin: Ama neden?
Yiğit: Çünkü sen iyileşirsen eğer kardeşime yardımcı olucaksın Tabi istersen .
Serin: Yani beni o yüzden iyileştirmek istiyorsun!Kardeşin yüzünden. Yiğit bana bir iyilik yap ve benim içim bir daha acı çekme . Serin eve giricekken ne görsün kapın önünde Yasemin Yiğiti gösterek sana vurdu mu boğazını mı sıktı boğazına ne oldu? Serin dedi
Ve Serinden ölümcül cevap geldi kendi yapmadı .Başkalarına yaptırdı.Yasemin birden sinirlendi Yiğitin üstüne yürüdü Serin yine araya girdi yasemincim sen içeri geç Konuşuruz ben birazdan gelicem.
Yiğitin gözleri dolmuş ve Serin bencil değilim inan. Aslına bakarsan başta tek kardeşim iyileşsin diyeydi ama inan sonra senin de ne kadar zor durum da olduğunu anladım. Yemin ederim .Doğruyu soluyorum . Serin ilk defa güçlerini kullanarak onun beyinin okudu ve ne kdar pişman olduğunu anladı. Peki Yiğit başka rol var mı? Oyunun sonradan yine çıkmasın ortaya .Yiğit: hayır yok hiçbir şey inan. Bir şey daha solicem Serin baya bir önemli
Serin: Ne diceğini biliyorum yasemine gerçeği anlatma diceksin hayır anlatmam İçin rahat olsun. Hadi şimdi partimize gel tabi evde arkadaşlarınla oturmak istemiyorsan.
Yiğit: hayır istemiyorum . Benim sırrımı bilen bir tek burada sen varsın .Sen nasıl benim yanımda rahatsan ben de senin yanında ole rahatım Serin.
Serin:Bu sözcüklere sevindi . Biraz mutlu olalım dediler ve içeri girdiler . Yasemin ünverste arkadaşlarnı çağırmıştı Cem de ordaydı Serinle dans etmek istedi ama Serin istemedi .İlginç bir olay daha oldu Serin yasemine Yiğitin suçsuz olduğunu soleyince Yiğiti dansa kaldrdı Yasemin . Yiğit dans etti ama yaseminle hediyeler verildi pasta kesildi .Yiğit bahçede oturuyorken Yasemin birden ole çıkıştığım için çok üzüldüm nasıl gönlünü alsam dedi Serine
Serin de bence o o kadar kızmadı . Üzülme sen dedi
Yaseminde olsun yarın sinemaya davet edicem dedi Serin de peki sen bilirsin dedi ama sinema biletleri gözünün önünden gitmedi. Yiğitin gideriz diye aldığı. Yiğit içeri girince Serin sana bir şey solicem bu günkü si dedi Serin de anladı onun sinemaya gidemedik yarın gidelim diceğini hemen Yasemin sana bir şey solicek dedi .Yaseminle zevkleri bir oldukları için macera filmi buldular . Hatta uzun uzun sohbet bile ettiler . Serini Cem 4 defa aramasına rağmen Serin açmadı . Yasemin sonra ortalığı topladı. Hem Yasemin Serine çok yardımcı oluyordu. O biraz şıpsevdiydi ama çok fazla derece de iyi kızdı .Dost dediği kişiye çok düşkündü çapkın türünde ama çok iyi acayipte zekiydi . Serinle zekaları o yüzden uyuşuyordu Yiğit giderken Serine sarıldı . Ama yasemini yanağından öpünce Yaseminin rüzgarına Yiğitin kapıldığını anladı .Ama bu gece korkucak olursa Yiğti arıycağını biliyordu en azından .

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 24 Tem 2008 2:08
animecikızım
Otaku (Level 3)
Otaku (Level 3)

Avatar

Kayıt: 10 May 2008
Mesajlar: 118
Favori Anime & Manga: saliormoon

Durumu: Çevrimdışı

sırların gizemi Konu: Yanıt: sırların gizemi Alıntıyla Cevap Gönder
Serin telefon sesine uyandı .Arayan yiğit sandı ama barıştı .Okuldan arkadaşını duyunca çok şaşırdı.
_Alo meraba Serin
_Meraba sesini zor aldım saat 12 barış sen misin?
_Evet ben Serin beni tanıyamazsın zannediyordum bu gün acele çıkmışsınki defterini unutmuşsun cuma günkü ödevde bir tek defterin de yazıyor .Yalnış anlamazsan bir yerde buluşalım defterini veriyim dicektim gece çok geç biliyorsun öğretmen yapmayanı sınıfta bırakçam dedi .Üstelik bu performans ödevi şakası yok Serin
_Teşekkürler Barış gelmeye çalışıyım dicem evin adresini veriyim sen gel . defterimi sen bulduğuna göre en son sen mi çıktın sınıftan?
_Hayır aslında en son ben çıkarak bulmadım. Sınıfa doğum günü partine glemiceğimi haber vermeye tekrar gittim Çıkmamamışsındır diye çıktı dediler . Bende sıranın üstünde defterini gördüm .
_Peki ades...
_Tamam anladım Serin bir saate kadar ordayım
_Bu yaptığın iyilik için teşekkür ederim Barış
_Önemli değil Serin
_peki hadi gel bekliyorum
_Gelicem Serin

Serin bir saatin içinde duşa girdi kendine gelmek için Barışokulun en popüleriydi ki Serin ona bir numara gerçekten büyüktü .Fakat çok zekiydi Serinin nezaket icabı partsine çağırdığını biliyordu. O yüzden gelmemişti . Serin ben Barışın rüzgarına kapılmam dedi siyah bol kısa kollu ama erkeksi bir bluz giydi . birde dar siyah bir pantolon saçları katkat olduğu güzeldeen çok seksi duruyordu şimdi . o hazırlanmıştı ki kapı çalmıştı .ceketini üzerine giyip aşşağı indi . Gece kendi gibi serin olabilirdi.
_Merba Serin çok güzel görünüyorsun
_Teşekkür ederim Barış sende öle
barış birden gülünce yani yakışıklı demek istedim dedi ve o da güldü.
_Nasılsın Serin? Solgun gmrünüyorsun.
_Biraz öleyim . barış içeri giçse kahve içeriz .
bu arada defteri de elinden almıştı Barışın. Barışa bir bakmış ve onda ender görünen koyu yeşil gözleri simsiyah saçları farketmişti .ve de çok atletik yapıı kaslı olmadığı için iğrenç bir görüntüde yoktu .
_Defterimi gerçekten getirme büyük incelik .Teşekkür ederim gerçekten
_ gerçekten önemli değil Serin aslında zaten dışardayım bütün sana telefon açıp açmamam gerektiğini düşündüm geç te olsa açtım en sonunda

Serin birden yaseminin evde olamdığını dereninde annesinde kaldığını hatırladı ve evde yalnız olduğunu anladı ve bir an için korktu.
__Serin yasemin uyuyor mu?
__evet Barış

Sanki Barış Serinin endişeli yüzünden farketmiş gibiydi yaseminin olmadığını
_ Serin bu mine etekli her tarafını açanlar yerine bole seksi nasıl gözüküyorsun?
Serin birden afalladı hatta o kadar şaşırdı ki konuşamadı ne diyebildi sadece
_Ne ? Ciddi misin? Bu sorunda Barış teşekkür mü ediyim kızıyım mı şaşırdım yani ben çok farklı sorunlarla uğraşıyorum ama sen bana bole bir şey soluyorsun yani ne diceğimi gerçekten şaşırdım .Ama yine de teşekür ederim
_Serin lütfen yanlış anlama kızmanı istemiyorum . Ben sadece yanaklarının kızarmasına bakıyordum .Ya lütfen bana kzma Serin senin yanında kendimi ne kadar farklı hissettiğimi görmedin mi hiç?
_Ne ? Bu gün benim şok günüm galiba bu sözlerin nereye gittiğini biliyorum sanırım Barış anladığıı zannediyordum benim kolay lokma olmadığımı yani sırf yakışıklısın diye seninle çıkan kızlardan değilim
_Ozaman çok zeki olduğum için çık! O da mı olmadı Serin hanım
_Barış bana ole bakma korkutuyorsun beni sana aşık olmıcam tamam mı? bu zorla hiç olmaz . Şimdi gitmeni istemek zorundayım .Yani inanmıyorum . Bütün dediklerine şu an

Bir an barışın gözlerine baktı ve tuhaf şeklide her şeyi biliyorum diyen bir gülümseme gördü ve korktu. Sonra Barışın gözlerindeki acayip ihtiras dolu bakışlardan etkilendiğini hissetti . Ona bakarak beni etkilemeye mi çalışıyorsun dedi
_ Barışta hayır ama çalışmadığım halde etkileniyordan çalışsam ne olur bilmem
Serini birden kolundan tutup Serin benden korkmana gerek yok ayrıca bu gün bana telefon açtı yasemin . Yani evde değil ama benden korkmanı istemiyorum
Serin de Barışı kendine doğru çekerek aslında sen benden korkmalısnın dedi ve o anda B arşın onu öpmesiyle Serinin tokadı bir oldu Serin işin kötüsü öpücüğe karşılık ta vermişti .Sonra Barış giderken korkçağını hissetti ve bir anda Barış dedi
_ Barış ta biryerlere dansa gidelim mi dedi.
_ Evet ama bana dokumıcaksın oke mi?
çocuk giibi bu soleyişine şaşıran Barış sende ole delici bakma o zaman dedi









i

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 03 Ağu 2008 1:42
 
Yeni başlık gönder   Başlığa cevap gönder Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3, Sonraki
2. sayfa (Toplam 3 sayfa) [ 23 mesaj ]
Geçiş Yap:   

 
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız