Film tavsiyesi olanlar! Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3, Sonraki |
Yazar
Mesaj
Kim ki duk'un onüçüncü filmi olan ''Shi-gan'' (''Time'' adıyla da bulabilirsin);
2 yıllık beraberlik yaşadığı sevgilisinin kendinden sıkıldığını düşünerek gidip yüzüne estetik ameliyat yaptırıyor ana karakter ve tekrar çıkıyor sevdiği erkeğin karşısına ve de aşk her hale girebilir mi ya da aşk kişiler değişse de aynı tadı yaşayacağın biri olabilir mi karşındaki ya da zaman karşısında aynı şekilde kalabirlir mi diye düşündüren bir film....
Konusu baya ilginç gelen bir yapımdı,aşkın değişken hallerini anlatıyordu bana göre.
Bir tane de Kanada / Fransa / Japonya / ABD ortak yapımı olan Samuray'ın Gözyaşları isimli film var o da güzel bir konu ve işlenişe sahip bir film,konusu;
Ailesi çocukken mafya tarafından öldürülmüş olan Emu O'Hara, çok güzel bir kadın ressamdır. Geçmişin hayaletleri, bu içine kapanık kadının peşini bir türlü bırakmamaktadır. Bir gün resim yaparken Yakuza üyesi oldukları anlaşılan üç adamın yakışıklı ve rüya gibi dövüşen bir katil tarafından öldürülmesine şahit olur.
Gözgöze geldiği Emu ile anında aralarında bir elektrik oluşan usta katil, esrarengiz bir uzakdoğu suç örgütü için çalışan Yo'dur. Eşsiz bir suikastçi olan Yo'nun hayatı, kurbanları için gözyaşı dökerek, melankoli içerisinde geçmektedir. Şimdi de işlediği suça şahit olan Emu'yu öldürmesi gerektiğini biliyordur.
2 yıllık beraberlik yaşadığı sevgilisinin kendinden sıkıldığını düşünerek gidip yüzüne estetik ameliyat yaptırıyor ana karakter ve tekrar çıkıyor sevdiği erkeğin karşısına ve de aşk her hale girebilir mi ya da aşk kişiler değişse de aynı tadı yaşayacağın biri olabilir mi karşındaki ya da zaman karşısında aynı şekilde kalabirlir mi diye düşündüren bir film....
Konusu baya ilginç gelen bir yapımdı,aşkın değişken hallerini anlatıyordu bana göre.
Bir tane de Kanada / Fransa / Japonya / ABD ortak yapımı olan Samuray'ın Gözyaşları isimli film var o da güzel bir konu ve işlenişe sahip bir film,konusu;
Ailesi çocukken mafya tarafından öldürülmüş olan Emu O'Hara, çok güzel bir kadın ressamdır. Geçmişin hayaletleri, bu içine kapanık kadının peşini bir türlü bırakmamaktadır. Bir gün resim yaparken Yakuza üyesi oldukları anlaşılan üç adamın yakışıklı ve rüya gibi dövüşen bir katil tarafından öldürülmesine şahit olur.
Gözgöze geldiği Emu ile anında aralarında bir elektrik oluşan usta katil, esrarengiz bir uzakdoğu suç örgütü için çalışan Yo'dur. Eşsiz bir suikastçi olan Yo'nun hayatı, kurbanları için gözyaşı dökerek, melankoli içerisinde geçmektedir. Şimdi de işlediği suça şahit olan Emu'yu öldürmesi gerektiğini biliyordur.
08 Oca 2009 0:03
no-name yazmış:
kim ki duk filmleri sarsıcıdır çoğu zaman.
samurayın gözyaşlarında meşhur aksiyon oyuncusu mark dacascos oynar, hani şu capoeira yı memlekete sevdiren paranaveeeey...
uzakdoğu sineması dendi mi bir de wong kar wai gelir önde.
hatta philips in tv reklamını çektiğinde arkada siboneeeey (2046- ost - w. k. wai filmi) reklamda bile kalitesini ortaya koymuştur amca.
ayrıca they shoot pictures don't they tarafından yapılan 21. yy da yani son sekiz yılda en çok damga vuran nbc nın ve fatih akın'ın 2 şer filmle bulunduğu 250 filmlik listede in "the mood for love - fa yeung nin wa" ile "ilk" sırada yer bulmuş 2046 ile listede yine karşımıza çıkmıştır. belki daha vardır hatırımda değil. ne filmleri geçmiştir orada...
bu hong konglu adamı izleyiniz.
saygılar.
viva nbc
naruto versus tataro, tataro wins!
TR- benim adım tataro ramazan, ben bu oyunu bozarım!
Naruto- hangi tataro ramazan?
TR- roketataro ramazan! zbammmm!
Naruto- dattebayooooooooooo...
İmzanızda lütfen üst üste yer kaplayan resimler koymayın^-^
Old Boy
The Devil's Game (ilginç bir konuya sahip insan şok oluyor)
Welcome to Dongmakgol (komedi sahneleri espriler gerçekten çok güzel) duygusal-komedi
Ba:Bo (bu film gerçekten güzeldi ya ) duygusal
A Man Who Was Superman duygusal-komedi
Baby and I (gülme krizi yaşattı bana) komedi
Volcano High (anime tarzında espriler barındıran ve insana gülme krizi yaşatan bir film)
The Devil's Game (ilginç bir konuya sahip insan şok oluyor)
Welcome to Dongmakgol (komedi sahneleri espriler gerçekten çok güzel) duygusal-komedi
Ba:Bo (bu film gerçekten güzeldi ya ) duygusal
A Man Who Was Superman duygusal-komedi
Baby and I (gülme krizi yaşattı bana) komedi
Volcano High (anime tarzında espriler barındıran ve insana gülme krizi yaşatan bir film)
09 Oca 2009 11:35
astur yazmış:
evet genelde mark dacascos deyince sırf aksiyon tarzı bir filmmiş gibi geliyor insanın aklına ama filmde aksiyon olsa da yerinde kullanılmış fazlaca aksiyona yer verilmemiş bir kurgu tasarlanmış,özellikle çekimleri konusunda çok hoşuma giden bir yapım olmuş,flashback.ler ve de adını bilmediğim bir teknikle (kareleri dondurarak ya da yavaş çekim kullanılarak yapılan bir teknik) harika bir yapım çıkmış ortaya bu filmde bece,müziklerinden bahsetmiyorum bile çünkü harika.
''Time'' filmi de daha önce işlenmemiş bir konu ve anlatım tarzıyla kesinlikle bu tazr sevmeyenlerin bile izlemesi gerekn bir film bence.Film bittikten sonra büyük bir darbe yemişçesine kilitleniyorunuz olduğunuz yere.
09 Oca 2009 15:20
zaten aşikar olan birşey var ki, dünya sinema pazarını tekelinde bulunduran holivud dahi artık uzakdoğu özellikle hong kong sinemasından epey besleniyor. hatta blockbuster denen filmler çizgiromana kaymaya başladı ama comics olanlara, anlatım dili avrupa ve uzakdoğu sinemasına yaklaşıyor vesaire.
samurayın gözyaşlarını bir ara kanal 6 isimli kanal 3 güne bir koymuştu neredeyse. onlarca kez rasgeldim desem yalan olmaz. sinematik dilde özgünlük yakalamış bir filmdi.
hatırıma gelmişken ang lee nin yönettiği hulk fazla entellektüel bulunmuş eleştiri almıştı ama sonra edward norton u kullanmalarına rağmen onun kadar başarı elde edemedi. ang lee yi nerden hatırlarız, croaching tiger, hidden dragon desem, brockback mountain desem yeridir.
samurayın gözyaşlarını bir ara kanal 6 isimli kanal 3 güne bir koymuştu neredeyse. onlarca kez rasgeldim desem yalan olmaz. sinematik dilde özgünlük yakalamış bir filmdi.
hatırıma gelmişken ang lee nin yönettiği hulk fazla entellektüel bulunmuş eleştiri almıştı ama sonra edward norton u kullanmalarına rağmen onun kadar başarı elde edemedi. ang lee yi nerden hatırlarız, croaching tiger, hidden dragon desem, brockback mountain desem yeridir.
viva nbc
naruto versus tataro, tataro wins!
TR- benim adım tataro ramazan, ben bu oyunu bozarım!
Naruto- hangi tataro ramazan?
TR- roketataro ramazan! zbammmm!
Naruto- dattebayooooooooooo...
İmzanızda lütfen üst üste yer kaplayan resimler koymayın^-^
astur yazmış:
evet bu konularda kesinlikle haklısın özellikle uzakdoğu sinemasına kayış gözleminde...mesela heroes dzisi bence anime.lerde işlenen çoğu konuların toplamı karakterlerde anime.lerden fırlamış karakterlerin özelliklerine sahip gibiler dikkatli izleyipte benzerlikleri yakalayınca,dizide işlenen temaların bazıları çoğunlukla(Mesela ilk başta 7 kişinin toplanması,uçabilmeleri,geleceği görebilmeleri,birilerinin olayları dışardan takip edip yön vermek istemesi...vb) X-Tv anime serisindeki temalardan ve karakterlerden fırlamış gibi her biri.
ve de brockback mountain.de gayet iyi bir filmdi
09 Oca 2009 17:47
aslında heroes ilk çıktığında, manga vs geçmesine rağmen içimde, ilk yorumum x-men olmuştu.
zaten beş bölüm sonra bıraktım izlemeyi.
dizi denildimi amerikan hbo nun üstüne tanımam, oz, band of brothers, the wire vesaire.
ama uzakdoğu kökenli dizilerden henüz pek hazzetmiş değilim.
zira sadece uzakdoğu diye beğenecek halim yok.
zaten beş bölüm sonra bıraktım izlemeyi.
dizi denildimi amerikan hbo nun üstüne tanımam, oz, band of brothers, the wire vesaire.
ama uzakdoğu kökenli dizilerden henüz pek hazzetmiş değilim.
zira sadece uzakdoğu diye beğenecek halim yok.
viva nbc
naruto versus tataro, tataro wins!
TR- benim adım tataro ramazan, ben bu oyunu bozarım!
Naruto- hangi tataro ramazan?
TR- roketataro ramazan! zbammmm!
Naruto- dattebayooooooooooo...
İmzanızda lütfen üst üste yer kaplayan resimler koymayın^-^
evet benim de tahminimden çok vasat çıkan bir diziydi heroes,çok iyi bir yapım bekliyordum konusuna göz gezidirdikten sonra ama hayal kırıklığına uğramıştım.....
yine uzakdoğu filmi olan Dolls(Bebekler)'u şiddetle tavsiye ediyorum;filmde 3 aşk öyküsüne değiniyor:
Nişanlısı terk edince intihar girşiminden sonra kurtulsa da zekası 3 yaşındaki bir çoçuğunkinden farksızıdr,nişanlısı hatasını anlasa da bir şey değişmez.Ve duyduğu suçluluktan dolayı uzunca(birbirlerine kelepçeli şekilde)uzunca bir yolculuğa çıkarlar ve bu yolculuk sırasında başka aşk örneklerini de sunuyor bize
yönetmen;yaşlı bir yakuza geç kaldığı aşkına yıllar sonra kavuşmuştur ama son düşledikleri gibi olmaz,diğer bir uzaklıkta bir gencin ünlü pop şarkıcısına beslediği aşkı izlettirir yönetmen televizyonda görüp aşık olduğu pop şarkıcısına ulaşmak için her şeyini-gözlerini bile-feda eden bir karakteri anlatır...
yine uzakdoğu filmi olan Dolls(Bebekler)'u şiddetle tavsiye ediyorum;filmde 3 aşk öyküsüne değiniyor:
Nişanlısı terk edince intihar girşiminden sonra kurtulsa da zekası 3 yaşındaki bir çoçuğunkinden farksızıdr,nişanlısı hatasını anlasa da bir şey değişmez.Ve duyduğu suçluluktan dolayı uzunca(birbirlerine kelepçeli şekilde)uzunca bir yolculuğa çıkarlar ve bu yolculuk sırasında başka aşk örneklerini de sunuyor bize
yönetmen;yaşlı bir yakuza geç kaldığı aşkına yıllar sonra kavuşmuştur ama son düşledikleri gibi olmaz,diğer bir uzaklıkta bir gencin ünlü pop şarkıcısına beslediği aşkı izlettirir yönetmen televizyonda görüp aşık olduğu pop şarkıcısına ulaşmak için her şeyini-gözlerini bile-feda eden bir karakteri anlatır...
09 Oca 2009 18:08
2. sayfa (Toplam 3 sayfa) [ 28 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |