J-rock Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8, 9, 10, Sonraki |
Yazar
Mesaj
Pislik olarak değilde eleştiri olarak söylemen daha uygun olurdu kendi üstüme alınmam doğal çünkü ilk eleştiriyi ben yaptım neyse konu fazla büyümesin o.O''
Biohazard Nightmareyi sevdiğine göre tahminimce Alice Nine, 12012, Gazette, L'Arc-en-Ciel, Girugamesh ve x-japanı beyenecğini umuyorum
Biohazard Nightmareyi sevdiğine göre tahminimce Alice Nine, 12012, Gazette, L'Arc-en-Ciel, Girugamesh ve x-japanı beyenecğini umuyorum
Niye böyle bir konudan dolayı sorun doğdu anlamadım?
Düşüncesini söylemiş nida-chan, niye hemen çıkışmışsınız ki? Eleştiri olumluda olur olumsuzda. Kendi düşünceme gelirsek Miyaviyi severim aslında ama abartılacak kadarda şahane müzik yapmıyor...
Dir En Grey'i de pek sevmiyorum ben. Maxiumum the hormoneyide pek sevmem, bana göre gereksizler. Sevenlere de saygım var elbet...
Eleştiriler elbette gelebilir ama niye cevap verme mecburiyetinde olduğunuzu anlamadım, sonuç olarak kavga yaratmak için söylenmiyor bunlar, sevende olur sevmeyende, nida-chanda belirtmiş, zevk meselesi.
Gereksiz yere tartışma çıkarmayalım O_o
Neyse... bende hazır yazmışken, favorilerimi sıralayayım.
L'Arc~en~ciel (Ready Steady Go!, Driver's High, Daybreak's bell, Dive into blue, Snow Drop, Honey, Love Flies, Stay Away, Neo Universe, Trick Trick, Butterfly's sleep, Pieces, Forbidden lover, vs..)
Lucifer (Aucifer) Makotoo Keşke dağılmasalardı... (C No Binetsu, Datenshi Blue, Plasmagic, Shinkirou, Graduation, Carnation Crime.)
Alice Nine (White Prayer, Akatsuki, Zero, Jewels, Cosmic World, Velvet parçalarını severim.)
Anna Tsuchiya (Zero, Lucy, Stand By Me, Frozen Rose, Kuroi Namida, Take me out, felan.. )
Olivia Lufkin (A little pain, Starles Night, The cloudy dreamer, dreamcatcher, fake flowers, winter sleep, tell me, rock you, wish...)
Nightmare (Alumina, Raison D'etre, The world, Jibun No Hana, Akane, Over, Ibushi, livEVIL, vs...)
Janne Da Arc (Güzel gruptu... (Furimukeba(en çok sevdiğim..) Mobius, Gekkouka, Shining Ray, Ring, Seed, vs..)
12012 (Cyclone, Pistol, Diamond, Dream Arch, Over, Page, vs..)
The Gazette (Bu arada Favorim Ruki hariç hepsi En çok Aoi ve Reitayı seviyorum sanırım. Uruhada çok komik Kai'nin gülümsemesini seviyorum. Fangirl değilim ya tamam (Guren, Swallow Tail on the Death Valley, Crucify Sorrow, Red Motel, $ocial Riot Machine$, Nausea & Shudder, Wakaremichi, vs O_o)
The Pillows (Ride On Shooting Star Mauahah klibine bitiyorum , Little busters, One Life, Crazy Sunshine, Hybrid Raibows.. vs)
An Cafe (Kakusei Heroism, Escapism, Smile Ichiban Ii Onna, Maple Gunman, Tekesuta Kousen, Snow Scene, Super Rabbit, Wagamama Koushinkyouku, NYAPPY in the World, Duck no Magical adventure vs..)
Girugamesh (Real My Place, Owari to mirai, Glamorous Sky, vs..)
X-Japan (Kurenai, Endless Rain, vs..)
Şimdilik bu kadar, vaktim olduğunca devam ederim
Düşüncesini söylemiş nida-chan, niye hemen çıkışmışsınız ki? Eleştiri olumluda olur olumsuzda. Kendi düşünceme gelirsek Miyaviyi severim aslında ama abartılacak kadarda şahane müzik yapmıyor...
Dir En Grey'i de pek sevmiyorum ben. Maxiumum the hormoneyide pek sevmem, bana göre gereksizler. Sevenlere de saygım var elbet...
Eleştiriler elbette gelebilir ama niye cevap verme mecburiyetinde olduğunuzu anlamadım, sonuç olarak kavga yaratmak için söylenmiyor bunlar, sevende olur sevmeyende, nida-chanda belirtmiş, zevk meselesi.
Gereksiz yere tartışma çıkarmayalım O_o
Neyse... bende hazır yazmışken, favorilerimi sıralayayım.
L'Arc~en~ciel (Ready Steady Go!, Driver's High, Daybreak's bell, Dive into blue, Snow Drop, Honey, Love Flies, Stay Away, Neo Universe, Trick Trick, Butterfly's sleep, Pieces, Forbidden lover, vs..)
Lucifer (Aucifer) Makotoo Keşke dağılmasalardı... (C No Binetsu, Datenshi Blue, Plasmagic, Shinkirou, Graduation, Carnation Crime.)
Alice Nine (White Prayer, Akatsuki, Zero, Jewels, Cosmic World, Velvet parçalarını severim.)
Anna Tsuchiya (Zero, Lucy, Stand By Me, Frozen Rose, Kuroi Namida, Take me out, felan.. )
Olivia Lufkin (A little pain, Starles Night, The cloudy dreamer, dreamcatcher, fake flowers, winter sleep, tell me, rock you, wish...)
Nightmare (Alumina, Raison D'etre, The world, Jibun No Hana, Akane, Over, Ibushi, livEVIL, vs...)
Janne Da Arc (Güzel gruptu... (Furimukeba(en çok sevdiğim..) Mobius, Gekkouka, Shining Ray, Ring, Seed, vs..)
12012 (Cyclone, Pistol, Diamond, Dream Arch, Over, Page, vs..)
The Gazette (Bu arada Favorim Ruki hariç hepsi En çok Aoi ve Reitayı seviyorum sanırım. Uruhada çok komik Kai'nin gülümsemesini seviyorum. Fangirl değilim ya tamam (Guren, Swallow Tail on the Death Valley, Crucify Sorrow, Red Motel, $ocial Riot Machine$, Nausea & Shudder, Wakaremichi, vs O_o)
The Pillows (Ride On Shooting Star Mauahah klibine bitiyorum , Little busters, One Life, Crazy Sunshine, Hybrid Raibows.. vs)
An Cafe (Kakusei Heroism, Escapism, Smile Ichiban Ii Onna, Maple Gunman, Tekesuta Kousen, Snow Scene, Super Rabbit, Wagamama Koushinkyouku, NYAPPY in the World, Duck no Magical adventure vs..)
Girugamesh (Real My Place, Owari to mirai, Glamorous Sky, vs..)
X-Japan (Kurenai, Endless Rain, vs..)
Şimdilik bu kadar, vaktim olduğunca devam ederim
5. sayfa (Toplam 10 sayfa) [ 95 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |