Tsundere kızlı komedi ağırlıklı Romantizm animesi
Anime Manga Forum -> Anime ve Manga Tavsiyeleri -> Romantik

 
Yazar Mesaj
ness
Otaku (Level 3)
Otaku (Level 3)



Kayıt: 18 May 2014
Mesajlar: 150
Cinsiyet: Erkek
Teşekkür: 28

Durumu: Çevrimdışı

Tsundere kızlı komedi ağırlıklı Romantizm animesi Konu: Tsundere kızlı komedi ağırlıklı Romantizm animesi Alıntıyla Cevap Gönder
Arkadaşlar bana şöyle bi romantizm animesi önerin lütfeenn ecel (okul ) Üzgün ya da Ağlıyor Karışık başlıyor ve ben animesiz başlamak istemiyorum.
*Ecchi olmayacak kesinlikle.
*BAşroldeki kız tsundere olucak {ezik saf salak aptal güçsüz sürekli korunan sürekli ağlayan kızlardan gına geldiii }
*Romantizm olayını erkek başlatacak yani önce animelerde hep kızlar aşık olur ya bunda da erkek olsun.USUİ gibi... Kucaklıyor Utandım haaa bir de erkek kızı sahiplensin kıskansın :DDD
* Komedi olmazsa olmaz.....
*Çizimleri iyi olucak,sıkmicak ve fazla uzun olmucak maximum 50 bölüm...
Düşünce varmı bööle bi anime Düşünce Merak Ediyor Sinsice Gülüyor Kahkaha Atıyor Şeker Şey!
bu arada ilgili ilgisiz izlediğim/bitirdiğim animeler aşşada:

http://myanimelist.net/animelist/kurokuchiki?status=2

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et Anime Listesi 09 Eyl 2015 0:29, Değiştirme: 26 Hzr 2016 13:59 (Toplamda 1 kere)
vivi
Mangaka
Mangaka



Yaş: 27
Kayıt: 06 Tem 2010
Mesajlar: 3,150
Tanıtımlar: 6
Teşekkür: 4614

Durumu: Çevrimdışı

Tsundere kızlı komedi ağırlıklı Romantizm animesi Konu: Yanıt: Tsundere kızlı komedi ağırlıklı Romantizm animesi Alıntıyla Cevap Gönder
Skip Beat!
Ben çok sevmiştim bunu tavsiye edebilirim.

"ilk önce kalbin kırılır, sonra çürümeye başlarsın... (C.S.)"


En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et Anime Listesi 09 Eyl 2015 12:36
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): ness

ness
Otaku (Level 3)
Otaku (Level 3)



Kayıt: 18 May 2014
Mesajlar: 150
Cinsiyet: Erkek
Teşekkür: 28

Durumu: Çevrimdışı

Tsundere kızlı komedi ağırlıklı Romantizm animesi Konu: Yanıt: Tsundere kızlı komedi ağırlıklı Romantizm animesi Alıntıyla Cevap Gönder
vivi yazmış:
Skip Beat!
Ben çok sevmiştim bunu tavsiye edebilirim.



Hayranlık Besliyor Hayranlık Besliyor Hayranlık Besliyor izledim bitti kendimi boşlukta hissediyom Ağla Ağla Ağla Üzülüyor tsurugaaa reennnnnnnn Hayranlık Besliyor Hayranlık Besliyor
mangasının dewamını niye çevirmiolarrrrrrr Çıldırmış Durumda Üzgün ya da Ağlıyor Üzgün ya da Ağlıyor karizmam benim yaa


Aşık Aşık Utandım Utandım Aşık Merak Ediyor Kahramanımm Kahramanımm Kahramanımm

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et Anime Listesi 09 Eyl 2015 16:02
 
Yeni başlık gönder   Başlığa cevap gönder  
1. sayfa (Toplam 1 sayfa) [ 3 mesaj ]
Geçiş Yap:   

 
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız