Yetişkinlere yönelik kaliteli seriler Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3, Sonraki |
Yazar
Mesaj
hmm. İlk mesaj olacak bu ve konuyu hortlatayım ^^
Kolaylık Olsun diye 2 isminide vericem Animelerin
Boukyaku no Senritsu | The Melody of Oblivion
Bounen no Xamdou | Xam'd Lost Memories
Canaan
Eureka Seven "Anime"
Eureka seveN - Pocketful of Rainbows "Film"
Golgo 13
Infinite Ryvius | Mugen no Ryvius
Macross Frontier
Otome Youkai Zakuro | Spirit Girl Zakuro
vs. vs. dahada uzatırım Listeyi
Kolaylık Olsun diye 2 isminide vericem Animelerin
Boukyaku no Senritsu | The Melody of Oblivion
Bounen no Xamdou | Xam'd Lost Memories
Canaan
Eureka Seven "Anime"
Eureka seveN - Pocketful of Rainbows "Film"
Golgo 13
Infinite Ryvius | Mugen no Ryvius
Macross Frontier
Otome Youkai Zakuro | Spirit Girl Zakuro
vs. vs. dahada uzatırım Listeyi
tabi ki berserk kriterlerinin tamamına uyuyo
Bayadır anime izlemiyordum haliyle de başlığı unutmuşum. Şimdi anime gen den kısa bir baktım önerilerinize ve cevap vereyim dedim.
higurashi naku koro ni:
Çizimlerini pek beğenmedim açıkçası ancak yorumları güzel. Fi tarihinde bir video izlemiştim bu animenin bir işkence sahnesine türkçe dublaj yapmışlardı amatör bir şekilde. Dediğim gibi çok üst sıralarda olmamakla beraber listeme aldım. saol.
berserk:
denmiş baya. baktım yine yorumlara.şaheser diyen de var beğenmeyen de. finalinin rezalet olduğunu söylüyorlar ve mangadan devamı öneriyorlar. Ben netten manga okumuyorum arkadaşlar, sonu beni tatmin etmeyecek bir seriye başlamak istemiyorum. Hele ki tamamen kriterlerime uyduğunu söylemişsin ancak fantastik bir anime gördüğüm kadarıyla.
Keichi,
uzatmışsın listeyi ancak baktığım kadarıyla çoğunlukla fantastik, mecha, bilimkurgu önermişsin. açıkçası ben pek bu tarz aramıyorum. En azından aralarından en beğendiğini falan açıklasaymışsın keşke.
Gantz, DN, Black Lagoon, NANA, Elfen Lied izledim. (DN, NANA, Gantz hoş seriler. Ancak Black Lagoon, ve Elfen Lied (opening hariç elbet) beğenmedim)
Mushishi ve Ghost in the shell hoşuma gitti. İzleyeceğim teşekkürler. Bir de hangi sırayla izlemem gerek söylerseniz sevinirim. Ghost i. t. s. için pek çok isimde ayrı yapım gördüm.
Önerilerinizi değerlendirirken, animelerin yorumlarını araştırıyorum. saatlerimi pek de değmeyecek bir seriye harcamak istemiyorum. Bu nedenle sizin birkaç isim yazmak yerine, görüşlerinizi, animede neyi beğendiğini öğrenmek istiyorum arkadaşlar. Beklemedeyim saolun..
higurashi naku koro ni:
Çizimlerini pek beğenmedim açıkçası ancak yorumları güzel. Fi tarihinde bir video izlemiştim bu animenin bir işkence sahnesine türkçe dublaj yapmışlardı amatör bir şekilde. Dediğim gibi çok üst sıralarda olmamakla beraber listeme aldım. saol.
berserk:
denmiş baya. baktım yine yorumlara.şaheser diyen de var beğenmeyen de. finalinin rezalet olduğunu söylüyorlar ve mangadan devamı öneriyorlar. Ben netten manga okumuyorum arkadaşlar, sonu beni tatmin etmeyecek bir seriye başlamak istemiyorum. Hele ki tamamen kriterlerime uyduğunu söylemişsin ancak fantastik bir anime gördüğüm kadarıyla.
Keichi,
uzatmışsın listeyi ancak baktığım kadarıyla çoğunlukla fantastik, mecha, bilimkurgu önermişsin. açıkçası ben pek bu tarz aramıyorum. En azından aralarından en beğendiğini falan açıklasaymışsın keşke.
Gantz, DN, Black Lagoon, NANA, Elfen Lied izledim. (DN, NANA, Gantz hoş seriler. Ancak Black Lagoon, ve Elfen Lied (opening hariç elbet) beğenmedim)
Mushishi ve Ghost in the shell hoşuma gitti. İzleyeceğim teşekkürler. Bir de hangi sırayla izlemem gerek söylerseniz sevinirim. Ghost i. t. s. için pek çok isimde ayrı yapım gördüm.
Önerilerinizi değerlendirirken, animelerin yorumlarını araştırıyorum. saatlerimi pek de değmeyecek bir seriye harcamak istemiyorum. Bu nedenle sizin birkaç isim yazmak yerine, görüşlerinizi, animede neyi beğendiğini öğrenmek istiyorum arkadaşlar. Beklemedeyim saolun..
Gungrave'in mafya bölümleri. Resmen Godfather/Wall Street/Scarface karışımı bir anime ama sonra bozuyor biraz beğenmezsen mafia arcından sonra bırakabilr ve fazla bir şey kaybetmezsin. Seriyi 2.bölümden 18.bölüme izleyen bir yığın tanıdığım var
Legend of the Galactic Heroes: Çok gerçekçi, mantıklı bir bilimkurgu serisi. Ayrıca orjinal Death Star bu seriden çıkma. Özellikle strateji seviyorsan öneririrm. Beni en etkilyen özelliği herkesin ama herkesin kendi planı olması ve esas iyi/esas kötü tarzı öğelerin bulunmamasıydı.
Baccano: Anakronik ilerlediği için çok hoş bir biçimde olayları anlatıyor. Karakterler çok eğlenceli ve orjinal. Konusunu spoiler vermeden anlatmak zor çünkü konuyu izlerken anlaman için tasarlanmış bir kurguya sahip. Önerim direkt indirip izlemen, çünkü internet seriyi rezil edebilecek keyfini çok bozacak spoiler yığınlarıyla dolu(Çıktığı senenin en iyi animesiydi).
Monster: Gerilim şaheseri. Johahn adlı bir sosyopat manüpülatör ve küçükken onun hayatını kurtararak dünyaya Johahn'ı salan beyin cerrahi Dr.Tenma'nın kedi fare oyunu. Tam bir klasik.
Gankutsuou: Uzayda geçen Monte Kristo Kontu uyarlaması. Kont rolünde Joji Nakata(Alucard) çok iyi bir seslendirme yapmış. Ancak serinin asıl etkileyici kısmı görsel unsurları. Özellikle kıyafetler çok hoş.
Steins; Gate: Zaman yolculuğuyla ilgili mantıklı teorileri, mükemmel soundtracki ve hoş espri anlayışı ile bence 2011 yılının en iyi 3 animesinden biri.
Evangelion ve Suzumiya Haruhi: Bunlar izlenmesi gereken pantheon seriler, ancak serilerin ikisi de spoiler fazlasından tüm ters köşe sahnelerini kaybetmiş durumdalar. Eğer spoilersızsan hemen indirmeni ve bitirene kadar netten uzak durmanı öneriririm
Legend of the Galactic Heroes: Çok gerçekçi, mantıklı bir bilimkurgu serisi. Ayrıca orjinal Death Star bu seriden çıkma. Özellikle strateji seviyorsan öneririrm. Beni en etkilyen özelliği herkesin ama herkesin kendi planı olması ve esas iyi/esas kötü tarzı öğelerin bulunmamasıydı.
Baccano: Anakronik ilerlediği için çok hoş bir biçimde olayları anlatıyor. Karakterler çok eğlenceli ve orjinal. Konusunu spoiler vermeden anlatmak zor çünkü konuyu izlerken anlaman için tasarlanmış bir kurguya sahip. Önerim direkt indirip izlemen, çünkü internet seriyi rezil edebilecek keyfini çok bozacak spoiler yığınlarıyla dolu(Çıktığı senenin en iyi animesiydi).
Monster: Gerilim şaheseri. Johahn adlı bir sosyopat manüpülatör ve küçükken onun hayatını kurtararak dünyaya Johahn'ı salan beyin cerrahi Dr.Tenma'nın kedi fare oyunu. Tam bir klasik.
Gankutsuou: Uzayda geçen Monte Kristo Kontu uyarlaması. Kont rolünde Joji Nakata(Alucard) çok iyi bir seslendirme yapmış. Ancak serinin asıl etkileyici kısmı görsel unsurları. Özellikle kıyafetler çok hoş.
Steins; Gate: Zaman yolculuğuyla ilgili mantıklı teorileri, mükemmel soundtracki ve hoş espri anlayışı ile bence 2011 yılının en iyi 3 animesinden biri.
Evangelion ve Suzumiya Haruhi: Bunlar izlenmesi gereken pantheon seriler, ancak serilerin ikisi de spoiler fazlasından tüm ters köşe sahnelerini kaybetmiş durumdalar. Eğer spoilersızsan hemen indirmeni ve bitirene kadar netten uzak durmanı öneriririm
HAyao Miyazaki ve Adachi'yi tek geçerim.
Hayao'yu tanıyanlar vardır. Fazla söze gerek olduğunu düşünmüyorum. Çünkü herşey açık ve net.
Adachi ise Cross Game ve Touch. Fazla bir eseri yok anime olarak ama manga dersen ohhh maaşallah derim.
Gelelim açıklamaya; fazla vaktim olmadığından kısa kesecem.
Cross Game: Beyzbol animesi ama kesinlikle duygusal. Özellikle iki karakterin ortak sevdiği kişinin ardından hayatlarının ne kadar değiştiği ve bu karakterin hayalini bir şekilde gerçekleştirmek için ne kadar çalışıp çabaladığını görüyor insan. Az romantik ve komedi unsurları ancak en çok dikkat edilmesi gereken şey animedeki gizli bir gizemliliğin olması...
Touch: Burada da üstteki animeye biraz benziyor ama kesinlikle çok farklı bir olay örgüsü olduğunu söylemeliyim. Asıl kızımız Minami, Kacchan dediği kişi ile beraber olmayı düşünürken trajik bir şekilde kendisini Tacchan'de bulur yani sevgilisinin ikiz kardeşin de... Ancak bu ikisi için acı da olsa Tacchan ve Minami bunu kabullenecektir çünkü tek hayallari Kacchan'in huzur içinde...
Diğer animeler ise çok kısa bahsedeceğim.
Gunslinger Girl: Bazılarına göre sıkıcı bazılarına göre de güzel bir anime. Ama kesinlikle izlenmesi gereken bir anime. Özellikle karakterlerdeki duygusuzluk sonra derin bir sevgiye bırakması görülesi bir şey. Birde Eğitici ile öğrenci arasındaki bağ...
Şimdilik bu kadar...
Hayao'yu tanıyanlar vardır. Fazla söze gerek olduğunu düşünmüyorum. Çünkü herşey açık ve net.
Adachi ise Cross Game ve Touch. Fazla bir eseri yok anime olarak ama manga dersen ohhh maaşallah derim.
Gelelim açıklamaya; fazla vaktim olmadığından kısa kesecem.
Cross Game: Beyzbol animesi ama kesinlikle duygusal. Özellikle iki karakterin ortak sevdiği kişinin ardından hayatlarının ne kadar değiştiği ve bu karakterin hayalini bir şekilde gerçekleştirmek için ne kadar çalışıp çabaladığını görüyor insan. Az romantik ve komedi unsurları ancak en çok dikkat edilmesi gereken şey animedeki gizli bir gizemliliğin olması...
Touch: Burada da üstteki animeye biraz benziyor ama kesinlikle çok farklı bir olay örgüsü olduğunu söylemeliyim. Asıl kızımız Minami, Kacchan dediği kişi ile beraber olmayı düşünürken trajik bir şekilde kendisini Tacchan'de bulur yani sevgilisinin ikiz kardeşin de... Ancak bu ikisi için acı da olsa Tacchan ve Minami bunu kabullenecektir çünkü tek hayallari Kacchan'in huzur içinde...
Diğer animeler ise çok kısa bahsedeceğim.
Gunslinger Girl: Bazılarına göre sıkıcı bazılarına göre de güzel bir anime. Ama kesinlikle izlenmesi gereken bir anime. Özellikle karakterlerdeki duygusuzluk sonra derin bir sevgiye bırakması görülesi bir şey. Birde Eğitici ile öğrenci arasındaki bağ...
Şimdilik bu kadar...
Spoiler:
Appleseed XIII Ova -> PekYakında ve
Kamisama no Memo-chô Güncelleniyor...
Sadomi -> ilk 4 sayfa çıktı
Sakasama no Patema Özel; ilk 3 bölüm çıktı
Sakasama no Patema Movie çevriliyor
[Bağlantı]
Kendi Çevirilerim Aktif artık... *-*
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): starbreeze
Kurozuka
Detroit Metal City
Durarara!
Genshiken
Higashi no Eden
Kite
Koi Kaze
Mind Game
Tokyo Godfathers
Aoi Bungaku
Antique Bakery
Bartender
Eve no Jikan
Hataraki Man
Hen Zemi
Red Garden
Winter Sonata
Yojouhan Shinwa Taikei
Bunlar aklıma gelenler, hatırlarsam bir bu kadar daha yazarım sanırım.
Ellerinden öper.
Detroit Metal City
Durarara!
Genshiken
Higashi no Eden
Kite
Koi Kaze
Mind Game
Tokyo Godfathers
Aoi Bungaku
Antique Bakery
Bartender
Eve no Jikan
Hataraki Man
Hen Zemi
Red Garden
Winter Sonata
Yojouhan Shinwa Taikei
Bunlar aklıma gelenler, hatırlarsam bir bu kadar daha yazarım sanırım.
Ellerinden öper.
Bizim çocuklugumuzda sadece 150 Pokemon vardı.
2. sayfa (Toplam 3 sayfa) [ 24 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |