Avatar: The Legend of Korra
Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11, Sonraki

Anime Manga Forum -> Müzik, Sinema, TV ve Kitap -> TV Dizi
 
Yazar
Mesaj
Hinata Rocks
Yasaklı Üye



Kayıt: 04 Nis 2012
Mesajlar: 407
Cinsiyet: Erkek
Teşekkür: 129
Uyarı: 3

Durumu: Çevrimdışı

Hinata Rocks
Yasaklı Üye
Avatar: The Legend of Korra Konu: Yanıt: Avatar: The Legend of Korra
Alıntıyla Cevap Gönder
obuzi yazmış:
Spoiler:

Spoiler:


En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
23 May 2012 16:30
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): obuzi

_Yure_
Otaku (Level 2)
Otaku (Level 2)



Yaş: 26
Kayıt: 24 Eyl 2011
Mesajlar: 69
Cinsiyet: Kız
Teşekkür: 28

Durumu: Çevrimdışı

_Yure_
Otaku (Level 2)
Avatar: The Legend of Korra Konu: Yanıt: Avatar: The Legend of Korra
Alıntıyla Cevap Gönder
Spoiler:
Şöyle bakınca herkes kötü yorum yapmış. Evet tabi ki last airbenderın yerini tutamaz ama ben beğendim. Seri ilerledikçe daha iyi olur diye düşünüyorum. Korra pek iyi dövüşemiyor kabul ama daha yeni yeni öğreniyor normal bence. Yakında avatar halinede geçer diye umuyorum zaten. Kayan Gözler Bide seride yarım bıraktıkları Zuko'nun annesine ne olduğunu öğrensek süper olur. Çok Mutlu

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
23 May 2012 18:05
Hinata Rocks
Yasaklı Üye



Kayıt: 04 Nis 2012
Mesajlar: 407
Cinsiyet: Erkek
Teşekkür: 129
Uyarı: 3

Durumu: Çevrimdışı

Hinata Rocks
Yasaklı Üye
Avatar: The Legend of Korra Konu: Yanıt: Avatar: The Legend of Korra
Alıntıyla Cevap Gönder
Eleştiriyoruz ama beğenmediğimiz için değil. Sevdiğin birinin hep daha iyi yerlerde olmasını istersin ya bizimkisi o hesap. Gülücük Dağıtıyor

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
23 May 2012 19:01
Balera Silence
Mangaka
Mangaka



Yaş: 27
Kayıt: 11 Ağu 2010
Mesajlar: 878
Favori Anime & Manga: elfen lied - soul eater - death note - code geass - bleach - FMA - katekyo hitman reborn - durarara!!!...
Teşekkür: 387

Durumu: Çevrimdışı

Balera Silence
Mangaka
Avatar: The Legend of Korra Konu: Yanıt: Avatar: The Legend of Korra
Alıntıyla Cevap Gönder
obuzi yazmış:
Spoiler:



Katara dan başından beri onu istiyorum ben onu. Ya o değil de, ben kan görmemiz gerektiğini düşünüyorum, çünkü karakterler çok ruhsuz ve pasif, atmosfer çok karanlık... Yani kurtarmıyor, böyle bir konuda özel kareografisi yapılmış aksiyon sahneleri, saatlerce kurgulanmış akıl oyunları, e tabi ki bir de Elfen kadar olmasa da kan görmemiz lazım. Anca paklar. Bu türlü çok "büyümüş de küçülmüş" kalıyor...
Sanki tarih kitaplarının biraz zeki bir çocuk tarafından yorumlanmış hali gibi... İlk seride savaşın bu şekilde yorumlanması göze batmıyor, ancak burada iyi-kötü yok, savaş yok; bi devrim ve bir ideoloji var ve bunu bir çocuğa yorumlatamazsınız, kafası basmaz, kafası basacak olana da yavan gelir.

O değil de, bu sezon yaralananların kanı vücudun dışında bükükse filan... Etkileyici olur ama Nick yapmaz. Madde


Gidiyorum. Uzun bir süre de dönmeyeceğim. Umarım özlemezsiniz. Fic ve art sayfalarımı da sildiriyorum. Ha bi de sere umarım bunu görürsün, zira gitsem de resmimi yarışmaya dahil etmeni istiyorum. Hatıra olsun.
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder MSN Messenger  
23 May 2012 19:33
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): obuzi

saim
Klanın Abisi



Yaş: 30
Kayıt: 26 Tem 2011
Mesajlar: 2,293
Cinsiyet: Erkek
Nerden: yersiz yurtsuz
Teşekkür: 1867

Durumu: Çevrimdışı

saim
Klanın Abisi
Avatar: The Legend of Korra Konu: Yanıt: Avatar: The Legend of Korra
Alıntıyla Cevap Gönder
_Yure_ yazmış:
[spoiler]Bide seride yarım bıraktıkları Zuko'nun annesine ne olduğunu öğrensek süper olur. Çok Mutlu

harbiden zukonun annesine ne oldu hep merak ettim. orayı bi aydınlatmadılar.

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
23 May 2012 22:38
obuzi
Mangaka
Mangaka



Yaş: 29
Kayıt: 28 Nis 2010
Mesajlar: 1,235
Cinsiyet: Erkek
Nerden: İzmir
Teşekkür: 343

Durumu: Çevrimdışı

obuzi
Mangaka
Avatar: The Legend of Korra Konu: Yanıt: Avatar: The Legend of Korra
Alıntıyla Cevap Gönder
Nick yapmaz, sana katılıyorum. Geçen sezon bütün savaş kansızdı göze batmıyordu çizgisi belliydi. Burda ortam dediğin gibi kasvetli. Dışarı kan bükmek, kan bükme ilk gösterildiğinde aklıma gelen ilk şeydi ama Korra serisi için bile fazla kanlı. Belki daha gölge şeklinde karartarak yapabilirler ama sanmıyorum. Neyse dediklerine harfiyen katılıyorum çok daha yetişkin işi olmuş ve dövüşlerde o denli ciddi olmalı bence. Korra'nın matara taşımama sebebide bu bence. Taşırsa acımaz chiblockersları deler geçer. Katara öldürme odaklı değildi ama Korra pek kendini tutan biri değil, amam şöyle saldırırsam ölebilir gibi bir düşüncesi yok. Yani nick tutarsız olmuş o açıdan.
Belkide eksik yanı bu, tema olarak, karakterleri olarak ve konu olarak yetişkin işi ama işlenmeye çalışan yol 12 yaş altı izleyiciler için. Yani turarsızlık belkide bizi iten? İtmek derken bayılarak izliyorumda herkeste oluşan ve tam tanımlanamayan o duygu Gülücük Dağıtıyor

Yok size imza mimza.
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
23 May 2012 23:29
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): Balera Silence

Balera Silence
Mangaka
Mangaka



Yaş: 27
Kayıt: 11 Ağu 2010
Mesajlar: 878
Favori Anime & Manga: elfen lied - soul eater - death note - code geass - bleach - FMA - katekyo hitman reborn - durarara!!!...
Teşekkür: 387

Durumu: Çevrimdışı

Balera Silence
Mangaka
Avatar: The Legend of Korra Konu: Yanıt: Avatar: The Legend of Korra
Alıntıyla Cevap Gönder
obuzi yazmış:
Nick yapmaz, sana katılıyorum. Geçen sezon bütün savaş kansızdı göze batmıyordu çizgisi belliydi. Burda ortam dediğin gibi kasvetli. Dışarı kan bükmek, kan bükme ilk gösterildiğinde aklıma gelen ilk şeydi ama Korra serisi için bile fazla kanlı. Belki daha gölge şeklinde karartarak yapabilirler ama sanmıyorum. Neyse dediklerine harfiyen katılıyorum çok daha yetişkin işi olmuş ve dövüşlerde o denli ciddi olmalı bence. Korra'nın matara taşımama sebebide bu bence. Taşırsa acımaz chiblockersları deler geçer. Katara öldürme odaklı değildi ama Korra pek kendini tutan biri değil, amam şöyle saldırırsam ölebilir gibi bir düşüncesi yok. Yani nick tutarsız olmuş o açıdan.
Belkide eksik yanı bu, tema olarak, karakterleri olarak ve konu olarak yetişkin işi ama işlenmeye çalışan yol 12 yaş altı izleyiciler için. Yani turarsızlık belkide bizi iten? İtmek derken bayılarak izliyorumda herkeste oluşan ve tam tanımlanamayan o duygu Gülücük Dağıtıyor


Noktası noktasına katılıyorum. Bu yeni seri yanlış yola saptığı için ona üzüldüğüm ama onu yine de sevdiğim akrabalarım gibi. u_u


Gidiyorum. Uzun bir süre de dönmeyeceğim. Umarım özlemezsiniz. Fic ve art sayfalarımı da sildiriyorum. Ha bi de sere umarım bunu görürsün, zira gitsem de resmimi yarışmaya dahil etmeni istiyorum. Hatıra olsun.
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder MSN Messenger  
24 May 2012 17:18
_Yure_
Otaku (Level 2)
Otaku (Level 2)



Yaş: 26
Kayıt: 24 Eyl 2011
Mesajlar: 69
Cinsiyet: Kız
Teşekkür: 28

Durumu: Çevrimdışı

_Yure_
Otaku (Level 2)
Avatar: The Legend of Korra Konu: Yanıt: Avatar: The Legend of Korra
Alıntıyla Cevap Gönder
Hinata Rocks yazmış:
Eleştiriyoruz ama beğenmediğimiz için değil. Sevdiğin birinin hep daha iyi yerlerde olmasını istersin ya bizimkisi o hesap. Gülücük Dağıtıyor

Hımm anladım o zaman haklısınız. Şaşırmış Durumda

saim yazmış:

harbiden zukonun annesine ne oldu hep merak ettim. orayı bi aydınlatmadılar.

Bende çok merak ediyorum. Seri sonuna doğru yayınlarlar diye umuyorum. İnanamıyor!
Avatar serisine kanlı sahnelerin yakışıcağını düşünmüyorum nede olsa biraz çocuksu bir seri. Neee?

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
24 May 2012 17:18
obuzi
Mangaka
Mangaka



Yaş: 29
Kayıt: 28 Nis 2010
Mesajlar: 1,235
Cinsiyet: Erkek
Nerden: İzmir
Teşekkür: 343

Durumu: Çevrimdışı

obuzi
Mangaka
Avatar: The Legend of Korra Konu: Yanıt: Avatar: The Legend of Korra
Alıntıyla Cevap Gönder
Sevgili Korra severler acaba 8.bölümü bulabileniniz var mı? 2 hafta geçti hala bulamadım ara falan mı verdi?

Yok size imza mimza.
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder  
02 Hzr 2012 14:55
Balera Silence
Mangaka
Mangaka



Yaş: 27
Kayıt: 11 Ağu 2010
Mesajlar: 878
Favori Anime & Manga: elfen lied - soul eater - death note - code geass - bleach - FMA - katekyo hitman reborn - durarara!!!...
Teşekkür: 387

Durumu: Çevrimdışı

Balera Silence
Mangaka
Avatar: The Legend of Korra Konu: Yanıt: Avatar: The Legend of Korra
Alıntıyla Cevap Gönder
obuzi yazmış:
Sevgili Korra severler acaba 8.bölümü bulabileniniz var mı? 2 hafta geçti hala bulamadım ara falan mı verdi?


ara vermiş olabilir. Herkes izlesin diye yapıyorlar bence. Ne de olsa çocuk kanalı... Madde

Gidiyorum. Uzun bir süre de dönmeyeceğim. Umarım özlemezsiniz. Fic ve art sayfalarımı da sildiriyorum. Ha bi de sere umarım bunu görürsün, zira gitsem de resmimi yarışmaya dahil etmeni istiyorum. Hatıra olsun.
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder MSN Messenger  
02 Hzr 2012 15:19
 
Yeni başlık gönder   Başlığa cevap gönder Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11, Sonraki
3. sayfa (Toplam 11 sayfa) [ 110 mesaj ]  

 
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız