Top 5 Drama Sayfaya git: 1, 2, Sonraki |
Yazar
Mesaj
aslında ilk 10 yapsan daha iyi olurdu listem birazcık geniş olduğu için ilk 5i seçmem zor ama tabiki vazgeçemeyeceğim dramalar var! aslında izlediğim dramaların çocuğunu çok beğenmişimdir!
1-Ichi Ritoru no Namida
2-Hana Yori Dango
3-Hanazakari no kimitachi e
4-Goong
5-.Full House ve My Girl arasında kaldım ama Full House
Aslında bu ilk beş benim için her gün değişiyor! Eski dramaları özlüyorum~~
1-Ichi Ritoru no Namida
2-Hana Yori Dango
3-Hanazakari no kimitachi e
4-Goong
5-.Full House ve My Girl arasında kaldım ama Full House
Aslında bu ilk beş benim için her gün değişiyor! Eski dramaları özlüyorum~~
J-drama:
1- ichi rittoru no namida (English: One Litre of Tears)
=> Müzikleri, hikayesi herşeyi mükemmel bi dram. ağlamak için birebir. gerçek bir hikayeden alıntıdır.
2- kokuhaku
=> yok böyle film, yok böyle kurgu
3- densha otoko
=> Bir otakunun trende karşılaştığı güzel bi kıza aşık olmasıyla başlayan bi hikaye. gerçek bir hikayeden alıntıdır
4- gantz
=> animesi kadar iyi değil ama izlenebilir yani.
5- boku wa imouto ni koi wo suru
=> öylesine yazdım bunu kötü değildir ama animesi daha güzel sanki (=
K-Drama
1- Iris
=> Aksiyon ve romantizm dolu, biraz siyasi bi dizi. ama muhteşemdir. herkese öneririm.
2- nae meori sogui jiugae (English: A Moment to Remember)
=> Hiç açıklama yapmaya gerek yok, izlediğim en iyi dramdır. herkes ağlar bunda
3- The Classic
=> İşleniş/kurgu bakımından çok iyi, her anlamda başarılı bi film.
4- Athena
=> İris gibi bişey.
5- choneungryeokja (English: Psychic)
=> Enes Kaya adlı türkün oynadığı bi film. valla ben sadece Enes Kaya oynuyo diye izlemiştim. ama güzeldi. psişik bişe işte
Benim top 5'lerim ve kendimce yorumlarım bunlar.
1- ichi rittoru no namida (English: One Litre of Tears)
=> Müzikleri, hikayesi herşeyi mükemmel bi dram. ağlamak için birebir. gerçek bir hikayeden alıntıdır.
2- kokuhaku
=> yok böyle film, yok böyle kurgu
3- densha otoko
=> Bir otakunun trende karşılaştığı güzel bi kıza aşık olmasıyla başlayan bi hikaye. gerçek bir hikayeden alıntıdır
4- gantz
=> animesi kadar iyi değil ama izlenebilir yani.
5- boku wa imouto ni koi wo suru
=> öylesine yazdım bunu kötü değildir ama animesi daha güzel sanki (=
K-Drama
1- Iris
=> Aksiyon ve romantizm dolu, biraz siyasi bi dizi. ama muhteşemdir. herkese öneririm.
2- nae meori sogui jiugae (English: A Moment to Remember)
=> Hiç açıklama yapmaya gerek yok, izlediğim en iyi dramdır. herkes ağlar bunda
3- The Classic
=> İşleniş/kurgu bakımından çok iyi, her anlamda başarılı bi film.
4- Athena
=> İris gibi bişey.
5- choneungryeokja (English: Psychic)
=> Enes Kaya adlı türkün oynadığı bi film. valla ben sadece Enes Kaya oynuyo diye izlemiştim. ama güzeldi. psişik bişe işte
Benim top 5'lerim ve kendimce yorumlarım bunlar.
1. sayfa (Toplam 2 sayfa) [ 11 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |