Gantz
Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, Sonraki

Anime Manga Forum -> Anime -> Anime Serileri Genel Başlığı
 
Yazar
Mesaj
Biohazard
Mangaka
Mangaka



Yaş: 30
Kayıt: 02 Mar 2008
Mesajlar: 868
Tanıtımlar: 4
Nerden: İzmir
Teşekkür: 42

Durumu: Çevrimdışı

Biohazard
Mangaka
Gantz Konu: Yanıt: Gantz
Alıntıyla Cevap Gönder
Vasat bir anime. (Mangasını okuyanlar ne demek istediğimi anlayacaklardır.)

Aşırı hentai'ye kaçan sahneler var.Yapımcısı da zaten hentai mi ne yapıyormuş XD Zaten şiddet yüzünden +16 sınırı konulmuştu, şimdi cinsellik öğeleri yüzünden +18 oldu. Sonu iğrençti. Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Mangasını okuyun daha iyi. 24 bölümde mi ne bitiriyorlar ve o kadar iğrenç bitiyor kii... Animeye resmen küfrediyorsunuz Çok Mutlu

Zaten animenin tek kurtaran yanı: Hikayesinin güzel olması. Mantık olarak benim çok hoşuma gitti.

Spoiler:



Spoiler:
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder MSN Messenger Anime Listesi  
21 Oca 2009 0:29
gokcevil
Otaku (Level 3)
Otaku (Level 3)



Yaş: 29
Kayıt: 27 Ağu 2008
Mesajlar: 198
Cinsiyet: Kız
Teşekkür: 8

Durumu: Çevrimdışı

gokcevil
Otaku (Level 3)
Gantz Konu: Yanıt: Gantz
Alıntıyla Cevap Gönder
son iki aydir izledigim animeler arasinda bi bundan keyif aldim. evt su hentai konusu benide biraz sııkmııyo degil. ama diger sahneler (organlarin parcalanmasi vs) cok hosuma gitti. izliorum. sayenizde sonundan bsi ummuorum ama bakalim bi Çok Mutlu

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et  
21 Oca 2009 0:45
Daphne4
Mangaka
Mangaka



Kayıt: 09 Arl 2007
Mesajlar: 665
Cinsiyet: Kız
Nerden: Istanbul,Turkiye
Teşekkür: 9

Durumu: Çevrimdışı

Daphne4
Mangaka
Gantz Konu: Yanıt: Gantz
Alıntıyla Cevap Gönder
Ya sonucta her anime mangasına gore kotu ve Gantz da bunun en acı orneklerinden biri ama sonu sacma olsa ve devamı gelmese de bu Gonzo nun sucu animenin diil... Bence en iyisi once animesini izleyip sonra mangasını okumak,animesi de izlemeye deger bence




Spoiler:
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder MSN Messenger  
21 Oca 2009 16:36
gokcevil
Otaku (Level 3)
Otaku (Level 3)



Yaş: 29
Kayıt: 27 Ağu 2008
Mesajlar: 198
Cinsiyet: Kız
Teşekkür: 8

Durumu: Çevrimdışı

gokcevil
Otaku (Level 3)
Gantz Konu: Yanıt: Gantz
Alıntıyla Cevap Gönder
4 bolum bitti ve bayagida hosuma gitti Çok Mutlu

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et  
21 Oca 2009 16:56
Daphne4
Mangaka
Mangaka



Kayıt: 09 Arl 2007
Mesajlar: 665
Cinsiyet: Kız
Nerden: Istanbul,Turkiye
Teşekkür: 9

Durumu: Çevrimdışı

Daphne4
Mangaka
Gantz Konu: Yanıt: Gantz
Alıntıyla Cevap Gönder
Daha sonra daha iyi olucak aksiyon acısından Dil Çıkartıyor Hele Kei karakteri baya bi degsicek Dil Çıkartıyor Ama sonu cok sacma nedeni de devam etmiycegi icin manganın yarısında animenin bitmesi




Spoiler:
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder MSN Messenger  
21 Oca 2009 22:52
gokcevil
Otaku (Level 3)
Otaku (Level 3)



Yaş: 29
Kayıt: 27 Ağu 2008
Mesajlar: 198
Cinsiyet: Kız
Teşekkür: 8

Durumu: Çevrimdışı

gokcevil
Otaku (Level 3)
Gantz Konu: Yanıt: Gantz
Alıntıyla Cevap Gönder
5i anca bitirebildim zman bulupta. hala dograyamadilar birilerini. girisi ne guzeldi ya soganli soganli.. aksiyon devam etcekse super Çok Mutlu

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et  
21 Oca 2009 23:12
Schizophrenic
Misafir

Avatar





Avatar
Schizophrenic
Misafir
Gantz Konu: Yanıt: Gantz
Alıntıyla Cevap Gönder
10-20 arası aksiyon hiç bitmiyo diyebilirim ^^ en sevdiğim animelerden birisidir. onun gibi başka bi anime daha göremedim ^^

En Yukarı Git
 
21 Oca 2009 23:16
gokcevil
Otaku (Level 3)
Otaku (Level 3)



Yaş: 29
Kayıt: 27 Ağu 2008
Mesajlar: 198
Cinsiyet: Kız
Teşekkür: 8

Durumu: Çevrimdışı

gokcevil
Otaku (Level 3)
Gantz Konu: Yanıt: Gantz
Alıntıyla Cevap Gönder
son 6 bolumde anime durgunlasiyomu ? İnanamıyor!

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et  
21 Oca 2009 23:22
Schizophrenic
Misafir

Avatar





Avatar
Schizophrenic
Misafir
Gantz Konu: Yanıt: Gantz
Alıntıyla Cevap Gönder
biraz öyle denebilir ^^

En Yukarı Git
 
21 Oca 2009 23:54
gokcevil
Otaku (Level 3)
Otaku (Level 3)



Yaş: 29
Kayıt: 27 Ağu 2008
Mesajlar: 198
Cinsiyet: Kız
Teşekkür: 8

Durumu: Çevrimdışı

gokcevil
Otaku (Level 3)
Gantz Konu: Yanıt: Gantz
Alıntıyla Cevap Gönder
ewt.. yeni bi hayal kirikligi daha Çok Mutlu

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et  
22 Oca 2009 0:11
 
Yeni başlık gönder   Başlığa cevap gönder Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, Sonraki
2. sayfa (Toplam 9 sayfa) [ 82 mesaj ]  

 
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız