One Piece Rpg Karakter Yaratma Sayfaya git: 1, 2, 3, 4, Sonraki |
Yazar
Mesaj
Karakterinizin adını ve kısa bir geçmişi oluşturup aşşağıya yazın.
45 üzerinden stat verilecek tek bir özelliğe abanamazsınız, en az üç özelliğe dağıtmalısınız ve hepsi eşit olamaz baskın olan bir tane mutlaka olmalı. 10'altı verilen statlar zor durumlarda işe yarayacak tipte şeyler olacaktır. Örneğin aşçılık yeteneğine 5 verdiyseniz, bir süre açlık çektikten sonra aklınıza yemek yapma gelebilir vs.
Dayanıklılık
Fiziksel kuvvet
Zeka
Çeviklik
Seyir bilgisi(rotacılık)
Nişancılık yeteneği
Yönetme yeteneği
Onarım bilgisi
Tedavi-ilk yardım bilgisi
Silah kullanma yeteneği(kılıç-balta vs. belirtilecek)
Müzikal enstruman kullanabilme yeteneği
Aşçılık yeteneği
*Şeytan meyvesi yemiş birini canlandırmak isteyenler bana kullanmak istedikleri meyvenin adını ve o meyvenin gücünü kullanarak yaptıkları bir savaş rpg'sini özel mesaj olarak atmalıdır.*
45 üzerinden stat verilecek tek bir özelliğe abanamazsınız, en az üç özelliğe dağıtmalısınız ve hepsi eşit olamaz baskın olan bir tane mutlaka olmalı. 10'altı verilen statlar zor durumlarda işe yarayacak tipte şeyler olacaktır. Örneğin aşçılık yeteneğine 5 verdiyseniz, bir süre açlık çektikten sonra aklınıza yemek yapma gelebilir vs.
Dayanıklılık
Fiziksel kuvvet
Zeka
Çeviklik
Seyir bilgisi(rotacılık)
Nişancılık yeteneği
Yönetme yeteneği
Onarım bilgisi
Tedavi-ilk yardım bilgisi
Silah kullanma yeteneği(kılıç-balta vs. belirtilecek)
Müzikal enstruman kullanabilme yeteneği
Aşçılık yeteneği
*Şeytan meyvesi yemiş birini canlandırmak isteyenler bana kullanmak istedikleri meyvenin adını ve o meyvenin gücünü kullanarak yaptıkları bir savaş rpg'sini özel mesaj olarak atmalıdır.*

Bu mesaja teşekkür edenler (7 kişi): LazyOtakuTehe, Nami, Lost Control, SanJi, Law, Gama_Sennin, Monkey D. Luffy
Ben One piece rpg sine katilmayi cok ciddi olarak dusunuyorm. Yalnz aklimda bir soru var onu soracagm. Bu canlandirdigimz karakterler, karakteristlik ve savas ozellikler, seytan meyvesi fln animeden alinti olabilrmi ? yoksa tamamen sifirdan orjinal bir karaktermi yaratacagiz ?


Karakterin adı: Yumi
Özgeçmiş: Yumi çok zengin bir kraliyet ailesinin tek çocuğu olarak dünyaya gelmişti. Yıllarca ailesinin oğlan çocuğu sahip olma çabalarını hüsrana uğratan Yumi'den önce 5 tane kız kardeşi diri diri toprağa gömülmüştü. Yumi'nin doğmasıyla beraber artık bu toprağa gömme seremonisine devam edemeyeceklerini ve Yumi'yi erkek gibi yetiştirip geleceğin Kraliçe Elizabeth'i yapmaları gerektiği hususunda tüm kasaba halkı hem fikirdi. Yumi 17 yaşına geldiğinde official bir Prenses olmuştu. Fakat davranışları bir Prensesinkine hiç yakışmıyordu. Ailesini sürekli hüsrana uğratan Yumi sonunda tüm kasaba halkı tarafından dışlandı ve kafasının kesilip müzeye konulmasına karar verildi.
'Sen doğduğunda seni gömmeliydim, aşağılık pislik' diye yüzünü ekşilten babasının ve babasına hak veren halkın gürültüsü arkasında, Yumi gladyatörün keskin pençesinin altına bir porselen bebek misali konmuştu.
Elbette bu olaya seyirci kalmayacak bir dostu vardı. Taa uzak kumlu, toz dolu bir köyden ruh eşi olduğu düşünülen bir yabancı. Yumi tam öleceği esnada mucizevi bir şekilde etrafı eşkiya çetesiyle dağıtan bu yabancı Yumi'yi de alıp kayığına bindi ve böylece Yumi'nin okyanuslardaki serüveni start verdi.
Dayanıklılık: 3
Fiziksel kuvvet: 2
Zeka: 4
Çeviklik: 1
Seyir bilgisi(rotacılık): 10
Nişancılık yeteneği: 2
Yönetme yeteneği: 3
Onarım bilgisi: 3
Tedavi-ilk yardım bilgisi: 3
Silah kullanma yeteneği(kılıç-balta vs. belirtilecek): 2(kılıç)
Müzikal enstruman kullanabilme yeteneği: 10
Aşçılık yeteneği: 2
not: diğer karakterlerin gidişatına göre karakterimi editleyebilirim.
Özgeçmiş: Yumi çok zengin bir kraliyet ailesinin tek çocuğu olarak dünyaya gelmişti. Yıllarca ailesinin oğlan çocuğu sahip olma çabalarını hüsrana uğratan Yumi'den önce 5 tane kız kardeşi diri diri toprağa gömülmüştü. Yumi'nin doğmasıyla beraber artık bu toprağa gömme seremonisine devam edemeyeceklerini ve Yumi'yi erkek gibi yetiştirip geleceğin Kraliçe Elizabeth'i yapmaları gerektiği hususunda tüm kasaba halkı hem fikirdi. Yumi 17 yaşına geldiğinde official bir Prenses olmuştu. Fakat davranışları bir Prensesinkine hiç yakışmıyordu. Ailesini sürekli hüsrana uğratan Yumi sonunda tüm kasaba halkı tarafından dışlandı ve kafasının kesilip müzeye konulmasına karar verildi.
'Sen doğduğunda seni gömmeliydim, aşağılık pislik' diye yüzünü ekşilten babasının ve babasına hak veren halkın gürültüsü arkasında, Yumi gladyatörün keskin pençesinin altına bir porselen bebek misali konmuştu.
Elbette bu olaya seyirci kalmayacak bir dostu vardı. Taa uzak kumlu, toz dolu bir köyden ruh eşi olduğu düşünülen bir yabancı. Yumi tam öleceği esnada mucizevi bir şekilde etrafı eşkiya çetesiyle dağıtan bu yabancı Yumi'yi de alıp kayığına bindi ve böylece Yumi'nin okyanuslardaki serüveni start verdi.
Dayanıklılık: 3
Fiziksel kuvvet: 2
Zeka: 4
Çeviklik: 1
Seyir bilgisi(rotacılık): 10
Nişancılık yeteneği: 2
Yönetme yeteneği: 3
Onarım bilgisi: 3
Tedavi-ilk yardım bilgisi: 3
Silah kullanma yeteneği(kılıç-balta vs. belirtilecek): 2(kılıç)
Müzikal enstruman kullanabilme yeteneği: 10
Aşçılık yeteneği: 2
not: diğer karakterlerin gidişatına göre karakterimi editleyebilirim.
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): Gama_Sennin
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): RPGer
Karakterin ismi: Hisashi
Özgeçmiş: Hisashi, çok küçük yaşta ailesini bir gemi kazasında kaybetmişti. Anne ve babasından başka hiçbir yaşayan akrabasının olmadığı anlaşıldıktan sonra kayaların bile sıkıntıdan kendilerini denize atarak boğmaya çalıştıkları Zohan adındaki küçük balıkçı adasındaki yetimhaneye yerleştirilmişti.
Hisashi yaşıtlarına göre fazla hiperaktif, yaramaz ve kavgacıydı. Bu nedenle sürekli ceza alırdı. Yıllarca bu yetimhanede yaptıkları yüzünden dışlanarak ve sevilmeyen biri olarak yetişti. Ama bunların hiç biri Hisashi'nin umrunda değildi. Onun tek bir hayali vardı; bu lanet adadan kurtulmak ve denizlere açılmak.
Hisashi tehlikeyi seven gözü pek bir gençti. Hiçbirşeyden korkusu yoktu. bu nedenle adada hayalet bölge olarak geçen sürekli sisli ve garip iniltilerin geldiği bölgeyi bir tek o keşfetme imkanı bulmuştu. Burayı ilk keşfettiğinde şaşkınlıktan neredeyse çenesi yere vuracaktı. Yıllarca köylülerin korktuğu bu bölge basit bir gemi mezarlığıydı ve iniltilerin tek nedeni ise geniş bir gemi enkazında yaşayan şişko bir baykuştu.
Hisashi, bu mükemmel keşfinden sonra kendine bir amaç belirlemişti. Hayallerini gerçekleştirebilmek için bu adadan kaçmasına yarayacak bir tekne yapmak. Aylarca hergece kimselere görünmeden gizlice bu bölgeye gelip gemi enkazlarından topladıkları ile kendine bir tekne inşa etmeye başladı.
Ve sonunda amacına ulaşmıştı. Bir gece tek eşyası olan babasından kalma eski gitarınıda yanına alarak birdaha geri dönmemek üzere teknesine atlayarak denize açıldı. Hisasinin teknesinde kaçak bir yolcu vardı, tombul ve tembel bir baykuş.
(Evcil hayvan edilinebiliyorsa baykuşu yanıma alıyorum, eğer daha öyel bir seçenek yok diyorsanız baykuşu yarı yolda tekneden atabilirim
)
Dayanıklılık : 10
Fiziksel kuvvet : 10
Zeka : 0
Çeviklik : 0
Seyir bilgisi(rotacılık) : 0
Nişancılık yeteneği : 0
Yönetme yeteneği : 0
Onarım bilgisi : 10
Tedavi-ilk yardım bilgisi : 0
Silah kullanma yeteneği :12 ( Kabzasında kuru kafa olan, ortalama bir insan boyutunda kılıç)
Müzikal enstruman kullanabilme yeteneği : 3
Aşçılık yeteneği : 0
Özgeçmiş: Hisashi, çok küçük yaşta ailesini bir gemi kazasında kaybetmişti. Anne ve babasından başka hiçbir yaşayan akrabasının olmadığı anlaşıldıktan sonra kayaların bile sıkıntıdan kendilerini denize atarak boğmaya çalıştıkları Zohan adındaki küçük balıkçı adasındaki yetimhaneye yerleştirilmişti.
Hisashi yaşıtlarına göre fazla hiperaktif, yaramaz ve kavgacıydı. Bu nedenle sürekli ceza alırdı. Yıllarca bu yetimhanede yaptıkları yüzünden dışlanarak ve sevilmeyen biri olarak yetişti. Ama bunların hiç biri Hisashi'nin umrunda değildi. Onun tek bir hayali vardı; bu lanet adadan kurtulmak ve denizlere açılmak.
Hisashi tehlikeyi seven gözü pek bir gençti. Hiçbirşeyden korkusu yoktu. bu nedenle adada hayalet bölge olarak geçen sürekli sisli ve garip iniltilerin geldiği bölgeyi bir tek o keşfetme imkanı bulmuştu. Burayı ilk keşfettiğinde şaşkınlıktan neredeyse çenesi yere vuracaktı. Yıllarca köylülerin korktuğu bu bölge basit bir gemi mezarlığıydı ve iniltilerin tek nedeni ise geniş bir gemi enkazında yaşayan şişko bir baykuştu.
Hisashi, bu mükemmel keşfinden sonra kendine bir amaç belirlemişti. Hayallerini gerçekleştirebilmek için bu adadan kaçmasına yarayacak bir tekne yapmak. Aylarca hergece kimselere görünmeden gizlice bu bölgeye gelip gemi enkazlarından topladıkları ile kendine bir tekne inşa etmeye başladı.
Ve sonunda amacına ulaşmıştı. Bir gece tek eşyası olan babasından kalma eski gitarınıda yanına alarak birdaha geri dönmemek üzere teknesine atlayarak denize açıldı. Hisasinin teknesinde kaçak bir yolcu vardı, tombul ve tembel bir baykuş.
(Evcil hayvan edilinebiliyorsa baykuşu yanıma alıyorum, eğer daha öyel bir seçenek yok diyorsanız baykuşu yarı yolda tekneden atabilirim

Dayanıklılık : 10
Fiziksel kuvvet : 10
Zeka : 0
Çeviklik : 0
Seyir bilgisi(rotacılık) : 0
Nişancılık yeteneği : 0
Yönetme yeteneği : 0
Onarım bilgisi : 10
Tedavi-ilk yardım bilgisi : 0
Silah kullanma yeteneği :12 ( Kabzasında kuru kafa olan, ortalama bir insan boyutunda kılıç)
Müzikal enstruman kullanabilme yeteneği : 3
Aşçılık yeteneği : 0
Spoiler:




Karakter Adı: Shizuka
Özgeçmiş:Shizuka, denizci bir babanın kızıdır. Annesi denizci karargahında, haritalar çiziyordu. Grand Line'ın bir çok adasına marineler için o çizmişti. Ne yazıkki Shizuka, 5 yaşındayken annesini hastalık yüzünden kaybetmiştir. Babasının dediğine göre sık sık çıktığı deniz seyahatlerine (ki bu
seyehatler genelde grand lineda yapılıyordu) bünyesi dayanamamıştı. Babasıyla sayısız defa deniz yolculuğuna açılırken annesinin rotacılık yeteneğini aldığını keşfetmiş ve çok çalışmıştır. Bazen denizci karargahından kitap aşırmış, bazen annesinin notlarını okumuş ve çizdiği haritaları incelemiş bazende açıldığı gemideki rotacılar tarafından eğitilmiştir.
18 yaşındayken, bir gün gemiyle West blue'da dolaşırken gemide babasına grand line'a gidip annesi gibi haritalar çizmek istediğini açıkladı. Babası annesinin grand linedaki dengesiz hava akımları yüzünden öldüğünü düşündüğü için bu teklife karşı çıkmıştı. Ama Shizuka annesinin sadece rotacılık yeteneğini değil inadınıda almıştı. Kafasında bir hayal oluştu mu peşini bırakmazdı. Bu yüzden babasıyla çok büyük kavga etti. "Eğer bir denizci olarak Grand Line'a giremiyorsam, bir korsan olarak girerim ve annemin görüp, gezdiği, haritalarını çizdiği o adalara gidip kendi haritamı çıkarırım! Hatta gerekirse tüm Grand Line adalarını gezer, özel bir harita çıkarırım!" dedi ve o gün evden kaçtı.
Her ne kadar korsan olurum desede, bir denizci gemisinde büyümenin verdiği bir düşüncede içini kemiriyordu: Tüm korsanlar acımasız ve insan dışı varlıklardır. Tek umudu denizcilerin yanılmasıydı...
Statlar:
Dayanıklılık: 4
Fiziksel kuvvet: 4
Zeka: 10
Çeviklik: 0
Seyir bilgisi(rotacılık): 12
Nişancılık yeteneği: 0
Yönetme yeteneği: 7
Onarım bilgisi: 0
Tedavi-ilk yardım bilgisi: 0
Silah kullanma yeteneği: Mızrak, 8
Müzikal enstruman kullanabilme yeteneği: 0
Aşçılık yeteneği: 0
Özgeçmiş:Shizuka, denizci bir babanın kızıdır. Annesi denizci karargahında, haritalar çiziyordu. Grand Line'ın bir çok adasına marineler için o çizmişti. Ne yazıkki Shizuka, 5 yaşındayken annesini hastalık yüzünden kaybetmiştir. Babasının dediğine göre sık sık çıktığı deniz seyahatlerine (ki bu
seyehatler genelde grand lineda yapılıyordu) bünyesi dayanamamıştı. Babasıyla sayısız defa deniz yolculuğuna açılırken annesinin rotacılık yeteneğini aldığını keşfetmiş ve çok çalışmıştır. Bazen denizci karargahından kitap aşırmış, bazen annesinin notlarını okumuş ve çizdiği haritaları incelemiş bazende açıldığı gemideki rotacılar tarafından eğitilmiştir.
18 yaşındayken, bir gün gemiyle West blue'da dolaşırken gemide babasına grand line'a gidip annesi gibi haritalar çizmek istediğini açıkladı. Babası annesinin grand linedaki dengesiz hava akımları yüzünden öldüğünü düşündüğü için bu teklife karşı çıkmıştı. Ama Shizuka annesinin sadece rotacılık yeteneğini değil inadınıda almıştı. Kafasında bir hayal oluştu mu peşini bırakmazdı. Bu yüzden babasıyla çok büyük kavga etti. "Eğer bir denizci olarak Grand Line'a giremiyorsam, bir korsan olarak girerim ve annemin görüp, gezdiği, haritalarını çizdiği o adalara gidip kendi haritamı çıkarırım! Hatta gerekirse tüm Grand Line adalarını gezer, özel bir harita çıkarırım!" dedi ve o gün evden kaçtı.
Her ne kadar korsan olurum desede, bir denizci gemisinde büyümenin verdiği bir düşüncede içini kemiriyordu: Tüm korsanlar acımasız ve insan dışı varlıklardır. Tek umudu denizcilerin yanılmasıydı...
Statlar:
Dayanıklılık: 4
Fiziksel kuvvet: 4
Zeka: 10
Çeviklik: 0
Seyir bilgisi(rotacılık): 12
Nişancılık yeteneği: 0
Yönetme yeteneği: 7
Onarım bilgisi: 0
Tedavi-ilk yardım bilgisi: 0
Silah kullanma yeteneği: Mızrak, 8
Müzikal enstruman kullanabilme yeteneği: 0
Aşçılık yeteneği: 0

Karakterin ismi: Gamazashi
Özgeçmiş: Gamazashi, dünyanın kuzeyinde; sert soğuğun ve kasvetli denizin olduğu yerde doğdu. Annesi hiç hatırlamıyordu, babası ise ondan asla söz etmedi, o olmadan büyüdü ve 9 yaşına kadar yalnızca babasını tanıdı. Belki de küçükken görmüştü onu, ama hatırlayamıyor ve bilmiyordu.
Yaşıtlarına göre oldukça kuvveti yerinde, yakışıklı ve lider ruhu olan bir gençti, ama henüz bunların farkında değildi, ta ki yeni arkadaşlar edinene kadar. Uzun bir süre babasının onu eğitmesinin ardından, rüzgarı ağaçları sökecek kadar sert olan ıssız yayladan ayrıldılar ve güneye doğru yolculuk etmeye başladılar. Babasının desteği, ondan aldığı genler ve yaşadığı yerin coğrafisiyle ilişkili olarak, tam bir deniz adamıydı adeta. Daha hiç gemi deneyimi olmamasına rağmen, donanımı oldukça iyiydi.
Seyahat ile geçen on yıldan iki yıl eksik dönem boyunca, hem toplum içine karışmış hem de denizcilikle uğraşmıştı. Ve o gün gelip çattığında, kendisi bir limanda yelken alacakken babasının öldürüldüğünü duyduğu o anda, üzerinden koca Gladyo gemisi geçmişe döndü birden. Hayatta tek sahip olduğu insan, artık bir daha geri sefer yapamayacak bir gemiyle göçüp gitmişti bu diyardan. Haberi veren çıraktan, derhal onu oraya götürmesini istedi.
Ne korsanlarla ne de donanmayla ilgili bir görüşü olmamıştı babasına. Ama belirli bir yaşa geldikten sonra, babasıyla olan o münazara sonrasında korsan olmaya karar vermişti Gamazashi, sadece biraz zamana ihtiyacı vardı. Görünüş ve bazı karakter özelliklerinden ötürü korsanlığa uygun gibi durmasa da, o bunu istiyordu. Hem de onların kralı olmayı!
Babasının bir korsan tayfası tarafından öldürüldüğünü öğrenen Gamazashi; yerde yatan, onu bu güne kadar tek başına yetiştirmiş olan cansız bedenin kulağına birkaç kelime fısıldadıktan sonra, gözleri yaşlarla yerden doğruldu ve haykırdı! Ilkatruuuussss! Bu hesaplaşmanın bir gün geleceğini ikisi de biliyordu, fakat hazırlıksız yakalanmışlardı. Daha doğrusu babası yaptıklarının kefaretini ödemeliydi ve bu konuda korkak bir tavuk gibi yaşayamazdı.
Ilkatrus, dünyadaki bir zamanlar var olan tek dostunu elinden alan tayfanın-geminin ismi, aynı zamanda da şanıyla adını duyurmuş üst sınıf bir gemi. Gözünü intikam hırsı bürüyen Gamazashi, babasına verdiği sözden ötürü, bir süre sadece yas tutmayla ve nefretini öfkesiyle sıvamaktan başka bir şey yapmayarak bekledi. Dokuzuncu ayın on dördüncü günü, babasıyla yaşadıkları barakaya gelen mektubun üzerine harekete geçmeye hazırlandı. İntikam! Tabii ki devletle görüşmeyecekti, onlar sadece balıkçılıkla uğraşmalılardı ona göre. Bir korsanın hakkından yalnızca başka bir korsan gelebilirdi, ve o da tayfasını toplayarak bunu yapmayı; ardından da bütün korsanlara hükmetmeye and içmişti.
Dayanıklılık : 5
Fiziksel kuvvet : 5
Zeka : 5
Çeviklik : 0
Seyir bilgisi(rotacılık) : 0
Nişancılık yeteneği : 9
Yönetme yeteneği : 11
Onarım bilgisi : 0
Tedavi-ilk yardım bilgisi : 0
Silah kullanma yeteneği : 10 (korsan tabancası)
Müzikal enstruman kullanabilme yeteneği : 0
Aşçılık yeteneği : 0
Özgeçmiş: Gamazashi, dünyanın kuzeyinde; sert soğuğun ve kasvetli denizin olduğu yerde doğdu. Annesi hiç hatırlamıyordu, babası ise ondan asla söz etmedi, o olmadan büyüdü ve 9 yaşına kadar yalnızca babasını tanıdı. Belki de küçükken görmüştü onu, ama hatırlayamıyor ve bilmiyordu.
Yaşıtlarına göre oldukça kuvveti yerinde, yakışıklı ve lider ruhu olan bir gençti, ama henüz bunların farkında değildi, ta ki yeni arkadaşlar edinene kadar. Uzun bir süre babasının onu eğitmesinin ardından, rüzgarı ağaçları sökecek kadar sert olan ıssız yayladan ayrıldılar ve güneye doğru yolculuk etmeye başladılar. Babasının desteği, ondan aldığı genler ve yaşadığı yerin coğrafisiyle ilişkili olarak, tam bir deniz adamıydı adeta. Daha hiç gemi deneyimi olmamasına rağmen, donanımı oldukça iyiydi.
Seyahat ile geçen on yıldan iki yıl eksik dönem boyunca, hem toplum içine karışmış hem de denizcilikle uğraşmıştı. Ve o gün gelip çattığında, kendisi bir limanda yelken alacakken babasının öldürüldüğünü duyduğu o anda, üzerinden koca Gladyo gemisi geçmişe döndü birden. Hayatta tek sahip olduğu insan, artık bir daha geri sefer yapamayacak bir gemiyle göçüp gitmişti bu diyardan. Haberi veren çıraktan, derhal onu oraya götürmesini istedi.
Ne korsanlarla ne de donanmayla ilgili bir görüşü olmamıştı babasına. Ama belirli bir yaşa geldikten sonra, babasıyla olan o münazara sonrasında korsan olmaya karar vermişti Gamazashi, sadece biraz zamana ihtiyacı vardı. Görünüş ve bazı karakter özelliklerinden ötürü korsanlığa uygun gibi durmasa da, o bunu istiyordu. Hem de onların kralı olmayı!
Babasının bir korsan tayfası tarafından öldürüldüğünü öğrenen Gamazashi; yerde yatan, onu bu güne kadar tek başına yetiştirmiş olan cansız bedenin kulağına birkaç kelime fısıldadıktan sonra, gözleri yaşlarla yerden doğruldu ve haykırdı! Ilkatruuuussss! Bu hesaplaşmanın bir gün geleceğini ikisi de biliyordu, fakat hazırlıksız yakalanmışlardı. Daha doğrusu babası yaptıklarının kefaretini ödemeliydi ve bu konuda korkak bir tavuk gibi yaşayamazdı.
Ilkatrus, dünyadaki bir zamanlar var olan tek dostunu elinden alan tayfanın-geminin ismi, aynı zamanda da şanıyla adını duyurmuş üst sınıf bir gemi. Gözünü intikam hırsı bürüyen Gamazashi, babasına verdiği sözden ötürü, bir süre sadece yas tutmayla ve nefretini öfkesiyle sıvamaktan başka bir şey yapmayarak bekledi. Dokuzuncu ayın on dördüncü günü, babasıyla yaşadıkları barakaya gelen mektubun üzerine harekete geçmeye hazırlandı. İntikam! Tabii ki devletle görüşmeyecekti, onlar sadece balıkçılıkla uğraşmalılardı ona göre. Bir korsanın hakkından yalnızca başka bir korsan gelebilirdi, ve o da tayfasını toplayarak bunu yapmayı; ardından da bütün korsanlara hükmetmeye and içmişti.
Dayanıklılık : 5
Fiziksel kuvvet : 5
Zeka : 5
Çeviklik : 0
Seyir bilgisi(rotacılık) : 0
Nişancılık yeteneği : 9
Yönetme yeteneği : 11
Onarım bilgisi : 0
Tedavi-ilk yardım bilgisi : 0
Silah kullanma yeteneği : 10 (korsan tabancası)
Müzikal enstruman kullanabilme yeteneği : 0
Aşçılık yeteneği : 0

Spoiler:
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): RPGer

1. sayfa (Toplam 4 sayfa) [ 35 mesaj ] |
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız |