En iyi oyun listeniz Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14, 15, 16, Sonraki |
Yazar
Mesaj
1) monkey island serisi
2) god of war serisi
3) grim fandango
4) okami
5) sanitarium
bunlar dışında aklıma gelen başkaları ise;
call of duty 4 : modern warfare
morrowind
shadow of the collosus
metal gear solid 3 : snake eater
little big planet
street fighter 2 ve 4
half life serisi
lotus
kesin unuttuğum daha sürüyle oyun var ama şimdilik bu kadar..
2) god of war serisi
3) grim fandango
4) okami
5) sanitarium
bunlar dışında aklıma gelen başkaları ise;
call of duty 4 : modern warfare
morrowind
shadow of the collosus
metal gear solid 3 : snake eater
little big planet
street fighter 2 ve 4
half life serisi
lotus
kesin unuttuğum daha sürüyle oyun var ama şimdilik bu kadar..
20 Nis 2009 0:29, Değiştirme: 20 Nis 2009 15:44 (Toplamda 1 kere)
[Bağlantı]
Buraya tıklayarak bir karakter yaratıyorsunuz. Maçları ve turnuvalarıyla insana hırs yaptırıp bağlayan bir oyun
Ayrıca basit gibi görünsede dünya çapında oynandığını görünce şaşıracaksınız..
Buraya tıklayarak bir karakter yaratıyorsunuz. Maçları ve turnuvalarıyla insana hırs yaptırıp bağlayan bir oyun
Ayrıca basit gibi görünsede dünya çapında oynandığını görünce şaşıracaksınız..
sisl yazmış:
Ben de bir heves ile bakmıştım ama devam etmeye değecek pek birşey yok. Oyundaki herşeyin rastgele olması güzel ama günlük dövüş sayın sınırlı olduğundan yüksek seviyelere ulaşmak için senin hesabının altında birçok kişiyi üye yapman gerek. Yani bitefight gibi sağa sola kendi hesabının linkini atıp milleti davet etmeye dönüyor iş bir yerden sonra, gereksiz zaman kaybı yani. Bu başlıkta yazılan oyunların yanına yaklaşamaz.
1 - Sanitarium
2 - American McGee's Alice
3 - Wolfenstein
4 - Baldur's Gate
5 - Grim Fandango
İstenilen ilk 5...sonrası da benden...
------------------------
6 - Oddyworld (Umarım ismini yanlış hatırlamıyorum)
7 - Halo
8 - Fable
9 - Jade Empire
10 - Warcraft (Dota,D-Day)
11 - Starcraft
12 - Monkey Island
13 - Cod (Sadece ilki)
14 - Battlefield (1942, Vietnam ve 2 )
15 - The Path
16 - Commandos I-II
17 - Tomb Raider (İlk 4'ü fakat 3.'sü oynanış yönünden çok sıkıcı idi. Ortamları ise harika)
18 - Age of Empires (Sadece ilki)
19 - Ceasar III (Akabinde Pharoph da eklenebilir. İsimleri hep yanlış yazdım gibi geliyor ya neyse...)
20 - Diablo (Sadece ilki. Türünün en güzel örneği ikincisi için aynı hisleri beslyemedim bir türlü. Ooo fresh meat! )
21 - Simcity (Hey gidi hey bende orjinal 1,44'lük disket yuvalarına giren özel boyutlu disket hali bile vardı be. Havamı da atarım...)
22 - Fallout (Kasındığım bir yer vardı ora için çok load yaptım ama söylemem.Ne yardan geçerim ne de serden )
23 - Vampire the Masqurade (Toredor'la işler her daim kolay)
24 - Half Life
25 - Bioshock (Son zamanlarda güzel oyunlar arasında kanımca)
26 - Starwars Kotor
27 - Starwars Jedi Academy serileri
28 - Call of Juarez
29 - Desperado
30 - Neverwinter Nights
31 - Thief
32 - Quake
33 - Doom
34 - Amarican McGee's Grimm
---------------------------------
Ortamları ve geniş haritaları ile Elder Scroll serilerini de ekleyecektim ama çok buglı oyunlar. Morrowind'da bitkilerle yapılacak işlere, Oblivion'da hıza abanınca oyun 3'te biri sürede bitiyor. Düzeltmiyorlarda...
--------------------------------
Uzun oldu ama ilk 5 bile yapmak benim için mücadele oldu. Hepsini ilk 5 içine almak isterdim. Abartmayayım bir kaçı olmayabilir...
2 - American McGee's Alice
3 - Wolfenstein
4 - Baldur's Gate
5 - Grim Fandango
İstenilen ilk 5...sonrası da benden...
------------------------
6 - Oddyworld (Umarım ismini yanlış hatırlamıyorum)
7 - Halo
8 - Fable
9 - Jade Empire
10 - Warcraft (Dota,D-Day)
11 - Starcraft
12 - Monkey Island
13 - Cod (Sadece ilki)
14 - Battlefield (1942, Vietnam ve 2 )
15 - The Path
16 - Commandos I-II
17 - Tomb Raider (İlk 4'ü fakat 3.'sü oynanış yönünden çok sıkıcı idi. Ortamları ise harika)
18 - Age of Empires (Sadece ilki)
19 - Ceasar III (Akabinde Pharoph da eklenebilir. İsimleri hep yanlış yazdım gibi geliyor ya neyse...)
20 - Diablo (Sadece ilki. Türünün en güzel örneği ikincisi için aynı hisleri beslyemedim bir türlü. Ooo fresh meat! )
21 - Simcity (Hey gidi hey bende orjinal 1,44'lük disket yuvalarına giren özel boyutlu disket hali bile vardı be. Havamı da atarım...)
22 - Fallout (Kasındığım bir yer vardı ora için çok load yaptım ama söylemem.Ne yardan geçerim ne de serden )
23 - Vampire the Masqurade (Toredor'la işler her daim kolay)
24 - Half Life
25 - Bioshock (Son zamanlarda güzel oyunlar arasında kanımca)
26 - Starwars Kotor
27 - Starwars Jedi Academy serileri
28 - Call of Juarez
29 - Desperado
30 - Neverwinter Nights
31 - Thief
32 - Quake
33 - Doom
34 - Amarican McGee's Grimm
---------------------------------
Ortamları ve geniş haritaları ile Elder Scroll serilerini de ekleyecektim ama çok buglı oyunlar. Morrowind'da bitkilerle yapılacak işlere, Oblivion'da hıza abanınca oyun 3'te biri sürede bitiyor. Düzeltmiyorlarda...
--------------------------------
Uzun oldu ama ilk 5 bile yapmak benim için mücadele oldu. Hepsini ilk 5 içine almak isterdim. Abartmayayım bir kaçı olmayabilir...
şiddet sorununu çözemiyorsa kesinlikle eksik kullandığındandır
5. sayfa (Toplam 16 sayfa) [ 153 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |