Arama sonucunda 424 uyan sonuç bulundu
Anime Manga Forum
YazarMesaj
... İnOuE OriHiMe ...Fc
harunorukia

Cevaplar: 1181
Gösterim: 95185



Forum: Fan Kulüpleri   Tarih: 25 Eyl 2014 19:00   Konu: Yanıt: ... İnOuE OriHiMe ...Fc
Ne vr ya simdi Karışık
Geri domusum burda ben allah allah yani tch hif yakiftiramadif.. Kahkaha Atıyor
Son bolum iyiydi tamam takmiyorum orihimenin elbizezini sakin Kahkaha Atıyor yani bak bu inoue die gosteriyom arkad ...



... İnOuE OriHiMe ...Fc
harunorukia

Cevaplar: 1181
Gösterim: 95185



Forum: Fan Kulüpleri   Tarih: 25 Eyl 2014 18:16   Konu: Yanıt: ... İnOuE OriHiMe ...Fc
http://i999.mangareader.net/bleach/598/bleach-5213251.jpg
Ichirukici kardisiniz is back Kahkaha Atıyor



bi bakarmisiniz:-)
harunorukia

Cevaplar: 17
Gösterim: 2685



Forum: Fan Art   Tarih: 01 Eyl 2014 16:08   Konu: Yanıt: bi bakarmisiniz:-)
Tesekkur ederim onerin icin ^_^
Oyle de ciziyorum ama hic paylasmadim İnanamıyor! :/



bi gün tite kubonun koltuğuna siz otursanız...
harunorukia

Cevaplar: 184
Gösterim: 24243



Forum: Bleach   Tarih: 12 Ağu 2014 16:48   Konu: Yanıt: bi gün tite kubonun koltuğuna siz otursanız...
Ichigo da orihieye aşıkolsun nedir ya Çok Mutlu
Imkansiz zaten Çok Mutlu
Yapacagim tek bir sey var gerisi hikaye valla
O d
Ichigo ile rukiayi kavusturmak
Hayranlık Besliyor
hitsugayanin ölmediğink aciklamak[/spo ...



En Sevdiğiniz Bleach Filmi?
harunorukia

Cevaplar: 5
Gösterim: 1220



Forum: Bleach   Tarih: 08 Ağu 2014 20:59   Konu: Yanıt: En Sevdiğiniz Bleach Filmi?
Fade to Black ve fade to Black ve fade to Black daha söze ne gerk var:)
o ichirukili sahneler ayyyyy
neyse onun dışında film iki hitsugaya başroldeydi,sonra 1 onda sennaya kayıyodu ichigo.ve i ...



Rukia Kuchiki vs. İnoue Orihime
harunorukia

Cevaplar: 121
Gösterim: 20417



Forum: Bleach   Tarih: 06 Ağu 2014 11:40   Konu: Yanıt: Rukia Kuchiki vs. İnoue Orihime
Uzgunum hime san Hüzünlü ama goğuslerinle adam öldüremezsin:(
bakınız bleach 570 daha söze ne gerek?
orihime ağlayarak sel içinde bırakırsa belki rukiayı anca:/
bide orihine ichigoyu ayartır ...



Son Harften Anime Türetme
harunorukia

Cevaplar: 789
Gösterim: 36372



Forum: Forum Oyunları   Tarih: 27 Tem 2014 21:25   Konu: Yanıt: Son Harften Anime Türetme
Naruto diyicektim de demiyim Kahkaha Atıyor
Noragami Gülücük Dağıtıyor



Zümrüd'ün çizdikleri!!!
harunorukia

Cevaplar: 165
Gösterim: 19310



Forum: Fan Art   Tarih: 26 Tem 2014 23:29   Konu: Yanıt: Kimsenin bakmadığı ıssız başlığımdan selamlar
Bence dijital çizdiğin de çok hoş.
avril gerçek gibi olmuş yav. :oops:eline sağlık hepsi vok güzel olmuş.



bi bakarmisiniz:-)
harunorukia

Cevaplar: 17
Gösterim: 2685



Forum: Fan Art   Tarih: 24 Tem 2014 3:30   Konu: Yanıt: bi bakarmisiniz:-)
Tesekkur ederim Utandım Utandım Utandım utandim.neyse Ramazanda aclkk sebebi ile cizemedim bisey.en kisa zaman da cizip atcam^_^ Şık



Bleach 590
harunorukia

Cevaplar: 3
Gösterim: 667



Forum: Manga (Tartışma)   Tarih: 24 Tem 2014 0:18   Konu: Yanıt: Bleach 590
Nereye atsam dedim
http://www.anime.web.tr/upload/1407/img20140723153704.jpg
Quincy san ben ulqiyi de istiyodum:(
Belki daha gelir arkadan grimm filan gelmeli onlar.olmadi hele su kenardaki guzell ...



 
1. sayfa (Toplam 43 sayfa) Sayfaya git: 1, 2, 3 ... 41, 42, 43, Sonraki
Tüm zamanlar GMT + 3 Saat