Farkettinizmi? Animeci olarak ne kadar azız:)
Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3, 4 ... 13, 14, 15, Sonraki

Anime Manga Forum -> Konu Dışı
 
Yazar
Mesaj
Daphne4
Mangaka
Mangaka



Kayıt: 09 Arl 2007
Mesajlar: 665
Cinsiyet: Kız
Nerden: Istanbul,Turkiye
Teşekkür: 9

Durumu: Çevrimdışı

Daphne4
Mangaka
Farkettinizmi? Animeci olarak ne kadar azız:) Konu: Yanıt: Farkettinizmi? Animeci olarak ne kadar azız:)
Alıntıyla Cevap Gönder
Kristian yazmış:
Bildigim birsey varsa Çizgifilmin genelde animeden daha iyi ve yaratici oldugudur. Animeler artık iyice aynilasti. Şu etek ,okullu kız ve buyuk gozler artist bakislar son versinler artik bunlara. topu topu bir yilda izlenicek 1 yada iki anime bulabiliyorum.

Animelerde kalite anlaminda yildan yila bi düşüş var insanlara gorunumleri guzel ama icleri bos hikayeler sunuyorlar. yeni izlemeye baslamis birileir için komik gelebilcek dumur sahneler uzun zamandir seyredenler için bu sahneler sacma ve gereksiz gelicektir.

Sirinleri yada Viking vikiyi , Snoopy'i, maymunlu Ghostbusters'ı vede bircogunu özlüyorum. onlar daha orjinal ve samimi islerdi.

karilasirmak bile sacma eskiden onlari izlerken simdi pokemon lar daha kotusu yugioh ve bayikbladelere kaldi cocuklar.

Benim site yoneticilerine onerim Eski ve yeni animasyonlari konu alan "Anime" olmayan bir site ve forum acmak.

Fark ettim ki artik anime izlemeyi sevmiyorum. Su siralar eskilerden Vikign the viki'yi izleme basladim. Biliyormusunuz oda bir japon animasyonu fakat orjinal ve samimi olmayi basarabilmis bir calisma.


Animeler cizgi filmlerle kıyaslanamaz bence.Cizgi filmler genelde her yasa,ama daha cok cocuk kesime hitaben yapılıyo ve cizimler hic gercekci olmuyo.Oysa anime icinde gercek ya da fantastik olsun insanların daha ilgisini cekicek seyler barındırıyo,tıpkı izlediimiz yabancı filmler gibi.Ewet gitgide cizimler fln klise olmaya basladı ama sonucta anime bu,hepsi degsik tarzda,mangakaya baglı olsa da belli bi cizgiye baglı olmalılar.Cizgi filmlerden cok daha ustundur bence anime ve izleyicinin beklentilerini daha iyi karsılıyo




Spoiler:
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder MSN Messenger  
11 Tem 2008 18:24
marrow
Otaku (Level 4)
Otaku (Level 4)

Avatar

Yaş: 33
Kayıt: 03 Ağu 2007
Mesajlar: 498
Favori Anime & Manga: full metal alchemist
Teşekkür: 60

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
marrow
Otaku (Level 4)
Farkettinizmi? Animeci olarak ne kadar azız:) Konu: Yanıt: Farkettinizmi? Animeci olarak ne kadar azız:)
Alıntıyla Cevap Gönder
Daphne4 yazmış:
Kristian yazmış:
Bildigim birsey varsa Çizgifilmin genelde animeden daha iyi ve yaratici oldugudur. Animeler artık iyice aynilasti. Şu etek ,okullu kız ve buyuk gozler artist bakislar son versinler artik bunlara. topu topu bir yilda izlenicek 1 yada iki anime bulabiliyorum.

Animelerde kalite anlaminda yildan yila bi düşüş var insanlara gorunumleri guzel ama icleri bos hikayeler sunuyorlar. yeni izlemeye baslamis birileir için komik gelebilcek dumur sahneler uzun zamandir seyredenler için bu sahneler sacma ve gereksiz gelicektir.

Sirinleri yada Viking vikiyi , Snoopy'i, maymunlu Ghostbusters'ı vede bircogunu özlüyorum. onlar daha orjinal ve samimi islerdi.

karilasirmak bile sacma eskiden onlari izlerken simdi pokemon lar daha kotusu yugioh ve bayikbladelere kaldi cocuklar.

Benim site yoneticilerine onerim Eski ve yeni animasyonlari konu alan "Anime" olmayan bir site ve forum acmak.

Fark ettim ki artik anime izlemeyi sevmiyorum. Su siralar eskilerden Vikign the viki'yi izleme basladim. Biliyormusunuz oda bir japon animasyonu fakat orjinal ve samimi olmayi basarabilmis bir calisma.


Animeler cizgi filmlerle kıyaslanamaz bence.Cizgi filmler genelde her yasa,ama daha cok cocuk kesime hitaben yapılıyo ve cizimler hic gercekci olmuyo.Oysa anime icinde gercek ya da fantastik olsun insanların daha ilgisini cekicek seyler barındırıyo,tıpkı izlediimiz yabancı filmler gibi.Ewet gitgide cizimler fln klise olmaya basladı ama sonucta anime bu,hepsi degsik tarzda,mangakaya baglı olsa da belli bi cizgiye baglı olmalılar.Cizgi filmlerden cok daha ustundur bence anime ve izleyicinin beklentilerini daha iyi karsılıyo


Bence çizgi filmi animeden çok aşağı görüyorsunuz. İkiside gayet kalitelidir, ama gidipte death note ile tom ve jerry i karşılaştırırsanız tabi ki anime üstün gelir size. Çizimler konusu ise, bir çizgi filmin çizimleri ne kadar gerçekçi olabilir ki? animenin çizimleri ne kadar gerçekçi ki? Bende şahsen çizgi filmleri daha çok severim. 8 yaşında izlediğim snoopyi 11 sene sonra tekrar izlemek istiyorsam bir şeyler vardır demek ki.

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
11 Tem 2008 21:41
Daphne4
Mangaka
Mangaka



Kayıt: 09 Arl 2007
Mesajlar: 665
Cinsiyet: Kız
Nerden: Istanbul,Turkiye
Teşekkür: 9

Durumu: Çevrimdışı

Daphne4
Mangaka
Farkettinizmi? Animeci olarak ne kadar azız:) Konu: Yanıt: Farkettinizmi? Animeci olarak ne kadar azız:)
Alıntıyla Cevap Gönder
Animenin cizimleri gercekci derken,yani buyuk gozluleri saymassak daha insana benziyolar ole ki bazıları o kadar gercekci oluyoki;arkaplanlar,karakterler... Tabii ki konusu da onemli.Ben cizgifilm e kotu demedim sadece animenin yeri baska cizgi filmin yeri baska,ikisinde de iyi de war kotu de ama cizgifilm daha kucuk kesimlere hitap ediyo anime ise genelde daha buyuk kesimlere,bu yuzden karsılastırılmamalı diye dusunuyorum ama tabii ki bende kucukken Snoopy izlerdim ve cok severdim ama su an izlesem ne kadar zevk alırım orası tartısılır




Spoiler:
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder MSN Messenger  
12 Tem 2008 0:51
Kristian
Otaku (Level 4)
Otaku (Level 4)



Kayıt: 15 Nis 2007
Mesajlar: 294
Cinsiyet: Erkek
Nerden: İzmir
Teşekkür: 5

Durumu: Çevrimdışı

Kristian
Otaku (Level 4)
Farkettinizmi? Animeci olarak ne kadar azız:) Konu: Yanıt: Farkettinizmi? Animeci olarak ne kadar azız:)
Alıntıyla Cevap Gönder
Daphne4 yazmış:
Animenin cizimleri gercekci derken,yani buyuk gozluleri saymassak daha insana benziyolar ole ki bazıları o kadar gercekci oluyoki;arkaplanlar,karakterler... Tabii ki konusu da onemli.Ben cizgifilm e kotu demedim sadece animenin yeri baska cizgi filmin yeri baska,ikisinde de iyi de war kotu de ama cizgifilm daha kucuk kesimlere hitap ediyo anime ise genelde daha buyuk kesimlere,bu yuzden karsılastırılmamalı diye dusunuyorum ama tabii ki bende kucukken Snoopy izlerdim ve cok severdim ama su an izlesem ne kadar zevk alırım orası tartısılır


Bu cizgi filmin hitap etme noktasinda ayrilmasinin en buyuk nedeni maddi. avrupada japonyadaki gibi bir sektor yok. Eğer biraz dolasip incelerseniz Kisisel gayretlerle yurutulen bircok avrupai animasyonun hem konu hemde animasyon acisindan animelerden daha ileri oldugunu görebilirsiniz. bunlar animeler gibi kavga dovus kan diye hitap ettikleri kesimi yukseltirken avrupa yapimlari konulariyla anlattiklari ile zaten ust kesime hitap ediyorlar. Bunlari çogunlukla kisa film olarak goruyoruz. Tamamiyle sponsor ve kendi paralariyla yaptiklari bu calismalar animelerde artik goremediğimiz birseyede sahip, ruhu olan animasyonlar bunlar.

İnsana benzeyen karakterler yaratmak hic sorun degil bu ne yaraticilik nede buyuk bir emek istiyor. insan anatomisi bilmek yeterli. fakat is avrupa yada sizin deyiminizle cizgifilmlerde belli bir yaratim sureci gerekiyor. o deformasyon edilmis karakterler kolay ortaya cikmiyor. kisiliğe sahip karakterler yaratmak kolay is değil animede ise bunun tam tersi onceden hazir bir mimari var onun ustune yigmaya devam ediliyor.


Animelerde gordugum ve rahatsiz odici diger birseyde zaten bir avrupa animsayonuna gore daha az animasyon karesi ile isi bitiriyorlar ucuza getiriyorlar. hemde ilgi cekmek icin etekli kizlardan olmadik sapnikliklara kadar herseye giriyorlar deniyorlar. Artik degismez kural gibi oldu.

cizgi fimler bunun yaninda Bayik blade yada yu gi oh gibi oyun kartlariini satin alin topac alin gibide imalarda bulunmuyorlar. ben hicbir cizgifilmde sirin babanin oyuncagini alin ibaresi gormedim. Snoopy'nn battaniyesin olmaz sa olmaz yok boyle seyler yok. ben eminim ki japon animatorlerde yaptiklari islerde bu kadar ucuz yollara basvurmak istemiyorlar ama elleri mahkum urette uret ama nereye kadar kenid kendini bitirmeye baslamis.


Bunun yaninda animede misal bir yumruk sahnesi temel 3 kareden Bir avrupa animasyonunda 6 kareden olusabiliyor. Bu tabikide animeyi maddi olarak ucuzlatiyor ve birazda emekten tasarruf. Anime sektorunde bir yilda cikan animasyon sayisina bakarsak basarili olabilenler o kadar az ki.

Hatirladiğim kadariyla hayao miyazakiydi sanirim japon animelerinin avrupa animsayonlarinin gerisinde oldugunu soylemistir.

Animenin bariz tek basarisi aksiyonu sinemasal tadda etkili olarak verebilmesi ve zamaninda olusturulmus ilgi cekici insan tipleri bunun disinda pek birseyi yok. hesey bunlarin ustune kuruluyor.

ben acikcasi genel olarak snoopy'den daha cok keyif alirim.

animenin geldigi noktadan hic memnun degilim. eskiden japon animasyonlarida bu kadar firma olmadigi zamanlarad o ruhu tasiyordu. artik ne ruh var ne samimiyet.

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger  
12 Tem 2008 1:25
sarqe123
Otaku (Level 2)
Otaku (Level 2)

Avatar

Kayıt: 30 Hzr 2008
Mesajlar: 73
Favori Anime & Manga: Hellsing

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
sarqe123
Otaku (Level 2)
Farkettinizmi? Animeci olarak ne kadar azız:) Konu: Yanıt: Farkettinizmi? Animeci olarak ne kadar azız:)
Alıntıyla Cevap Gönder
off cahillik ben edirneliyim suan merkez ilcede ben bide bazı abilerim dısında kimse anime izlemiyor ve cd olsun manga olsun hiiç yok Karışık

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
19 Tem 2008 10:08
chibi_chibi_tr
Otaku (Level 4)
Otaku (Level 4)



Yaş: 27
Kayıt: 27 Ekm 2007
Mesajlar: 277
Cinsiyet: Kız

Durumu: Çevrimdışı

chibi_chibi_tr
Otaku (Level 4)
Farkettinizmi? Animeci olarak ne kadar azız:) Konu: Yanıt: Farkettinizmi? Animeci olarak ne kadar azız:)
Alıntıyla Cevap Gönder
ben bi siteden film,dizi fln indiriyodum ve bir gün orda anime(tr) die bi baslık gordum ve buuk bi heycanla girdim.. birde ne göriyim baslıklar soleydi:
-Garfield Tr
-Tarzan /töbe yarabbi O.o
-Çirkin Ördek Yavrusu
vb. vb.
hem o filmlere hakaret hemde animeye hakaret bence bunlar... Madde


Toradora!~
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
19 Tem 2008 11:40
ChkChk!!!
Otaku (Level 1)
Otaku (Level 1)

Avatar

Kayıt: 16 Tem 2008
Mesajlar: 37
Favori Anime & Manga: sm,elfen lied,lain,chobits,death note,

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
ChkChk!!!
Otaku (Level 1)
Farkettinizmi? Animeci olarak ne kadar azız:) Konu: Yanıt: Farkettinizmi? Animeci olarak ne kadar azız:)
Alıntıyla Cevap Gönder
bi sitede aynı durum var...türkiyenin en buyuk anime sitesi diye acılmıs ve anime baslıgı altında 10larca nickelodeon cizgi filmii..yuh dedim o kadar üye var hic mi biri bisiy demiyo Çıldırmış Durumda arkadsım modetordu ve sildi yerine animeler yazdı diye adminle kvga edip banlandı..cahilliigin bu kadarı Çıldırmış Durumda smdide site hacklendi zaten Kahkaha Atıyor

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
20 Tem 2008 21:38
~chii~
Otaku (Level 4)
Otaku (Level 4)

Avatar

Yaş: 30
Kayıt: 04 Oca 2008
Mesajlar: 270
Tanıtımlar: 7
Favori Anime & Manga: elfen lied, chobits, sister princess,death note, suzumiya haruhi
Nerden: Ankara
Teşekkür: 4

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
~chii~
Otaku (Level 4)
Farkettinizmi? Animeci olarak ne kadar azız:) Konu: Yanıt: Farkettinizmi? Animeci olarak ne kadar azız:)
Alıntıyla Cevap Gönder
usagimania yazmış:
ben de virüs gibi yayıyorum animeyi çevremde bilmeyen kalmadı zaten XD okul,öğretmenler,arkadaslarr Kahkaha Atıyor
basımdan gecen olay var mııı?kitap satan yerlere sorduğumda genelde ne dedğimi anlamayıp manga nasıl bişi die soranlar oluo Çok Mutlu
sonra,mesela ben çizim yaparken baska sınıftan bi arikm gelip ne yapıosun dedi ben de anime çiziyorum dedim sordu anime ne manga ne hepsini anlattım ama mangayı anlamadı, manga grubunu hiç sevmem şarkıları berbat dedi yaa Kahkaha Atıyor


süper Çok Mutlu Çok Mutlu


shinin.midori yazmış:
ben 40lareli'ndeym ve bir çok kişi animenin ne olduğunu bilmiyo buda beni zor duruma düşürüyo Şaşırmış Durumda

örn:
anime izliyom dediğimde 2 şey denir...
1.hmm...o ne?
2.bu yaşa geldin hala çizgi filmmi izliyon?

gelde anlat bakam şini bunlara animeyi Kahkaha Atıyor Kahkaha Atıyor


eet benimde artık öyle bazılarıda öyleki

ark: bunları izleye izleye onlara benzedin
annem: hala çocuk gibisin ne anlıoyosun anlamadım
ark2: vay ... ne tür şey bunlar

-------------------

yazık ama bizlere yaa Üzgün ya da Ağlıyor Üzgün ya da Ağlıyor her herkesten aynı tepki artık o ne die soranlara boşver diom Çok Mutlu Çok Mutlu anlatmaktan dilimde tüy bitti

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
20 Tem 2008 21:50
gothic girl
Misafir

Avatar





Avatar
gothic girl
Misafir
Farkettinizmi? Animeci olarak ne kadar azız:) Konu: Yanıt: Farkettinizmi? Animeci olarak ne kadar azız:)
Alıntıyla Cevap Gönder
çizgifilm çocuklar için...hiç deilse animelerde gerçek yaşamdan bazı hikayeler,dersler var.hangi çizgifilmde bunları bulabilirsin ki?tom ve jerry de mi veya bugs buny demi? Kahkaha Atıyor Kahkaha Atıyor tamam çizgifilmi ben de seviyorum ama animenin yerini de tutamayacağı bir gerçek...

En Yukarı Git
 
30 Tem 2008 15:33
Zer0
Otaku (Level 4)
Otaku (Level 4)

Avatar

Yaş: 31
Kayıt: 29 Mar 2007
Mesajlar: 438
Tanıtımlar: 5
Favori Anime & Manga: Death Note,Code Geass,GTO,Naruto,Bleach,Ouran High School Host Club,Panic Fumoffu,Gundam Seed,Gundam Seed Destiny,Yu-Gi-Oh!
Cinsiyet: Erkek
Nerden: Lelouch'un isyanından
Teşekkür: 2

Durumu: Çevrimdışı

Avatar
Zer0
Otaku (Level 4)
Farkettinizmi? Animeci olarak ne kadar azız:) Konu: Yanıt: Farkettinizmi? Animeci olarak ne kadar azız:)
Alıntıyla Cevap Gönder
ya zaten ülkemizdeki cahillikten dolayı anime konusunda anime izleyen birini görünce çocukmusun hala bunları izliosn vs diolar artık alıştık bunlara Çok Mutlu ama animenin yayılmasını zorlaştırıo böle durumlar ne yazıkki Üzgün ya da Ağlıyor uzun gayretler sonunda okulumda 10-15 kişiyi animeye alıştırdım zaten birini alıştırınca hastalık gibi yayılıo diyerlerine Kahkaha Atıyor

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder MSN Messenger  
30 Tem 2008 15:38
 
Yeni başlık gönder   Başlığa cevap gönder Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3, 4 ... 13, 14, 15, Sonraki
3. sayfa (Toplam 15 sayfa) [ 147 mesaj ]  

 
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız