Pandora Hearts
Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3, 4, 5

Anime Manga Forum -> Anime -> Anime Serileri Genel Başlığı

 
Yazar Mesaj
crazyac
Otaku (Level 2)
Otaku (Level 2)



Yaş: 24
Kayıt: 07 Eyl 2012
Mesajlar: 99
Nerden: istanbul
Teşekkür: 8

Durumu: Çevrimdışı

Pandora Hearts Konu: Yanıt: Pandora Hearts Alıntıyla Cevap Gönder
Nami yazmış:
Gecenin bu vaktinde yorum yazmayı deneyeceğim bakalım nasıl olacak kısa kesecem Çok Mutlu

Her yerde aynı şeyi söylüyor gibiyim ama açılış şarkısını beğendim kapanış eh işte, ost süperdi *-*

Çizimler güzeldi, zaten gözüme batsa izleyemem. Özellikle Gilberts *-* Daha sonra Jack offff *-* Ehem, sulanmıyorum Neşe Çok Mutlu

Öncelikle Oz'un herşeyi kabullenme kişiliği aynı kendimi anımsattığından dolayı acayip sempati kurdum kendisine. Minik hallerinde gilberta yaptığı işkenceler çok kawaiydi Çok Mutlu

Gilbert kadar sadık biri sanırım kolay kolay bulunamaz. Her ne kadar bir "dost"un sadakatliğini görüp hoşuma gitsede ara sırada o kadar küçük birine o kadar büyük birinin bağlılığı garibimede gitmedi değil.

Alice'in diğer ayrı yanı konusu çok değişik güzel geldi gözüme. Her yeni ve eski karakterin 100 yıl önceki olayla bir bağlantısı olma durumu güzel bir puzzle yarattı animede. Bu tarz puzzle durumları olan animeleri seviyorum.

Bu tarz ciddi hikayelerin, eğlenceli karakterle işlenmesi her zevke hitap etme olasılığını yükselttiğini düşünüyorum ve bu yüzden bu tarz animeleri izlemesi bence ayrı bir tad oluşturuyor.

Bu kadar zevkle izlediğimiz bir şeyin son bölümüde keşke daha güzel bitirilseymiş tabi.

Kısaca güzel, izlenesi bir anime ^^



nami - chan senin kadar güzel anime yorumlayanı görmedim ya ne güzel analiz etmişsin Hüzünlü aynen oz un küçükken gile yaptıkları çok kawaiydi. ve gilin sadakati çok hoşuma gitmişti . şey break den bahsetmemişsin ama oda çok sevimli geliyor bana Gülücük Dağıtıyor sıralamak gerekirse gil oz break jack kişilik olarak en favori sıralamam he tip olarak gil jack oz break Çok Mutlu ama 4 üde ayrı yakışıklı orası ayrı yani Çok Mutlu

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 19 May 2013 0:54
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): Nami

Crimson_Butterfly
Mangaka
Mangaka



Kayıt: 25 May 2008
Mesajlar: 1,572
Nerden: Silent Hill
Teşekkür: 350

Durumu: Çevrimdışı

Pandora Hearts Konu: Yanıt: Pandora Hearts Alıntıyla Cevap Gönder
Kısa sürede bitirdim, genel olarak sevdim diyebilirm. Hep bi gizem hakimdi olaylarda. Canavarların çizimleri biraz basit kaçmış ama olsun o kadar. 2.sezon çıksa izlerim ama pek çıkacağa benzemiyor . Normal Normal

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 28 Arl 2013 2:40
asmin
Otaku (Level 4)
Otaku (Level 4)



Kayıt: 23 Ağu 2012
Mesajlar: 486
Nerden: soul society
Teşekkür: 755

Durumu: Çevrimdışı

Pandora Hearts Konu: Yanıt: Pandora Hearts Alıntıyla Cevap Gönder
Böyle sevimli bi seriyi bitirmenin verdiği mutlulukla başlığa dalayım dedim Gülücük Dağıtıyor baya baya sevilmiş bu seri, nasıl sevilmesinki yahu Oz, Gilbert, Jack, Alice ve Kevin her biri ayrı ayrı matrak ve sevilesi karakterler, bayıldım onlara ya Hayranlık Besliyor Böyle ciddi bi havası olan seriyi bu varlıklar sayesinde ancak bu kadar eğlenceli kılabilirdi. Oz'un zavallım Gilbert'a yaptığı hunharca şakaları, Kevin'ın tatlımı tatlı karakteri, hele Jack bi insan bu kadar mı tatlı, çekici ve çocuksu olur yarebbim hele sesi ( daisuke yahu adam Allah öle ses vermişki bebeği seslendirsen aşık edecen ona Çıldırmış Durumda ) konuya girmeme bile gerek yok kendine has hoş bi konusu var, yer yer kopuk olsada ve özellikle finali doyurucu olmasada yinede güzeldi... Boş verin siz konuyu sırf karakterleri için bile olsa seyredilir.... Müziğine gelince bişey demiyorum, ağzım açık kaldı resmen. Ost'lar op ve end muhteşem hele bu ost'u harika şuanda yazarken bunu dinliyorum Hayranlık Besliyor yuki kajiura'nın yaptığı tüm müzikler şaheser vallahi Hayranlık Besliyor Neysem efenim, kısacası bu sevilesi ve izlenilesi seriyi mutlaka izleyin izlettirin.

<3<3<3 Jojo <3<3<3
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 04 Şub 2014 20:26
Nami
Üşengeç Kalem



Yaş: 28
Kayıt: 16 Eyl 2007
Mesajlar: 3,772
Tanıtımlar: 7
Teşekkür: 4255

Durumu: Çevrimdışı

Pandora Hearts Konu: Yanıt: Pandora Hearts Alıntıyla Cevap Gönder
Az once mangayida bitirmis biri olarak soyluyorum. Animesini sevdiyseniz mangasini mutlaka okuyun. Mukemmel ilerliyor hikaye. Bitince bi icim burkuldu. Ne kadar guzel islenmis ya. Cok sevdim nedense... bir de huzun coktu gece gece sonu yuzunden.



En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger Anime Listesi 12 Mar 2017 0:26
 
Yeni başlık gönder   Başlığa cevap gönder Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3, 4, 5
5. sayfa (Toplam 5 sayfa) [ 44 mesaj ]
Geçiş Yap:   

 
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız