Anime krizi
Sayfaya git: 1, 2, Sonraki

Anime Manga Forum -> Anime ve Manga Tavsiyeleri -> Shounen

 
Yazar Mesaj
Kaczynski
Yeni Otaku
Yeni Otaku

Avatar

Kayıt: 11 Oca 2012
Mesajlar: 4
Favori Anime & Manga: Naruto, One Piece, Fairy Tail.

Durumu: Çevrimdışı

Anime krizi Konu: Anime krizi Alıntıyla Cevap Gönder
- Sürükleyici bir hikaye
- Sürekli ''oha oha oha, hassktr'' nidaları atabileceğim bir seri
- Çok kısa olmaması tercihimdir ama fazla da uzun olmasa iyi olur.

Kıssadan hisse izlerken sıkıntılardan sıkıntılar beğenmeyeceğim, aksine dibimin düşeceği bir seri arıyorum. (tür çok önemli değil) Bir de sadece anime ismi yazmak yerine, birkaç kelime kendi izlenimlerinizi yazarsanız çok müteşekkir olurum ehe.


İzlediklerim; Naruto, Bleach, One Piece, Fairy Tail, FMA ve D Gray Man.

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 14 Oca 2012 12:37
vivi
Mangaka
Mangaka



Yaş: 27
Kayıt: 06 Tem 2010
Mesajlar: 3,229
Tanıtımlar: 6
Teşekkür: 4604

Durumu: Çevrimdışı

Anime krizi Konu: Yanıt: Anime krizi Alıntıyla Cevap Gönder
Steins;Gate; bu aralar çok sevilen animelrden biri, 24 bölüm falan, zamanda yolculuk vs vs var içinde bi zahmet tanıtımlarına bakarsın.

Katekyo hitman Reborn; bu aralar manyak gibi izlediğim animelerden biri, mafya ailesi vs vs oha oha oha oha falan demedim ben gerçi izlediğim hiçbir animede dememişimdir de güzel bir animedir sürükleyicidir sıkmaz falan. 200küsur bölüm.

Gintama; fazla ilerleyemedim henüz o yüzden yorum belirtemicem ama o da uzun istediğin tarza yakın olabilecek bir anime.

Bleach;

"ilk önce kalbin kırılır, sonra çürümeye başlarsın... (C.S.)"


En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et Anime Listesi 14 Oca 2012 13:10
Crimson_Butterfly
Mangaka
Mangaka



Kayıt: 25 May 2008
Mesajlar: 1,583
Nerden: Silent Hill
Teşekkür: 350

Durumu: Çevrimdışı

Anime krizi Konu: Yanıt: Anime krizi Alıntıyla Cevap Gönder
Deadman Wonderland
Elfen Lied
Claymore


Üçüde gayet sürükleyici ve izlenmesi gereken serilerdendir , sıkılıcağını hiç düşünmüyorum .Üçünde de dövüş , kan , şiddet , trajedi ve süper power mevcut Şık
Zaten çok uzun değiller DW ile EL 12 bölüm - Claymore da 24 ya da 26 bölüm olması lazım.

Bence kesin izle Gülücük Dağıtıyor

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 14 Oca 2012 13:40
saim
Mangaka
Mangaka



Yaş: 24
Kayıt: 26 Tem 2011
Mesajlar: 2,186
Cinsiyet: Erkek
Nerden: yersiz yurtsuz
Teşekkür: 1742

Durumu: Çevrimdışı

Anime krizi Konu: Yanıt: Anime krizi Alıntıyla Cevap Gönder
seni şuan öneri manyağı yapardım ama hem okumazsın hem ben yazmaya üşenirim.

black lagoon (2 sezon + ova): aksiyon,mafya , aşk, hüzün, kan hepsi var karizmatik karakterler ve ağır başlı ana karakteri ile izlenesi ve tavsiye edilesi bir seri.

clannad(2 sezon): eğer dersen ki aşırı dövüş tutkunu değilim böyle okulla ilgili eğlenceli bişeyler izlerim ahana bu ama ikinci sezonu ağlatmadan bırakmaz.

natsume yuujinchou(3 sezon ve 4. geliyo): hıızlı hızlı izlemen gereken bir anime değil rahatlatır yavaş izle tadına var. 4. sezonun gelmeside iyi bir anime olduğunun kanıtı gemelde bu tarzlar en fazla 3 sezon olur.

one outs(1 sezon): spor ama daa çok kumar ve yetenek üzerine kurulu. zeka oyunları nerdeyse death note la kapışır.

dediğin gibi bunlar gibi daha çok var ama bunlar şuan aklıma gelenler bilgisayarım yanımda olsa daha önerirdim Şık

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 14 Oca 2012 17:17
Kaczynski
Yeni Otaku
Yeni Otaku

Avatar

Kayıt: 11 Oca 2012
Mesajlar: 4
Favori Anime & Manga: Naruto, One Piece, Fairy Tail.

Durumu: Çevrimdışı

Anime krizi Konu: Yanıt: Anime krizi Alıntıyla Cevap Gönder
Eyvallah baylar, tamamını not aldım. En kısa sürede inceleyip, izlemeye başlarım.

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 14 Oca 2012 18:10
Beyond Birthday
Yasaklı Üye



Yaş: 20
Kayıt: 13 Arl 2011
Mesajlar: 98
Cinsiyet: Erkek
Nerden: Wammy'nin Evinden
Teşekkür: 46
Uyarı: 3

Durumu: Çevrimdışı

Anime krizi Konu: Yanıt: Anime krizi Alıntıyla Cevap Gönder
hellsing izle 12 bölüm ama 13 tane ovası var mükemmel bir seri harika izlerken ''oha yuh çüş lan gitme lan lan bak ölcen lan al işte öldün '' diyeceğin animelerden biri Kahkaha Atıyor






Beyond Birthday Theme (Death Note)
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger 14 Oca 2012 19:25
-.*anime*.-
Otaku (Level 3)
Otaku (Level 3)



Yaş: 19
Kayıt: 09 Hzr 2011
Mesajlar: 192
Favori Anime & Manga: Death Note Ruhların Kaçışı Fairy Tail Air Elfin Lied Ichigo 100% Bleach Kaichou wa maid-sama! Special A Ouran High School Host Club
Nerden: aşıklar mektebi
Teşekkür: 35

Durumu: Çevrimdışı

Anime krizi Konu: Yanıt: Anime krizi Alıntıyla Cevap Gönder
death note müthiş bir anime
fazla zeki olan light bir ölüm meleğinin yere düşürdüğü ölüm defterini bulur (ölüm defterine adı yazılan kişi kalp krizi gibi nedenlerden ölüyor) ve kendini tanrı ilan eder fakat onu durdurmaya çalışan ünlü dedektif L peşini bırakmaz

kesinlikle izle ne çok uzun ne de çok kısa Çok Mutlu



En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 14 Oca 2012 20:05
Faust13
Forum Moderator



Yaş: 25
Kayıt: 21 May 2011
Mesajlar: 2,167
Favori Anime & Manga: Gintama Jojo's Bizarre Adventure Black Lagoon Bleach Legend of the Galactic Heroes Rurouni Kenshin Full Metal Panic KareKano Skip Beat... daha gider bu
Cinsiyet: Erkek
Nerden: İstanbul
Teşekkür: 2162

Durumu: Çevrimdışı

Anime krizi Konu: Yanıt: Anime krizi Alıntıyla Cevap Gönder
Hajime no İppo: Mangası hala devam ediyor. Animesi de 76 bölüm + 2 filmden oluşan 1. sezon ve 26 bölümden oluşan 2.sezon olarak var. 3. Sezon da yolda. Boks konulu bir anime. İlk bölümler tıpkı Naruto, Bleach, One Piece de olduğu gibi karakterleri serdiği için biraz yorucu ama sonra dövüşler başlayınca tempo artıyor. İzlemeni öneririm.

Kenichi: Bu da yine dövüş serisi. 50 Bölüm. Mangası da devam ediyor. Yer yer güldüğün, yer yer ise "vay anam adam ne yaptı la!?" dediğin bir seri.

Black Lagoon: Mükemmel bir seri. İzle Çok Mutlu

Hellsing: Anime ve OVA konu olarak farklı dolayısıyla birini izleyip sonra diğerini izleyebilirsin. Şahsi önerim önce ilk 13 bölümlük animeyi izlemendir.

Gintama: Komedi üzerine kurulu bölümlük kısımları var. Bunlarda gülebilir, karın kası yapabilirsin. Ancak bir animede görebileceğin en güzel dövüş sahnelerinden bazılarını da içeren hikaye kısımları kesinlikle izlenmesi gereken bir anime yapıyor Gintama'yı.

Katanagatari: İşte konu, işte anime, işte dövüş sahnesi. Birer saatlik 13 bölümden oluşuyor. God Tier anime Gülücük Dağıtıyor

Baccano: İzlediğim en iyi animelerden biri. Anakronik olarak ilerliyor bölümleri ve konu yavaş yavaş açılıyor. Anlamadığın yerler tek tek doluyor. İnternette konusuyla ilgili çok ağır spoilerlar var o nedenle hakkında fazla araştırma yapmamanı öneririm. 16 Bölüm.

Durarara: Baccano ile aynı evrende geçiyor. Ama konu olarak farklı. Baccano üzerine izlenmesi tavsiyemdir. 24 bölüm ve 1 OVA. Bu da yine hoş bir seri ancak spoilerdan kaçınman gerekiyor o nedenle izlemeden önce yine netten uzak durman lazım Çok Mutlu


Anime-Planet.com - anime | manga | reviews
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 14 Oca 2012 21:25
darkboy
Otaku (Level 2)
Otaku (Level 2)



Yaş: 23
Kayıt: 07 Tem 2008
Mesajlar: 80
Cinsiyet: Erkek
Nerden: istanbul
Teşekkür: 12

Durumu: Çevrimdışı

Anime krizi Konu: Yanıt: Anime krizi Alıntıyla Cevap Gönder
death note ve code geass, tam aradığın tarzda

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder MSN Messenger 14 Oca 2012 21:30
Kaczynski
Yeni Otaku
Yeni Otaku

Avatar

Kayıt: 11 Oca 2012
Mesajlar: 4
Favori Anime & Manga: Naruto, One Piece, Fairy Tail.

Durumu: Çevrimdışı

Anime krizi Konu: Yanıt: Anime krizi Alıntıyla Cevap Gönder
Abi sağolasınız ya bu kadar öneri geleceğini tahmin etmemiştim hiç Çok Mutlu Not aldım bunları da.

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 15 Oca 2012 1:01
 
Yeni başlık gönder   Başlığa cevap gönder Sayfaya git: 1, 2, Sonraki
1. sayfa (Toplam 2 sayfa) [ 11 mesaj ]
Geçiş Yap:   

 
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız