Dota 2 Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 33, 34, 35, Sonraki |
Yazar
Mesaj
eklesene o zaman bir sürü faust çıktı hangisisin bilmiyorum
Faust sen değil miydin Tinker kötü mid herosu diyen? Herkese karşı ezilir diyen
@Turgon
Baştan not: Dota'da nerf her zaman pro scene'de ne olduğuna göre gelir, yoksa pubda Tinker'i Bloodseeker alıp da ezersin hala ya da pudge ile hayata küstürürsün, zaten pub pubdur Proların "metası"nda şu an Tinker OP kalıyor.
Eskiden gerek oyunun metası daha farklı olduğu için Tinker "dengeliydi". Şu an hem belli heroların nerflenmesi, hem de belli heroların bufflanması ile Tinker kendine yer buldu. Örneğin eskiden Jakiro ile oyun başı Tinker'a tek başına midde ganke gidilebiliniyordu, ancak Jak'a gelen nerf onun picklenmesine engel teşkil ettiğinden bu taktik çöp oldu. Bu tarz değişimler her patchde veya taktik değişiminde oluyor, örneğin bundan bir sene önce benim Naga'ya radi çıktığım için küfür yemişliğim var. Tamamen TI4'te yapılan olayın aynısını yapıp oyunu da almıştım ancak eğer oyun CM olsaydı kesinlikle bu taktiğim patlardı çünkü o dönemin en popüler picki LD'ydi ve tek başına bir yerden yarıp oyunu bitiriyordu.
Tinker'ı OP yapan faktörler:
1)6.81'de diğer herolara gelen yığınla nerf.
2)6.80'de diğer herolara gelen yığınla nerf.
3)Tinker'ın sinerjisi olan herolara gelen bufflar ve Skywrath Mage'nin oyuna eklenmesi.
4)Ratdota metasının altın çağını yaşaması ve tüm stratejilerin bu yönde dönmesi, Tinker'ın zayıf olduğu Gank'n Spank ve Deathball taktiklerinin rafa kalkması.
5)Saniye başı gelen goldun ve experience alanı ile exp gelişinin değişmesi. (Örneğin eskiden Tinker'in çok sevdiği Tide'yi offlane gönderseniz de etkisiz kalırdı, şimdi 6 level ve blink ile gezip utanmadan refresh de bitirebiliyor. Ayrıca Travel bitirme süresi de düştü.)
6)6.81'de roketlere gelen buff. Ethereal combosunun vurduğu hasarı arttırması, Ghost Scepter ile Tinker'dan kaçma imkanının kalmaması-eskiden roketler vurmazdı dolayısıyla kombodan sağ çıkan hero GS basıp teleport atardı ya da kaçardı-.
6.81'de "Garanti win" getirmesinin sebebi:
Oyun başı: Farmda sıkıntı çekmiyor çünkü gankleyecek hero az. CM'de Pudge seçilmeyeceğine göre midde toplu gank ile kesilmesi gerekiyor, farm için genellikle seçildiği zaman Radiant tarafında olduğundan Ancient stackliyor. GPS'ye gelen buff sayesinde pek de iyi olmayan bir early game'e rağmen ölmediği sürece Travel bitirebiliyor.
Oyun ortası: Travel ile kule ittirmece, burada denge sorunu yok.
Oyun sonu: Normalde diğer push heroları ya çaptan düşer, ya da çaplarını aşarlar. Ancak çap aşanlar ya Meepo gibi aşırı zor ya da Lone Druid gibi "cezalandırıcı faktör"(Ör: Ayının Goldu) sahibi herolardır. Bunlar genellikle early gamede de sıkıntı çekerler. Tinker ise garip bir şekilde burada da parlıyor.
Tinker her dakikada güçlü ve CM'de "counterpicki" zor. Benzer bir sıkıntıyı yaşatan Batrider'ın başına gelenler düşünüldüğünde ya nerf gelecek ya da başka bir hero bufflanacak.
Baştan not: Dota'da nerf her zaman pro scene'de ne olduğuna göre gelir, yoksa pubda Tinker'i Bloodseeker alıp da ezersin hala ya da pudge ile hayata küstürürsün, zaten pub pubdur Proların "metası"nda şu an Tinker OP kalıyor.
Eskiden gerek oyunun metası daha farklı olduğu için Tinker "dengeliydi". Şu an hem belli heroların nerflenmesi, hem de belli heroların bufflanması ile Tinker kendine yer buldu. Örneğin eskiden Jakiro ile oyun başı Tinker'a tek başına midde ganke gidilebiliniyordu, ancak Jak'a gelen nerf onun picklenmesine engel teşkil ettiğinden bu taktik çöp oldu. Bu tarz değişimler her patchde veya taktik değişiminde oluyor, örneğin bundan bir sene önce benim Naga'ya radi çıktığım için küfür yemişliğim var. Tamamen TI4'te yapılan olayın aynısını yapıp oyunu da almıştım ancak eğer oyun CM olsaydı kesinlikle bu taktiğim patlardı çünkü o dönemin en popüler picki LD'ydi ve tek başına bir yerden yarıp oyunu bitiriyordu.
Tinker'ı OP yapan faktörler:
1)6.81'de diğer herolara gelen yığınla nerf.
2)6.80'de diğer herolara gelen yığınla nerf.
3)Tinker'ın sinerjisi olan herolara gelen bufflar ve Skywrath Mage'nin oyuna eklenmesi.
4)Ratdota metasının altın çağını yaşaması ve tüm stratejilerin bu yönde dönmesi, Tinker'ın zayıf olduğu Gank'n Spank ve Deathball taktiklerinin rafa kalkması.
5)Saniye başı gelen goldun ve experience alanı ile exp gelişinin değişmesi. (Örneğin eskiden Tinker'in çok sevdiği Tide'yi offlane gönderseniz de etkisiz kalırdı, şimdi 6 level ve blink ile gezip utanmadan refresh de bitirebiliyor. Ayrıca Travel bitirme süresi de düştü.)
6)6.81'de roketlere gelen buff. Ethereal combosunun vurduğu hasarı arttırması, Ghost Scepter ile Tinker'dan kaçma imkanının kalmaması-eskiden roketler vurmazdı dolayısıyla kombodan sağ çıkan hero GS basıp teleport atardı ya da kaçardı-.
6.81'de "Garanti win" getirmesinin sebebi:
Oyun başı: Farmda sıkıntı çekmiyor çünkü gankleyecek hero az. CM'de Pudge seçilmeyeceğine göre midde toplu gank ile kesilmesi gerekiyor, farm için genellikle seçildiği zaman Radiant tarafında olduğundan Ancient stackliyor. GPS'ye gelen buff sayesinde pek de iyi olmayan bir early game'e rağmen ölmediği sürece Travel bitirebiliyor.
Oyun ortası: Travel ile kule ittirmece, burada denge sorunu yok.
Oyun sonu: Normalde diğer push heroları ya çaptan düşer, ya da çaplarını aşarlar. Ancak çap aşanlar ya Meepo gibi aşırı zor ya da Lone Druid gibi "cezalandırıcı faktör"(Ör: Ayının Goldu) sahibi herolardır. Bunlar genellikle early gamede de sıkıntı çekerler. Tinker ise garip bir şekilde burada da parlıyor.
Tinker her dakikada güçlü ve CM'de "counterpicki" zor. Benzer bir sıkıntıyı yaşatan Batrider'ın başına gelenler düşünüldüğünde ya nerf gelecek ya da başka bir hero bufflanacak.
Hatunun ruh hali ; napıyorum bu nerdlerin arasında
Cevap için de teşekkürler Faust. Ciddiye almasaydın keşke bu kadar Ama Tinker pubda da eziyor her türlü. Bristlebackken oynadığım bir oyunda tek başına 30 dakika tuttu bi tanesi oyunu. Takımdaki tek stun mirana arrowdu. Allahtan oyun başı ezmiştim de takımın geri kalanı çöp kalmıştı.
Oynuyosanız beni de alın la bide. Her rolü oynuyorum. Tercihen mid,offlane ya da semisupport. Solo oynamak sıkıcı. MMR olayından da ümidimi kestim. Ya sanki bi duvar var, geçemiyosun orayı. 4870 falan yaptım. Sonra bir yenilmeye başladım kaç maç üst üste hatırlamıyorum. Çok sıkıcı bi olay. Sadece sinir bozuyor.
Cevap için de teşekkürler Faust. Ciddiye almasaydın keşke bu kadar Ama Tinker pubda da eziyor her türlü. Bristlebackken oynadığım bir oyunda tek başına 30 dakika tuttu bi tanesi oyunu. Takımdaki tek stun mirana arrowdu. Allahtan oyun başı ezmiştim de takımın geri kalanı çöp kalmıştı.
Oynuyosanız beni de alın la bide. Her rolü oynuyorum. Tercihen mid,offlane ya da semisupport. Solo oynamak sıkıcı. MMR olayından da ümidimi kestim. Ya sanki bi duvar var, geçemiyosun orayı. 4870 falan yaptım. Sonra bir yenilmeye başladım kaç maç üst üste hatırlamıyorum. Çok sıkıcı bi olay. Sadece sinir bozuyor.
yalnız morphling o tinkerı pişman eder etheral attığına
tinker mantasını da alır bkb'sini de.
permahexten cıkamama durumu ayrı bi alem zaten
tinker,naga,lycan,terror,void,tide nerflenmeli
invoker quas wex nerflenmeli.önüne gelen invoker üstadı oldu
void'i kesmek için 3 adam lazım minimum.space created.kesmesen basına bela olacak
tide asırı güclü,naparsan yap kesemiyosun,çok hasar görüyosun.bıktım usandım bunlardan ya
permahexten cıkamama durumu ayrı bi alem zaten
tinker,naga,lycan,terror,void,tide nerflenmeli
invoker quas wex nerflenmeli.önüne gelen invoker üstadı oldu
void'i kesmek için 3 adam lazım minimum.space created.kesmesen basına bela olacak
tide asırı güclü,naparsan yap kesemiyosun,çok hasar görüyosun.bıktım usandım bunlardan ya
direncefe yazmış:
quas wex, exorta göre zayıf kalıyor bence. Nerflik bi durum fazla yok. Karşına gelen her invoker exort oynamadığı için dua et bence.
Void'e cidden nerf lazım ama. Chrono'nun alanını daraltsalar yeter bana. Karşına çok iyi chrono açan biri gelince hiç bir şey yapamıyorsun oyun sonu. Tek şansın early push.
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): starbreeze
14. sayfa (Toplam 35 sayfa) [ 349 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |