Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga Warui!
Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3, 4, Sonraki

Anime Manga Forum -> Anime -> Anime Serileri Genel Başlığı

 
Yazar Mesaj
Desdemona
Mangaka
Mangaka



Yaş: 26
Kayıt: 20 Tem 2011
Mesajlar: 1,306
Tanıtımlar: 13
Favori Anime & Manga: FMA & 20th Century Boys, Nijigahara Holograph, Watashitachi no Shiawase na Jikan.
Cinsiyet: Kız
Nerden: SAMCRO
Teşekkür: 2305

Durumu: Çevrimdışı

Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga Warui! Konu: Yanıt: Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga War Alıntıyla Cevap Gönder
Mangasını epey seviyorum, animesinin yapılıyor olmasına da sevindim bu yüzden. LAKİN, -olayları bildiğim için sanırım- bana pek komik gelmedi. İlk bölüm toplasan sadece iki kere falan tebessüm ettirmiştir bana. Mangayı okumamış olanlar bu açıdan daha çok keyif alacaktır muhtemelen animeden.

Seiyuuları ve özellikle açılışı sevdim, çizimleri mangaya kıyasla çok farklı gelmedi bana ama o da güzeldi. Takip etmeyi düşünüyorum özetle.

müzik, her daim.
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et Anime Listesi 12 Tem 2013 17:37
Şeyh Pir
Mangaka
Mangaka



Kayıt: 24 Ekm 2010
Mesajlar: 1,599
Favori Anime & Manga: Anime:FMA.Manga:FMA.
Nerden: Homunculus ini.
Teşekkür: 1013

Durumu: Çevrimiçi

Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga Warui! Konu: Yanıt: Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga War Alıntıyla Cevap Gönder
Yahu yalnız bu kızın kendisi de abisi de aşırı tatlı yahu. Karakterlerin daha da derinlerine inselerdi ne bileyim onun ön plana çıkma şansı olsaydı iyice fanı olcaydım. Bakalım kısmet olcak mı. Kahkaha Atıyor



En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Anime Listesi 12 Tem 2013 17:48
Bu mesaja teşekkür edenler (2 kişi): MondeM, Desdemona

Merue
Mangaka
Mangaka



Yaş: 26
Kayıt: 12 Eyl 2009
Mesajlar: 1,212
Favori Anime & Manga: Shokugeki no Soma
Nerden: 1stanbul
Teşekkür: 1530

Durumu: Çevrimdışı

Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga Warui! Konu: Yanıt: Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga War Alıntıyla Cevap Gönder
Desdemona yazmış:
Mangasını epey seviyorum, animesinin yapılıyor olmasına da sevindim bu yüzden. LAKİN, -olayları bildiğim için sanırım- bana pek komik gelmedi.

Katılıyorum. Bana ayrıca fazla shoujolaştırılmış geldi. Yani demek istediğim mangası daha karanlıktı, daha seinen havası içindeydi. Mangada resmen kıza acırdım, içimi hüzün kaplardı vs ama animesi bu açıdan zayıftı. İlk bölümden bırakmak haksızlık olur, artık 2. bölümü izleyip.. Normal

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Anime Listesi 12 Tem 2013 23:16
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): Desdemona

Faust13
Forum Moderator



Yaş: 27
Kayıt: 21 May 2011
Mesajlar: 2,139
Favori Anime & Manga: Gintama Jojo's Bizarre Adventure Black Lagoon Bleach Legend of the Galactic Heroes Rurouni Kenshin Full Metal Panic KareKano Skip Beat... daha gider bu
Cinsiyet: Erkek
Nerden: İstanbul
Teşekkür: 2171

Durumu: Çevrimdışı

Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga Warui! Konu: Yanıt: Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga War Alıntıyla Cevap Gönder
Biraz cilalamışlar sanki animeyi. Yine de oldukça iyi. Gerçi esprilerini bilince genelde iş seslendirmeye kalıyor. Bakalım nasıl olacak devamı...

Not: Lütfen kötü olmasın Üzgün ya da Ağlıyor


Anime-Planet.com - anime | manga | reviews
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 12 Tem 2013 23:28
Rukia
Mangaka
Mangaka



Yaş: 27
Kayıt: 15 Hzr 2011
Mesajlar: 2,947
Tanıtımlar: 2
Nerden: soul society
Teşekkür: 1886

Durumu: Çevrimdışı

Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga Warui! Konu: Yanıt: Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga War Alıntıyla Cevap Gönder
3-
ya ben bu animeyi izlemeye doyamıyorum keşke haftada iki bölümü birden çıksa
Spoiler:
yine aşırı komik ve göndermelerle dolu bir bölümdü
o kırmızı kırmızı şemsiyelerle ilgili öldürme ian death note göndermesiydi bence aklıma direkt light geldi valla bir de o andaki müzik de sanki dn ostu gibi geldi xd
bu arada o yağmur yağarken sığındığı yere çocukların gelişi komediydi ama kıza şemsiye alan gerçekten hoşuma gitti nazik ve efendi çocuk üzgünüm sormamalıydım falan dedi ya gerçekten nazik gibi o çocuk sevdim onu ^^
o değil de kızım sen espri yapma yaa bel altı espri yapayım dedim diyor oha dedim yani içimden
altını çizerek söylemek istiyorum o psikoloji testi ne lan o.O rüyamda yolda yürürken önüme çıkan yol ayrımında nereye gideceğimi ne bileyim ben rüyam nereye götürürse oraya giderim yani bir kere bu açıdan mantık dışı geldi bana he ama tatile gitmişsindir orda yolda yürürken önüne çıkan yol ayrımında ne yapacağını düşünebilirsin hani...hayır bir de belki yol ayrımında karşılaştıktan sonra belki de yürümeyecek kalacak orda peki o zaman ne olacak bunun cevabını istiyorum asgfsgsdh neyse kapatıyım bu konuyu ben...
abla kardeş diyaloğuna bittim: ''o kadar yanında kaldım bir nezle bulaştırmadın defol git yanımdan'' hahahhahahahaha yani Kahkaha Atıyor
o kitabı unuttuktan sonra hocanın fark etmesi durumu hımmm düşünüyorum da hiç yaşamadım ama ne kadar kötü bir durum tahmin edebiliyorum
bir de önüne gelen kıza bağırıyor ... kız üzüldüğünde ben de üzülüyorum cidden...
tomoko and tomoki seviyorum sizi canlarım Hayranlık Besliyor Hayranlık Besliyor Hayranlık Besliyor Hayranlık Besliyor

bölümde bir de bariz görünen kuroko no basuke göndermesi vardı ki çok komikti niye beni fark etmiyonuz bunun için ceplerinizden cüzdanlarınızı çalayımmmı Kahkaha Atıyor

bir de darker than black göndermesi gördüm...


o değil de şemsiye olayı hoştu cidden şemsiye ile ilgili isyan ettiği sıradaki replikleri cidden beğendim haklı da buluyorum kızıyağmurlu günde insanların şemsiyelerini çalıyorlar-beni hiç düşünmüyorlar-üstelik o insanlar popüler ve sevgilileri var ...

son olarak tomoki ye o kızların not getirdiği sırada tomoko nun kıskanışı ve o kağıtları yakacakmış gibi bakışı şahaneydi Kahkaha Atıyor




4.bölüm çoooooook çabuk gelsin istiyorum deyip susuyorum[/spoiler]

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Anime Listesi 26 Tem 2013 23:59
Uchihamessi
Misafir

Avatar





Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga Warui! Konu: Yanıt: Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga War Alıntıyla Cevap Gönder
fazla shoujo gibi geldi bana da...bende kiza biraz acidim ama duzgun konusamamasi biraz beni baydi acikcasi...gercekte oyle insanlar varmi cidden ?
cerez bir anime bitene kadar izlicez artik...

En Yukarı Git
27 Tem 2013 0:55
Şeyh Pir
Mangaka
Mangaka



Kayıt: 24 Ekm 2010
Mesajlar: 1,599
Favori Anime & Manga: Anime:FMA.Manga:FMA.
Nerden: Homunculus ini.
Teşekkür: 1013

Durumu: Çevrimiçi

Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga Warui! Konu: Yanıt: Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga War Alıntıyla Cevap Gönder
@Uchiha
Yep, cidden var öyle insanlar. Özellikle Japonya'da, Japonlar zaten içe kapanık insanlar, bir de bilgisayardı,animelerdi filmlerdi iyice içlerine kapanınca... Cidden böyle sosyal fobili kişiler oluşuyor - maalesef.

Her şeyin fazlası zararmış.




En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Anime Listesi 27 Tem 2013 19:26
Parametre
Otaku (Level 3)
Otaku (Level 3)



Yaş: 26
Kayıt: 21 Arl 2011
Mesajlar: 118
Cinsiyet: Kız
Nerden: Campanelladan
Teşekkür: 83

Durumu: Çevrimdışı

Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga Warui! Konu: Yanıt: Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga War Alıntıyla Cevap Gönder
Mangasını okumamış birisi olarak animeyi çok beğendim.Epey güldürüyor fakat gülerken içten içe tomoko için üzülüyorum.Ama bu kız değişmez gibime geliyor Şaşırmış Durumda Bu haliyle de gayet şirin Hayranlık Besliyor

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 04 Ağu 2013 1:24
Ushiromiya Beatrice
Mangaka
Mangaka



Yaş: 25
Kayıt: 15 Ağu 2012
Mesajlar: 1,028
Tanıtımlar: 66
Teşekkür: 1407

Durumu: Çevrimdışı

Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga Warui! Konu: Yanıt: Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga War Alıntıyla Cevap Gönder
4. bölümü de izledim mangasına şöyle bir göz atmıştım cidden anime mangaya oranla daha az karanlık ama yine de bazı noktalarda insanın içi cız ediyor kızcağıza.
Birkaç bölüm izlediğimden neyi anlatacağımı şaşırdım benim hoşuma giden birkaç sahneyi söyleyeyim bari komik yerler hariç
Spoiler:

Eski okul arkadaşı ile buluştuklarından sonra ayrılırken Tomoko'nun okul hayatının kötü geçtiğini itaf edişi çok hoştu ama sonra arkadaşının sevgilisiyle kavga ettiğinden üzüldüğünü öğrenince içim cızladı.
Yağmurda iki çocukla durduğu sahne çok güzeldi sonra çocuklardan biri ona şemsiye bırakınca çok sevindim ^_^ ama Tomoko da anlamış olsaydı keşke ne nazik çocuktu öyle o ^_^
Sonra kimse Tomoko için eve gelmiyor diye üzülünce ben de üzüldüm.

^_^ güzel ama nasıl sonlandırcaklar bu animeyi hiçbir fikrim yok havada bir final olmaz umarım.

MakoHaru
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et Anime Listesi 04 Ağu 2013 2:14
Kirigayas Waifu
Otaku (Level 3)
Otaku (Level 3)



Yaş: 22
Kayıt: 01 Ağu 2013
Mesajlar: 182
Favori Anime & Manga: Sword Art Online, Shingeki No Kyojin, Lovely Complex.
Nerden: Pofidik Bir Koltuktan
Teşekkür: 70

Durumu: Çevrimdışı

Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga Warui! Konu: Yanıt: Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga War Alıntıyla Cevap Gönder
4 bölümü de harika ötesiydi *-* Kendimi ifşa etmişim animede, o kadar benziyoruz *-* Yeni bölümler hangi gün geliyo biliyo musunuz? *-*

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 04 Ağu 2013 3:11
 
Yeni başlık gönder   Başlığa cevap gönder Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3, 4, Sonraki
2. sayfa (Toplam 4 sayfa) [ 33 mesaj ]
Geçiş Yap:   

 
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız