1- Code Geass
2- Gundam 00
3- Ghost in the Shell
4- Baccano
5- AnoHana
6- Rainbow
7- Darker Than Black
8- Ef - a tale of memories
9- Clannad
10- Wolf's Rain
Shounen tipi yapımlardan pek haz etmesem de bu muhteşem olmuş. 3. bi devam filminin gelmesi gerektiğini düşünenlerdenim ama hiç ses yok yapımcılardan. Ayrıca shoune ...
Japonyadaki gibi sapına kadar hikikomori olmasak da burda takılanların az yada çok hikikomori olduğunu düşünüyorum, ben de öyle sayılırım zaten. ama tabii o üstte belirtilen "Uyuşt ...
12 saat önce son bölümünü izleyip bitirdiğim yapım. baya güzeldi. ilk bölümlerde aklım çok karıştı. keşke kronolojik sıraya uygun yapsalarmış. baştan verdiler gazı sonradan sakinl ...
1. sayfa (Toplam 4 sayfa)
Sayfaya git: 1, 2, 3, 4, Sonraki Tüm zamanlar GMT + 3 Saat