Düşüncelerini Paylaş
Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3 ... 746, 747, 748 ... 763, 764, 765, Sonraki

Anime Manga Forum -> Konu Dışı
 
Yazar
Mesaj
-erzascarlet-
Grafik Ustası



Yaş: 23
Kayıt: 16 Nis 2011
Mesajlar: 1,635
Teşekkür: 1825
Uyarı: 1

Durumu: Çevrimdışı

-erzascarlet-
Grafik Ustası
Düşüncelerini Paylaş Konu: Yanıt: Düşüncelerini Paylaş
Alıntıyla Cevap Gönder
Trapspringer yazmış:
-erzascarlet- yazmış:
Trapspringer yazmış:
-erzascarlet- yazmış:
Trapspringer yazmış:
Selamlar, nasıl geçiyor günler :')


Kendimi kesmek isterken muhallebi yaparak. Senin?

Ahaha, ben mutfaktan uzak durmaya çalışıyorum ya son aylarda çok kilo aldım zaten, şimdi şu günlerde sararsam bu işlere geri dönülmez bir noktaya gidebilir. Youtube falan düşüyorum veya film, dizi, müzik... Son aylarda da yapacak hiçbir işim olmadığı için antremanlı girdim bu sürece evde vakit öldürebilme açısından ama çok sıkıldım artık :')


Ben de baya antremanlı girdim aslında. İş güç yok, okul iki gün falan. Ama yemek yemeyi seviyorum bir de üstüne zaten canım sıkıldığı için elde değil mutfağa girmemek. Aslında canımı sıkan evden çıkmamak değil , bunun zorunluluğu (3 haftadır iki kere markete gittim). Normalde boş zamanım olsa izleyeceğim şeyleri de izleyesim gelmiyo. Uyan yemek ye , sosyal medya , yemek ye , uyu takiliyorum böyle.

Sıkıntıdan One piece in güncel bölümlerini biriktiriyorum ki birkaç bölüm artsın tadı ağzımda kalmadan okuyayım diye. Okuduğum kitabı da yarim bıraktım. Çünkü kitap ölüm hakkında ve içimi dağladı falan.

Inş herkes eskileri düşünüp de uğrar buralara da iki lafın belini kırarız Çok Mutlu

Ben de okulu bitirip işsizler ordusuna katıldım, yatıyordum birkaç aydır zaten. Artık iyice sıkıntı gelmişti, işe girmeye motiveydim ki bu çıktı bi de.

One Piece oku ya muhabbetini çeviririz, korsanfan'dan banlandım zaten geçen gün :'). Animesine bakındım son bölümlere bu arada, çizimleri fena değil wano bölümlerinin. Aynen kitap konusunda öyle ya, ben de bir kitap okuyordum baktım iç sıkıcı, devam etmeyeyim bari dedim, bugünlerde gerek yok :d.


Okudum dün son üç bölümü, savaş sahnelerine geldik nihayet. Luffy, law ve kid birleşmiş ; tayfanın yüzünü tekrar görmüşüz çok şükür bir de zoroxrobin olsa tadından yenmez.

Ben sadece One piece'i değil 1-2 yıldır sadece Netfilx'deki Kakkegurui dışında anime izlemedim sanırım. Güzel bir anime çıktıysa izleyebilirim şu aralar ama manga okumak öncelikli tercihim. Yakusoku no neverland'ı okuyodum çıktığından beri ama ana karakter beni çok sinir ettiği için bıraktım.Şimdi sadece Black Clover ve One Piece i okuyorum.


En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
06 Nis 2020 14:47
Trapspringer
Mangaka
Mangaka



Yaş: 27
Kayıt: 21 Hzr 2011
Mesajlar: 1,296
Tanıtımlar: 1
Favori Anime & Manga: One Piece, Hajime no Ippo
Cinsiyet: Erkek
Teşekkür: 1931

Durumu: Çevrimdışı

Trapspringer
Mangaka
Düşüncelerini Paylaş Konu: Yanıt: Düşüncelerini Paylaş
Alıntıyla Cevap Gönder
-erzascarlet- yazmış:
Okudum dün son üç bölümü, savaş sahnelerine geldik nihayet. Luffy, law ve kid birleşmiş ; tayfanın yüzünü tekrar görmüşüz çok şükür bir de zoroxrobin olsa tadından yenmez.

Ben sadece One piece'i değil 1-2 yıldır sadece Netfilx'deki Kakkegurui dışında anime izlemedim sanırım. Güzel bir anime çıktıysa izleyebilirim şu aralar ama manga okumak öncelikli tercihim. Yakusoku no neverland'ı okuyodum çıktığından beri ama ana karakter beni çok sinir ettiği için bıraktım.Şimdi sadece Black Clover ve One Piece i okuyorum.

Ben Franky-Robinciydim ya Çok Mutlu. Son bölümde de o kadar kişi bir çocuğa sahip çıkamadı ya... One Piece birikmiyor zaten ya, bir ay okumuyorsun, sonra bakıyorsun 2 sayı birikmiş :/.

Benim de izlediğim anime yok ya, Assassination Classroom'a bakıyordum bir iki ay önce, ona devam edeceğim herhalde. Netflix'in Castlevania'ya bakacağım bi de. Manga da OP harici yok okuduğum, bir iki tane başlamayı düşündüğüm var ama, Amerikan çizgi roman okuyorum son zamanlarda daha çok. Tavsiyeye açığım; özellikle şöyle çizimleri iyi, aksiyonu bol anime önerisi varsa.

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger Anime Listesi  
06 Nis 2020 22:51
-erzascarlet-
Grafik Ustası



Yaş: 23
Kayıt: 16 Nis 2011
Mesajlar: 1,635
Teşekkür: 1825
Uyarı: 1

Durumu: Çevrimdışı

-erzascarlet-
Grafik Ustası
Düşüncelerini Paylaş Konu: Yanıt: Düşüncelerini Paylaş
Alıntıyla Cevap Gönder
Trapspringer yazmış:
-erzascarlet- yazmış:
Okudum dün son üç bölümü, savaş sahnelerine geldik nihayet. Luffy, law ve kid birleşmiş ; tayfanın yüzünü tekrar görmüşüz çok şükür bir de zoroxrobin olsa tadından yenmez.

Ben sadece One piece'i değil 1-2 yıldır sadece Netfilx'deki Kakkegurui dışında anime izlemedim sanırım. Güzel bir anime çıktıysa izleyebilirim şu aralar ama manga okumak öncelikli tercihim. Yakusoku no neverland'ı okuyodum çıktığından beri ama ana karakter beni çok sinir ettiği için bıraktım.Şimdi sadece Black Clover ve One Piece i okuyorum.

Ben Franky-Robinciydim ya Çok Mutlu. Son bölümde de o kadar kişi bir çocuğa sahip çıkamadı ya... One Piece birikmiyor zaten ya, bir ay okumuyorsun, sonra bakıyorsun 2 sayı birikmiş :/.

Benim de izlediğim anime yok ya, Assassination Classroom'a bakıyordum bir iki ay önce, ona devam edeceğim herhalde. Netflix'in Castlevania'ya bakacağım bi de. Manga da OP harici yok okuduğum, bir iki tane başlamayı düşündüğüm var ama, Amerikan çizgi roman okuyorum son zamanlarda daha çok. Tavsiyeye açığım; özellikle şöyle çizimleri iyi, aksiyonu bol anime önerisi varsa.


Gördüm imzanda o yüzden özellikle yazdım, tarafımız belli olsun bdgsghk (geçmiş zaman ekiyle yazdığın için seni de bizden yapabiliriz asgjjd) . Ay gerçekten öyle ben de uyuz oldum o kısma. Birbirinize ağlayıp ben şöyleydim a sen de boyle miydin i bırakın çocuk ölücek(gerçi ölmez de). Zaten ayda 1 hafta yok bir de üstüne ya tatil olur ya başka bir şey yüzünden ertelenir , içimdeki heyecan sönüyo gelene kadar sağolsunlar.

Castlevania'yi fazla övüyorlar sosyal medyada ordan gördüm ama ben klasik drakula hikayesinin anime versiyonu olur diye düşünmüştüm. Muhtemelen netflix konusunu farklilastirmistir ya da animasyon fazla iyidir. Yine de hala yükselmiş değilim. Sen izlersen eğer izlenir mi izlenmez mi yazarsan sevinirim. Assassination classroom güzeldi (avatarimdan da anlayacağın üzerine sevmistim) . Insanı her moda sokuyordu.

Ben anime ve mangalarda konusu güzel olan serileri seviyorum ama aynı zamanda insanların birbirini estetik bir şekilde kesip öldürdüğü seriler de hoşuma gidiyor ( düşünürken bu kadar garip gelmemişti bu cümle adgkc) . Insanların birbirini öldürdüğü Jormungand , Black lagoon var. Ikisi de 2 sezon ( 1 sezon 12 bölüm yanlış hatırlamıyosam) , bir gecelik güzel seriler. Gangsta ve dogs:bullet&carnage adında iki mangada yine şiddet içerikli mangası daha iyi olan iki seri. Yine black lagoon un devamı mangada var ama gangsta , dogs ve black lagoon malesef yarim kalmış mangalar bu beni üzüyo. Bu üçünü okuduktan ya da izledikten sonra Jormungand i izle çünkü gerizekalı bir karakter var bir süre sonra sinir bozuyo Şaşırmış Durumda

Kanaat önderiymiş gibi çok konuştum ama kusura bakma lütfen Şaşırmış Durumda


En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
07 Nis 2020 0:04
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): Trapspringer

Trapspringer
Mangaka
Mangaka



Yaş: 27
Kayıt: 21 Hzr 2011
Mesajlar: 1,296
Tanıtımlar: 1
Favori Anime & Manga: One Piece, Hajime no Ippo
Cinsiyet: Erkek
Teşekkür: 1931

Durumu: Çevrimdışı

Trapspringer
Mangaka
Düşüncelerini Paylaş Konu: Yanıt: Düşüncelerini Paylaş
Alıntıyla Cevap Gönder
-erzascarlet- yazmış:
Trapspringer yazmış:
-erzascarlet- yazmış:
Okudum dün son üç bölümü, savaş sahnelerine geldik nihayet. Luffy, law ve kid birleşmiş ; tayfanın yüzünü tekrar görmüşüz çok şükür bir de zoroxrobin olsa tadından yenmez.

Ben sadece One piece'i değil 1-2 yıldır sadece Netfilx'deki Kakkegurui dışında anime izlemedim sanırım. Güzel bir anime çıktıysa izleyebilirim şu aralar ama manga okumak öncelikli tercihim. Yakusoku no neverland'ı okuyodum çıktığından beri ama ana karakter beni çok sinir ettiği için bıraktım.Şimdi sadece Black Clover ve One Piece i okuyorum.

Ben Franky-Robinciydim ya Çok Mutlu. Son bölümde de o kadar kişi bir çocuğa sahip çıkamadı ya... One Piece birikmiyor zaten ya, bir ay okumuyorsun, sonra bakıyorsun 2 sayı birikmiş :/.

Benim de izlediğim anime yok ya, Assassination Classroom'a bakıyordum bir iki ay önce, ona devam edeceğim herhalde. Netflix'in Castlevania'ya bakacağım bi de. Manga da OP harici yok okuduğum, bir iki tane başlamayı düşündüğüm var ama, Amerikan çizgi roman okuyorum son zamanlarda daha çok. Tavsiyeye açığım; özellikle şöyle çizimleri iyi, aksiyonu bol anime önerisi varsa.


Gördüm imzanda o yüzden özellikle yazdım, tarafımız belli olsun bdgsghk (geçmiş zaman ekiyle yazdığın için seni de bizden yapabiliriz asgjjd) . Ay gerçekten öyle ben de uyuz oldum o kısma. Birbirinize ağlayıp ben şöyleydim a sen de boyle miydin i bırakın çocuk ölücek(gerçi ölmez de). Zaten ayda 1 hafta yok bir de üstüne ya tatil olur ya başka bir şey yüzünden ertelenir , içimdeki heyecan sönüyo gelene kadar sağolsunlar.

Castlevania'yi fazla övüyorlar sosyal medyada ordan gördüm ama ben klasik drakula hikayesinin anime versiyonu olur diye düşünmüştüm. Muhtemelen netflix konusunu farklilastirmistir ya da animasyon fazla iyidir. Yine de hala yükselmiş değilim. Sen izlersen eğer izlenir mi izlenmez mi yazarsan sevinirim. Assassination classroom güzeldi (avatarimdan da anlayacağın üzerine sevmistim) . Insanı her moda sokuyordu.

Ben anime ve mangalarda konusu güzel olan serileri seviyorum ama aynı zamanda insanların birbirini estetik bir şekilde kesip öldürdüğü seriler de hoşuma gidiyor ( düşünürken bu kadar garip gelmemişti bu cümle adgkc) . Insanların birbirini öldürdüğü Jormungand , Black lagoon var. Ikisi de 2 sezon ( 1 sezon 12 bölüm yanlış hatırlamıyosam) , bir gecelik güzel seriler. Gangsta ve dogs:bullet&carnage adında iki mangada yine şiddet içerikli mangası daha iyi olan iki seri. Yine black lagoon un devamı mangada var ama gangsta , dogs ve black lagoon malesef yarim kalmış mangalar bu beni üzüyo. Bu üçünü okuduktan ya da izledikten sonra Jormungand i izle çünkü gerizekalı bir karakter var bir süre sonra sinir bozuyo Şaşırmış Durumda

Kanaat önderiymiş gibi çok konuştum ama kusura bakma lütfen Şaşırmış Durumda

Ahaha, teşekkür ederim.

Sen yazınca fark ettim imzamda Franky-Robin fan club bağlantısı olduğunu, vay be Çok Mutlu. Castlevania bir video oyunu serisinden uyarlama, hatta yanılmıyorsam frp evreni bile olabilir. O yüzden beklentim var biraz, bakalım. Demon Slayer bir animeye denk geldim geçenlerde de, bir iki ay önce yayınlanmış, çizimleri fazla iyi duruyor, ona bakmak istiyorum bi de. Dogs'u okumuştum ya, güzeldi ama yarıda kesiliyordu evet, baya canımı sıkmıştı o durum.

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger Anime Listesi  
07 Nis 2020 0:33
-erzascarlet-
Grafik Ustası



Yaş: 23
Kayıt: 16 Nis 2011
Mesajlar: 1,635
Teşekkür: 1825
Uyarı: 1

Durumu: Çevrimdışı

-erzascarlet-
Grafik Ustası
Düşüncelerini Paylaş Konu: Yanıt: Düşüncelerini Paylaş
Alıntıyla Cevap Gönder
@trap oyun kültürüm neredeyse sıfır olduğu için bilmemem normal sanırım asfhd tek oynadığım oyun sims bir de bu aralar belediyecilik yapayım diye cities skylines oynamıştım ama halkım aç susuz kalınca dertsiz başıma dert aldım diye bıraktım.

Bahsettiğin seri sanırım kimetsu no yaiba eğer doğru hatırlıyorsam. Mangasina başladım konusu sarmadı beni pek ama animesinin çizimleri ve savaş sahneleri baya güzel (opening de lisa dandi heralde) .


En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
07 Nis 2020 0:51
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): Trapspringer

Lost Control
Yönetici



Yaş: 29
Kayıt: 04 Ekm 2010
Mesajlar: 3,600
Tanıtımlar: 9
Cinsiyet: Erkek
Teşekkür: 1898

Durumu: Çevrimdışı

Lost Control
Yönetici
Düşüncelerini Paylaş Konu: Yanıt: Düşüncelerini Paylaş
Alıntıyla Cevap Gönder
Evet gençler sizinle gurur duyuyorum. Gelin yazın, çizin, konuşun, istediğiniz kadar alıntılayın. Yasak yok, ban yok. Devam Çok Mutlu


Ayrıca;


Oyun severler için de, bannerlord çıktı. Torrent den indirmek isteyen var ise link verebilirim.

Gene aynı şekilde bu aralar bir çok paralı oyun ücretsiz yayınlanıyor. Geçen word war z yayınlandı iyi ki almışım. Arkadaşlarla atıyoruz, günlük bin ile iki bin arası zombi öldürüyoruz iyi geliyor. Çok Mutlu

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et Anime Listesi  
07 Nis 2020 17:37
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): Ichimi

cleric
Mangaka
Mangaka



Yaş: 29
Kayıt: 06 Nis 2009
Mesajlar: 3,122
Favori Anime & Manga: Bleach
Cinsiyet: Erkek
Nerden: 8. division center
Teşekkür: 997

Durumu: Çevrimdışı

cleric
Mangaka
Düşüncelerini Paylaş Konu: Yanıt: Düşüncelerini Paylaş
Alıntıyla Cevap Gönder
Bannerlordu denedim çok güzel olmuş, ama beklentimin yüzde 60ını falan karşıladı, lotr veya got modu ve ekstra politika modlari gelistirildiginde inanılmaz bir oyun olacaktır kesinlikle

14 sene aradan sonra Knight Online başladım arkadaşlarımin zorlamasıyla kendimden utaniyorum Hüzünlü , işin kötü tarafı ilk günkü heyecanla oynuyorum Çok Mutlu

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder MSN Messenger  
07 Nis 2020 19:17
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): Lost Control

Merue
Mangaka
Mangaka



Yaş: 28
Kayıt: 12 Eyl 2009
Mesajlar: 1,218
Favori Anime & Manga: Haikyuu, Gintama, Berserk, Psycho-Pass
Nerden: 1stanbul
Teşekkür: 1539

Durumu: Çevrimdışı

Merue
Mangaka
Düşüncelerini Paylaş Konu: Yanıt: Düşüncelerini Paylaş
Alıntıyla Cevap Gönder
off bi an nedense girmek geldi aklıma, eski günler ne iyiydi artık aynı ortam yok ne yazık ki Hüzünlü

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Anime Listesi  
07 Nis 2020 19:39
Bu mesaja teşekkür edenler (3 kişi): Desdemona, Lost Control, SanJi

Ichimi
Gönüllerin Mangakası



Yaş: 23
Kayıt: 03 Eyl 2014
Mesajlar: 402
Teşekkür: 308

Durumu: Çevrimdışı

Ichimi
Gönüllerin Mangakası
Düşüncelerini Paylaş Konu: Yanıt: Düşüncelerini Paylaş
Alıntıyla Cevap Gönder
ben her gün dua ediyorum şuraya bir iki kişi daha gelsin, forum bi nebze olsun canlansın diye bir iki kabul oluyor sanırım her gün eskilerden birer ikişer çıkıp geliyorlar Çok Mutlu
2 tane çok iyi dost edindim buradan ama bir şekilde yollarımız ayrıldı her gün gelip bakıyorum geldiler mi attığım mesajları gördüler mi diye Şaşırmış Durumda
Monkey d garp ve Lightray keşke foruma dönseniz be ne güzel olurdu inanki forum günlerdir etmediğim dua kalmadı resmen Çok Mutlu

...
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
08 Nis 2020 2:26
Bu mesaja teşekkür edenler (2 kişi): Merue, SanJi

SanJi
Yönetici



Yaş: 17
Kayıt: 16 May 2008
Mesajlar: 4,694
Tanıtımlar: 7
Favori Anime & Manga: One Piece, Slam Dunk, Great Teacher Onizuka, Kyou Kara Ore Wa!!
Nerden: All Blue
Teşekkür: 4068

Durumu: Çevrimdışı

SanJi
Yönetici
Düşüncelerini Paylaş Konu: Yanıt: Düşüncelerini Paylaş
Alıntıyla Cevap Gönder
Karantina vesilesiyle eski topraklar damlamaya başladı Çok Mutlu Gelin benim yalnızlığıma ortak olun Çiçek Veriyor.. İçelim Eğlenelim

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et Anime Listesi  
08 Nis 2020 13:03
Bu mesaja teşekkür edenler (6 kişi): vivi, Monkey D. Garp, Desdemona, fawn, Ichimi, Trapspringer

 
Yeni başlık gönder   Başlığa cevap gönder Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3 ... 746, 747, 748 ... 763, 764, 765, Sonraki
747. sayfa (Toplam 765 sayfa) [ 7646 mesaj ]  

 
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız